Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd


Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-jDflNq

Norsk nettbutikk som feilprisa seg litt i november ;) . De hadde en "rabatkode" som slo ut litt feil å gå ett bra avslag på PS4. Jeg som mange andre holdt kjeft og lot ordren bare dure å gå til den ble sendt.

Cdon? Det ble postet på freak.no ihvertfall.
Lenke til kommentar

Er likevel styr å måtte drive å bytte plate mellom hver gang man skal spille et spill. Det er tross alt 2014, og optiske medier for spill er på vei til å dø ut. Forsåvidt enig i at PSN kan være mer konkurransedyktige på pris, spesielt fordi man slipper den økte kostnaden med å produsere en fysisk plate.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvorfor er steam oh so holy bra?

Det er kanskje den mest ustabile nett tjenesten ever, ikke er det så fryktelig billig heller hvis man ser bort ifra de spillene som må være billig for å i det hele tatt få solgt noe, nedlastings hastigheten og stabiliteten går jo opp og ned som sur melk i en kattunge og har man ikke en relativt grei nett linje så tar det kortere tid å kjøre til byen, kjøpe, kjøre tilbake og installere.

 

Takke seg til optisk drev og plater, aah deilig, ser liksom ikke problemet når alt er i nærheten og hvis man har litt orden på sakene.

 

Men jada, jeg har steam og noen spill der, men jeg spiller kanskje 2 spill over en periode på 5år eller noe.

Endret av meg0709
Lenke til kommentar

Husker hvordan Steam så ut i begynnelsen og det har utvikla seg og blitt mye bedre enn det var da jeg første gangen begynte å bruke det. Kan lagre saves i "nettskyen" å fortsette på en annen PC i de spille som støtter det. Slipper å fikle med plater og nå har jeg fått ett par gratis games til PS4en i kveld.

 

Må nesten flire av min plassering av PS4. Sony VHS, PS3 med en PS4 på topp :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...