Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd


Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvor finner jeg mapper med game saves på android og ligger mappene på samme sted eller heter det samme uansett android versjon?

Kjedelig å komme langt i ett spill også miste alt, hehe.

 

Regner jo med at de ligger under "mine filer", som det heter på norsk, så skal vel ikke være det største problemet å finne sånn sett, men satser på at det går å ta en backup av saves også bare kopiere over igjen om noe fucker seg.

Endret av meg0709
Lenke til kommentar

 

 

Kan jo hende blodtest osv.. Tilfeldigvis forsvinner...

Hva mener du om blodtest ???

 

Fyfaen, det er så mye dritt der ute på internett, hva faen er galt med menneskeheten...

Gjør som meg gi fullstendig faen i den den dritten der, å dritt i å se på det :green::green::green::green::green::green::green:

 

Virker som han måtte ta en del tester, for å sjekke hva han var påvirket av ;)

 

Våknet opp i natt 01:30 på natta i går da jeg skrev det, for jeg sovnet foran pc ca 00:00 i går så var litt trøtt jeg skriver det der da :) men det skal smake med red bull nå mens jeg spiser for å våkne opp :sleep:

Lenke til kommentar

 

 

 

Kan jo hende blodtest osv.. Tilfeldigvis forsvinner...

Hva mener du om blodtest ???

 

Fyfaen, det er så mye dritt der ute på internett, hva faen er galt med menneskeheten...

Gjør som meg gi fullstendig faen i den den dritten der, å dritt i å se på det :green::green::green::green::green::green::green:

 

Virker som han måtte ta en del tester, for å sjekke hva han var påvirket av ;)

 

Våknet opp i natt 01:30 på natta i går da jeg skrev det, for jeg sovnet foran pc ca 00:00 i går så var litt trøtt jeg skriver det der da :) men det skal smake med red bull nå mens jeg spiser for å våkne opp :sleep:

 

Åja, var våken hele tiden, jeg :p

Men la meg tidlig... (03:00)

Forøvrig:

1012530_10151846784082595_400798925_n.jp

Lenke til kommentar

 

 

 

 

Kan jo hende blodtest osv.. Tilfeldigvis forsvinner...

Hva mener du om blodtest ???

 

Fyfaen, det er så mye dritt der ute på internett, hva faen er galt med menneskeheten...

Gjør som meg gi fullstendig faen i den den dritten der, å dritt i å se på det :green::green::green::green::green::green::green:

 

Virker som han måtte ta en del tester, for å sjekke hva han var påvirket av ;)

 

Våknet opp i natt 01:30 på natta i går da jeg skrev det, for jeg sovnet foran pc ca 00:00 i går så var litt trøtt jeg skriver det der da :) men det skal smake med red bull nå mens jeg spiser for å våkne opp :sleep:

 

Åja, var våken hele tiden, jeg :p

Men la meg tidlig... (03:00)

Forøvrig:

1012530_10151846784082595_400798925_n.jp

 

Når blir det bryllup da :tease:

Lenke til kommentar

Kjøpte meg BARKLEY - Vinterstøvler - grå til 3600.kr da men fikk faen bare 1 vinterstøvel da ble sur sint da tenkte helvete faen dritt.er. Men ringe taxi sentralen da hørte om de var i taxien bilen for han kjørte litt fort da, jeg hentet de hos esso my pack eller hva det heter men kunde de ikke sende det med posten da men den nettbutikken er vist i tyskland da faen. Men får vist 20% på 3600.kr spørte kammeraten mye det var ca 720.kr så er et plaster på såret ha ha såret Om noen synes de ser stygge så driter i åsen de ser bare de varmer

http://www.zalando.no/ugg-australia-barkley-vinterstovler-gra-ug112c02e-102.html

 

Dekksåle: Lammeskinn=varmt beina

Innermateriale: Fôret med lammeskinn=varmt beina

Jeg kjøpte de for skal holde beina varme grunnen leddgikten min

iGlenn Bare tulla der, er ikke dopa der :)
Lenke til kommentar

 

Kjøpte meg BARKLEY - Vinterstøvler - grå til 3600.kr da men fikk faen bare 1 vinterstøvel da ble sur sint da tenkte helvete faen dritt.er. Men ringe taxi sentralen da hørte om de var i taxien bilen for han kjørte litt fort da, jeg hentet de hos esso my pack eller hva det heter men kunde de ikke sende det med posten da men den nettbutikken er vist i tyskland da faen. Men får vist 20% på 3600.kr spørte kammeraten mye det var ca 720.kr så er et plaster på såret ha ha såret Om noen synes de ser stygge så driter i åsen de ser bare de varmer

http://www.zalando.no/ugg-australia-barkley-vinterstovler-gra-ug112c02e-102.html

 

Dekksåle: Lammeskinn=varmt beina

Innermateriale: Fôret med lammeskinn=varmt beina

Jeg kjøpte de for skal holde beina varme grunnen leddgikten min

 

Tror du betaler en god del for merket, men det er sikkert gode støvler likevel. Du blir nok fornøyd :p:)

Lenke til kommentar

 

 

 

Tror du betaler en god del for merket, men det er sikkert gode støvler likevel. Du blir nok fornøyd :p:)

 

 

 

Jo det er sant men jeg bryr meg ikke merket på de bare de varmer da på beina tar forhold regler der :) jo jo jo prisen er stiv, jeg tenkte jeg skulle bruke pengene på noe fornuftig for en gang skyld da ha ha :green:

Endret av Fleischmann
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...