Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd


Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Mange sanger har du solgt da Maxi? :green:

Én mer enn det jeg trodde det skulle bli solgt...hehe.

 

Men nå har jeg begynt å registrere låtene mine på Tono også da. :)

 

Her lukter det svidd bank kort gid. :tease:

og hvis jeg kjøper en sang som du har laget får jeg neste sang gratis da fra deg da????

 

Mmmm, Pepsi Max. :dribble:

:sick:

 

:yes: Coca Cola :yes:

Mmmm, Pepsi Max. :dribble:

Cola er best da, men Pepsi Max er dig forhold til TAB X-TRA da. For den smakte helt for jevlig, husker du den da?

http://no.wikipedia.org/wiki/TAB_X-Tra

Endret av Fleischmann
Lenke til kommentar

Pepsi Max er digg :D

Det smaker pjuk. :p

 

 

 

Her lukter det svidd bank kort gid. :tease:

og hvis jeg kjøper en sang som du har laget får jeg neste sang gratis da fra deg da????

Hehe..nope her går alt via Spotify og iTunes. Er ikke jeg som setter prisen...hehe. :)

Og nå blir det bare smakebiter av dem på websida mi....av de som ligger på Spot og Tune. ;)

Ikke fullversjoner lenger.

Endret av Knut A.
Lenke til kommentar

Siste rest av en J&B Rare.. Må handle inn en ny i uken som kommer, forlsag?

 

Har aldri engang hørt om den, så jeg vet ikke helt hvilken karakteristikk den har. Kanskje en Highland Park 12 hadde vært noe? Hvis du er mer glad i blended, kanskje JW Black som vel er en av de få i JW linjen som er verdt prisen :p. Av singel malt er det blant annet Glenfiddich og Glenlivet som er ganske friske. Om du heller vil ha noe med litt mer røksmak er jo Laphroaig, Talisker og Ardbeg gode valg. Du får bare høre litt rundt omkring. Finnes ikke mangel på informasjon rundt whisky for å si det sånn :p

Lenke til kommentar

Heheh, nei er langt fra en ekspert for å si det sånn! Gikk for det meste i utblandet vodka som med de fleste andre før, men whisky er så mye bedre! Smaken er jo for det første helt fantastisk, egentlig i de fleste jeg har prøvd hittil.. men er mye bedre å drikke! Har stående blant annet en Absolut Grapevine og en Smirnoff Gold, men frister mer å prøve dem ren enn å lage drinker av dem, er utrolig lei av det. :hrm: Smirnoff Gold ser jo bra ut i skapet uansett, men Absolut Grapevine er det verre med, haha.

Lenke til kommentar

Anbefaler at du leser litt rundt på nettet på diverse forum og slikt :) jeg tror du hadde blitt fornøyd med Highland Park 12. Tingen med den er at den inneholder litt av alle de typiske smakene man finner i en skotsk whiskey. Så kan man jo eksperimentere videre etterpå. Om man likte røykhintet i ettersmaken kan man gå videre til whiskyer med kraftigere røksmak, om ikke kan man lete etter de som er litt mer friske og syrlige. Uansett, lykke til. Og ikke vær redd for å spandere på deg en flaske som er litt dyrere en gang i blant. Den holder tross alt en stund :)

Endret av Kiriev
Lenke til kommentar

Morn morn her

 

Pepsi Max er digg :D

Det smaker pjuk. :p

 

 

 

Her lukter det svidd bank kort gid. :tease:
og hvis jeg kjøper en sang som du har laget får jeg neste sang gratis da fra deg da????

Hehe..nope her går alt via Spotify og iTunes. Er ikke jeg som setter prisen...hehe. :)
Og nå blir det bare smakebiter av dem på websida mi....av de som ligger på Spot og Tune. ;)
Ikke fullversjoner lenger.

 

Mange har du solgt da sanger da jeg mener til nå da maxi, :green: om den smaker pjuk så er det så lenge siden har smakt pjuk nå da ha ha :p

 

Erstattet Pepsi Max med whisky i kveld, ahh.

Du nytter det glass med whisky i går da :)

+litt lit :p

Jeg vet ikke om du har lest det her..... I Halo 2 :dribble: :D bli lansert i ny og oppussa versjon på Xbox One 11. november. Denne HD-utgåva av spelet skal kome med betatilgang for Halo 5. I tillegg vil både Halo 3 :dribble: og Halo 4 bli tilgjengelege på Xbox One i løpet av det påfølgjande året.

http://www.gamer.no/artikler/ny-og-billegare-xbox-one-kjem-seinare-i-ar/156520

 

 

 

Har aldri engang hørt om den, så jeg vet ikke helt hvilken karakteristikk den har. Kanskje en Highland Park 12 hadde vært noe? Hvis du er mer glad i blended, kanskje JW Black som vel er en av de få i JW linjen som er verdt prisen :p. Av singel malt er det blant annet Glenfiddich og Glenlivet som er ganske friske. Om du heller vil ha noe med litt mer røksmak er jo Laphroaig, Talisker og Ardbeg gode valg. Du får bare høre litt rundt omkring. Finnes ikke mangel på informasjon rundt whisky for å si det sånn :p

 

Hva er du drikk da whisky, :) den flaska her er jevla flott da synes jeg av jo av absolut vodka jo er vanlig vodka :green:

post-281153-0-13699900-1391348544_thumb.jpg

Lenke til kommentar

absolutt vodka er ikke den beste vodkaen og det finnes vodka som er renere enn den ;) .

 

Whisky er godt å blir det når jeg føler for det. I tursekken har jeg ofte en flaske med whisky med som det blir tatt en knert av på kvelden. Ikke den dyreste som er med på tur derimot.

 

God dag :).

 

Får vist en PS4 forhåpentligvis iløpet av neste uke. Under 3k for den ga jeg så prisen klager jeg ikke over :)

Endret av Rolf_X
Lenke til kommentar

Får vist en PS4 forhåpentligvis iløpet av neste uke. Under 3k for den ga jeg så prisen klager jeg ikke over :)

 

Anbefaler Assassins Creed: Black Flag. Utrolig bra spill, klarer knapt å legge det fra meg :p Du får si fra om du har lyst til å spille noe en gang :)

Lenke til kommentar

Gikk fire og en halv måned før jeg fikk min :p Fikk den nå på torsdagen, så det har blitt litt spilling i helga. Har bare kjøpt BF4 og AC, for det er ikke akkurat et mangfold av spill enda :) Greit med PS+, så får man noen spill ekstra i måneden. Synes det er et veldig godt tilbud.

Lenke til kommentar

Ja, må finne ut hva jeg skal kjøpe av spill. Vurderer det samtidig som jeg titter litt på Tomb Raider spillet også. Nå venter jeg bare i spenning på at det dukker opp hos meg :D . Venta i 2 måneder og hadde nesten glemt hele ordren :p

Hadde glemt du kjøpte fra us Rolf, men kom på det nå :)

 

Gikk fire og en halv måned før jeg fikk min :p Fikk den nå på torsdagen, så det har blitt litt spilling i helga. Har bare kjøpt BF4 og AC, for det er ikke akkurat et mangfold av spill enda :) Greit med PS+, så får man noen spill ekstra i måneden. Synes det er et veldig godt tilbud.

Det er grunnen til jeg bruker ps3 å nytter et herlig spill der du :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...