Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd


Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Han er jo allerede ute $2500, ikke rare greiene.

Kausjon.

 

 

Åja, det var bare kausjonen :p

 

 

 

 

Han er jo allerede ute $2500, ikke rare greiene.

Den boten var ikke høy nok la han betale så det svir i lomme boken så han må selge sports bilen kanskje han lærer da

For at det skulle svi måtte det nok vært en bot på noen hundretusen dollar til en million.. Hjelper ikke ta fra han sportsbilen han leide ta han sikkert har 20 andre, dessverre... Fratatt sertifikatet i x antall år, en saftig bot og en stund bak murene hadde nok vært det beste :p

Lenke til kommentar

 

 

Han er jo allerede ute $2500, ikke rare greiene.

Kausjon.

 

 

Åja, det var bare kausjonen :p

 

 

 

 

Han er jo allerede ute $2500, ikke rare greiene.

Den boten var ikke høy nok la han betale så det svir i lomme boken så han må selge sports bilen kanskje han lærer da

For at det skulle svi måtte det nok vært en bot på noen hundretusen dollar til en million.. Hjelper ikke ta fra han sportsbilen han leide ta han sikkert har 20 andre, dessverre... Fratatt sertifikatet i x antall år, en saftig bot og en stund bak murene hadde nok vært det beste :p

 

Er det jeg mente, 1 mill dollar i bot. :green::green::green::green: Tenkte på han eide den bilen jeg :) ikke han leiet den da

Endret av Fleischmann
Lenke til kommentar

 

Kan jo hende blodtest osv.. Tilfeldigvis forsvinner...

Hva mener du om blodtest ???

 

Fyfaen, det er så mye dritt der ute på internett, hva faen er galt med menneskeheten...

Gjør som meg gi fullstendig faen i den den dritten der, å dritt i å se på det :green::green::green::green::green::green::green:

 

Virker som han måtte ta en del tester, for å sjekke hva han var påvirket av ;)

Lenke til kommentar

 

 

Kan jo hende blodtest osv.. Tilfeldigvis forsvinner...

Hva mener du om blodtest ???

 

Fyfaen, det er så mye dritt der ute på internett, hva faen er galt med menneskeheten...

Gjør som meg gi fullstendig faen i den den dritten der, å dritt i å se på det :green::green::green::green::green::green::green:

 

Virker som han måtte ta en del tester, for å sjekke hva han var påvirket av ;)

 

Er rusa jeg oxo vet du oxo av sove for mye søvn :p

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...