Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd


Kiriev

Anbefalte innlegg

Finner du et bilde av en skadet ku på Google, legger dette ut på Facebook med en lang tekst hvor du legger ut om hvordan det bildet var tatt på en norsk leverandør av hamburgere, hvor ALLE dyr blir behandlet på samme måte, og alle som spiser hamburgere i norge er med på å bidra til at dyrene lider, så skal du ikke se bort i fra at hun henger seg på, hehe.

 

 

Bare sånn helt unrelated, wow. :dribble:

 

gvTS01p.jpg

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

. Som for eksempel hun jeg kom over idag, hun lagde et bilde for en eller annen dyrevernsorganisasjon der hun er imot pels og fikk en hel haug med "likes", men jeg kjenner henne personlig og vet at hun ikke er vegetarianer og har ingen problemer med f.eks å legge ut et bilde av seg selv på Instagram der hun spiser en burger...

 

 

Spørsmålet som nå melder seg, er hun astronomisk fin eller sånn gjennomsnittlig feminist i ottar utseende?

Never the less, er hun hot, fei over og si tada,crazy chicks are the best, eller noe sånt.

Lenke til kommentar

 

. Som for eksempel hun jeg kom over idag, hun lagde et bilde for en eller annen dyrevernsorganisasjon der hun er imot pels og fikk en hel haug med "likes", men jeg kjenner henne personlig og vet at hun ikke er vegetarianer og har ingen problemer med f.eks å legge ut et bilde av seg selv på Instagram der hun spiser en burger...

 

 

Spørsmålet som nå melder seg, er hun astronomisk fin eller sånn gjennomsnittlig feminist i ottar utseende?

Never the less, er hun hot, fei over og si tada,crazy chicks are the best, eller noe sånt.

 

 

I wish :p Jeg synes hun er pen da, muligens en liten feminist i henne, men ikke noe insane Ottar type... Dessuten har jeg ikke sjans, hun har type også...

Lenke til kommentar

Har problemer med at CWM Recovery ikke viser mappestrukturen i storagepartisjonen skikkelig. Noen som har forslag til ny recovery til i9100? Hvordan installere den når man ikke kan bruke adb?

 

Edit: Hvor ligger mappene /0 og /obb? Ligger de på eksternt minnekort?

Endret av Jon Håvard (sevs)
Lenke til kommentar

Forstår ikke vitsen med å hate han så mye som mange av dere gjør... Er det misunnelse eller hva er det? Skjønner at han er en drittsekk til tider, men mange andre kjendiser som har gjort verre ting.

 

Forresten: Leste at sannsynligvis slipper ut etter 8 timer i varetekt... og at han kunne blir sluppet ut mot en kausjon på 15000 kr.

Endret av sj3f
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Forstår ikke vitsen med å hate han så mye som mange av dere gjør...

 

Det er ganske ironisk at det er de som hater han mest som faktisk gir han mest oppmerksomhet.

Enkelte her sier at de som kjøper Apple-produkter oppfører seg som en saueflokk, og da er det jo ekstra ironisk at det er nettopp disse personene som gir Bieber oppmerksomhet, og således oppfører seg som en saueflokk selv. Veldig sært.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Forstår ikke vitsen med å hate han så mye som mange av dere gjør...

 

Det er ganske ironisk at det er de som hater han mest som faktisk gir han mest oppmerksomhet.

Enkelte her sier at de som kjøper Apple-produkter oppfører seg som en saueflokk, og da er det jo ekstra ironisk at det er nettopp disse personene som gir Bieber oppmerksomhet, og således oppfører seg som en saueflokk selv. Veldig sært.

 

 

Stemmer så godt som det er mulig! Rimelig latterlig alt hysteriet.

Lenke til kommentar

 

Tenk om Bieber kunne sittet noen år i fengsel. Det hadde vært til pass for ham. :)

Yeah :green::green::green::green: jevla dig, hive faen ut det krapylet :green: ut av usa for evig å alltid

Er flere som er enig med deg oxo jeg :green: :green:

 

Jaja..bare vi slipper å få han hit, så. :)

 

 

Tenk om Bieber kunne sittet noen år i fengsel. Det hadde vært til pass for ham. :)

 

Om han fyllekjørte burde han sitte inne en god stund... håper jeg.

Men sannsynligvis blir han ikke lenge bak murene :nei:

 

Det er det som er synd. Guttungen lærer jo ikke å ta ansvar.

Lenke til kommentar

 

 

Tenk om Bieber kunne sittet noen år i fengsel. Det hadde vært til pass for ham. :)

Yeah :green::green::green::green: jevla dig, hive faen ut det krapylet :green: ut av usa for evig å alltid

Er flere som er enig med deg oxo jeg :green: :green:

 

Jaja..bare vi slipper å få han hit, så. :)

 

 

Tenk om Bieber kunne sittet noen år i fengsel. Det hadde vært til pass for ham. :)

 

Om han fyllekjørte burde han sitte inne en god stund... håper jeg.

Men sannsynligvis blir han ikke lenge bak murene :nei:

 

Det er det som er synd. Guttungen lærer jo ikke å ta ansvar.

 

Ser ikke sånn ut dessverre da, sykt å skrive det da men må det en døds ulykke til att att fjotten dreper noe uskyldige mennesker da for han skal lære å skjønne han ikke kan drive på sånn

 

Han er jo allerede ute $2500, ikke rare greiene.

Den boten var ikke høy nok la han betale så det svir i lomme boken så han må selge sports bilen kanskje han lærer da

Endret av Fleischmann
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...