Gå til innhold

Norske menn og thai damer...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Husk at enn så mye man ønsker å fremstille menn som blir sammen med kvinner fra østen som noen som ikke kan få en norsk kvinne(dette er hva samfunnet lærer oss), er nok sannheten at en del av disse mennene ikke engang ønsker seg en norsk kvinne. Og ikke på grunn av utseende, intelligensen eller deres sans for humor, men fordi de vet at en norsk kvinne vil føre til en endring i hjemmet som de ikke er komfortable med.

 

Hva tror dere? La oss diskutere hva som skjer før vi definerer problemet.

Når jeg snakker om menn som ikke klarer å få seg noe snakket jeg om menn som drar ned til Thailand for å finne seg en kone. De er ofte taperene i det norske samfunnet, og konene de finner er ofte taperene i Thailand. Heldigvis for dem så har begge to et annet syn på penhet.

 

De som blir sammen med asiatere generelt gjør ikke det fordi de ikke kan finne seg en norsk dame. Å finne seg en norsk dame er ikke vanskelig. Det er nok av desperate jenter i Norge i 30 årsalderen og de vil like deg, hvis du later som om du har de riktige verdiene. Altså, snakker om hvordan det er så forferdelig i Gaza, hvordan kvinner bør få mer makt og om hvor bra sosialdemokratisme er. Og du må godta hennes lange seksuelle historie.

 

Men det som er vansklig i Norge etter min mening er å finne en jente som deler mine verdier. Den eneste jeg har sett som deler mine verdier i Norge er sterkt kristne kvinner. Jeg er ikke kristen så det går dårlig. I New Zealand er det lettere og blandt asiatere er det mange. Ergo, jeg ender ofte opp med å date asiatere.

Lenke til kommentar

Er sør-europeiske/latinamerikanske jenter ok da?

 

De er jo kjent for å bare skape masse faen og dra med huset og unga?

Det tror jeg egentlig er bare en myte fra filmer og TV-serier. Det er mange hyggelige latinamerikanske jenter.

 

Men noe som er korrekt er at de pleier å gå opp i vekt etter at de gifter seg.

Lenke til kommentar

Jeg VET jeg har rett i dette. 2+2 er 4 skjønner du... samme hvor mye du prøver vinkle det.

 

Men hva om du tar feil? Du sier at du VET at det er 2+2. Hva om det er 3+2? Eller 1+4? Eller 521+979?

Det jeg prøver å si, er at det er HELT FEIL å trekke en sluttning dersom man ikke har alle fakta. Og her HAR du ikke alle fakta, du bare slenger ut en påstand.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er sør-europeiske/latinamerikanske jenter ok da?

 

De er jo kjent for å bare skape masse faen og dra med huset og unga?

Det tror jeg egentlig er bare en myte fra filmer og TV-serier. Det er mange hyggelige latinamerikanske jenter.

 

Men noe som er korrekt er at de pleier å gå opp i vekt etter at de gifter seg.

Vet bare om to eksempler og begge svarer til stereotypene mine, nr1 (fra brasil) blei sammen med en kar mens han tjente masse, hadde stort hus og dyr bil, men da han gjorde en feil investering og tapte mesteparten stakk hun tvert av med det han hadde igjen av penger.

 

nr2 er dama til grandonkelen min (og fra brasil), og hu er jo forsåvidt grei men fy satan så hissig hun er.

Endret av Primer4
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Vet bare om to eksempler og begge svarer til stereotypene mine, nr1 (fra brasil) blei sammen med en kar mens han tjente masse, hadde stort hus og dyr bil, men da han gjorde en feil investering og tapte mesteparten stakk hun tvert av med det han hadde igjen av penger.

 

nr2 er dama til grandonkelen min (og fra brasil), og hu er jo forsåvidt grei men fy satan så hissig hun er.

Det er nok sant at latinamerikanere kan være mer hissig. Det er slik de hindrer dem selv i å bli overkjørt av mennene sine. Bedre å være litt hissig når de blir irritert enn den asiatiske metoden. Da sier de absolutt ingenting, men prater bak ryggen på deg. Plutselig en dag vil hun si at det er slutt.

 

Men det å forlate en mann som blir fattig har ingenting med latinamerikanere å gjøre. Tror du disse thaijentene vil bli med mannen om han går konkurs? På tross av all feminismen i Norge tror jeg mange norske jenter ville forlatt mannen sin om han mistet jobben og ble fattig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Dro bare opp litt erfaringer som kunne backe opp påstanden bak det opprinnelige spørsmålet mitt.

 

 

Er importerte, latinaberter mer ok enn asiatiske pga. de er mindre submissive?

 

 

Edit:

Men det å forlate en mann som blir fattig har ingenting med latinamerikanere å gjøre. Tror du disse thaijentene vil bli med mannen om han går konkurs? På tross av all feminismen i Norge tror jeg mange norske jenter ville forlatt mannen sin om han mistet jobben og ble fattig.

Nå har det seg sånn at denne mannen måtte starte fra scratch og tjene 500k'ish brutto i en mer vanlig jobb (som er nok for og gi henne ett noenlunde komfortabelt liv) Men siden det ikke var snakk om millioner lenger var det bare og ta første fly tilbake til Rio. (for og finne seg en ny mann)

Endret av Primer4
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er importerte, latinaberter mer ok enn asiatiske pga. de er mindre submissive?

Folk er forskjellige. Ikke alle asiatere er like, ikke alle latinamerikanere er like. I tilegg har kultur mye å si. F.eks. asiatere i Norge er langt mindre submissive enn asiatere i utlandet.

 

Ergo, siden folk er forskjellige blir det ganske tåpelig å gifte seg med en som er blanding av asiater og latinamerikar fordi hun skal ha de perfekte verdiene. Du må behandle folk som individer.

Endret av Camlon
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Evt. finne seg ei rolig submissiv smålubben jente med litt dårlig selvtillit, (med litt potensiale)

Lage all maten hu eter og tren hu opp til hun blir brukbar for så og ikke si det så direkte til hun at hun ser bra ut, mer sånn "du er nå bra nok for meg ivertfall :3" og ikke ta hun så mye ut på byen osv.

 

Så, lær hun og lage mat/vaske klær: problem solved.

 

 

Edit:

hypotetisk sett den beste løsninga om man vil ha stuepike/sjømannsbrud, som er allment akseptabelt.

 

Men ser nå at jeg begynner å motsi hva jeg egentlig mener.

Endret av Primer4
Lenke til kommentar

Evt. finne seg ei rolig submissiv smålubben jente med litt dårlig selvtillit, (med litt potensiale)

Lage all maten hu eter og tren hu opp til hun blir brukbar for så og ikke si det så direkte til hun at hun ser bra ut, mer sånn "du er nå bra nok for meg ivertfall :3" og ikke ta hun så mye ut på byen osv.

 

Så, lær hun og lage mat/vaske klær: problem solved.

 

Jeg syns det er helt patetisk med folk som absolutt skal være i et forhold. En kan heller være singel, til drømmedama dukker opp.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-141789

Alle norske menn som importerar thai - damer er stakkars ubrukelige fjols. Meir er det ikkje til det. Personlig ville eg heller tilbrakt livet mitt aleine enn å drive på med slikt tull.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...