Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd


Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Please.. er nok reklame på nettet fra før av. Trenger ikke legge ut slikt her vel? Slike ting er jo nesten aldri gratis uansett. Står som regel skrevet noe med liten skrift som binder deg til en slags kontrakt hvor du må betale penger eller noe slikt :p

200.kr :green: er ikke det billig så vet ikke jeg Kiriev da??, og du kan si opp når du vil da. Har gjort det myyyyyye det da med exe vi menn da å donald duck og FHM + commuter for alle oxo illustrert vitenskap ga faen i noen bladene lese alle da jeg fikk exe http://shop.illvit.no/node/31878/form?media=Google&ms=1&popup=1 for 50.kr etter exe fikk bladene ca 4 uker sa jeg opp illustrert vitenskap men behold exe den vær stasjonen da :green: :green: :green: :green: :green: de tjener ikke noe på meg ;)

 

 

Får vel poste noe her, så det ikke går et døgn uten at noen har skrevet noe. :p

Huff da Maxi, nei nei nei du må ikke skrive her da men i Den nye Forumkaféen

for der går det livlig for seg i sex snakk da er jo rene haremet der jo :)

 

 

Igjen så kommer du å ødelegger, omgomgomg.

Det er jo derfor jeg er her. :p

 

Ja ja stakker deg sier jeg, er det ikke nok med en nesten død forum da itblekka da en to døde forum da

Hehe...mission completed. :D

Jeg ser det men den der tar du feil da, ang 3 poster i dag fra deg Maxi :green:

Endret av Fleischmann
Lenke til kommentar

 

 

Skolenettet er digg <3

3262067647.png

Omtrent helt identisk med det vi får her hjemme så ikke klag :nei:

 

Joda han kan vel klage da men han skriver Skolenettet er digg <3 skriver han men er vel ikke klaging det direkte vel er det hm nei jeg synes ikke det da

 

 

Kunne vært ironi, vettu ;)

 

Noen som vil sponse til vannkjølt PC? Mangler sånn omtrent... 32 750 kr + vannkjøling, er det noen som har en slunt liggende? https://www.komplett.no/k/shoplist.aspx?mode=receive&si=1345309&su=6bb8a620-c169-4eb3-a52b-a519d0a7b142

Endret av Jon Håvard (sevs)
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...