Gå til innhold

Norske menn og thai damer...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Usikker på om det hjelper med litt fakta:

 

I thai-kultur kommer familien alltid først. Det er normal å fortsatt bo med foreldrene sine etter at man er gift der borte. Sende penger hjem vil jeg si nesten er innstinktivt. Mye av dette bygges opp av at det er ingen pensjonsordning i Thailand.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Sånn er det når man har travle tråder vettu... da får man mange innlegg.

 

Hva med å fokusere på å ikke fokusere på alt annet enn det som er topic her a?

 

Hva hvis atte men hva hvis det finnes folk som trenger hjelp og folk som er lamme og folk som er driit nå i det, det er ikke det som er snakk om her.

 

Det handler alltid om å prioritere. Jeg er ikke uenig at ulike vinkler og synspunkter bør diskuteres, men enkelte synspunker stemmer ikke med virkeligheten, så de er det liten vits i å diskutere. Ditt er et av de synspunktene som har vokst litt ut av proposjoner, for dette er faktisk ikke verdens undergang. Ellers viser jeg til første avsnitt i mitt forrige innlegg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg er langt fra feminist, dette handler om å se ofrene der de trengs å sees.

Om du er helt ærlig med deg selv, så handler det vel egentlig om å ha forlest seg på "romantikk" og slike småpikeblader. Og da vil alt som ikke stemmer med slike illusjoner være feil.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Det handler vel mye om at vi egentlig ikke liker at folk tar snarveier. En "taper" av en industriarbeider skal ikke ha lov til å dra utenlands for å hente seg ei dame han aldri hadde hatt sjans på hvis hun var norsk, og den fattige utenlandske kvinnen skal på samme måte skamme seg for å gifte seg til penger på den måten. Ekte kjærlighet eller ikke. Sosial mobilitet er et gode, men det kan bli for mye av det.

Endret av Isbilen
  • Liker 6
Lenke til kommentar

De unge jentene som er sammen med gamle menn kommer som regel fra barene, de er prostituerte som er der for å finne seg utenlandske menn.

 

Normale menn som mange av oss her inne drar ikke til slike barer for å finne fornuftige kvinnfolk, barene blir mest for gøy.

Selv har jeg ikke noe å gjøre i slike barer, drikker ikke ;)

 

Kilder?

Lenke til kommentar

Du mener at når guttene her inne syter og klager på at norske jenter ikke lager mat, vasker, tar seg av mannen, husholdning men bare bryr seg om selv, og at jeg da sier at dere vil jo bare ha en mamma, så er det å vri på ordene deres??

Nei, det handler om tradisjonelle kjønnsroller. Mannen tjener mesteparten av pengene som hun kan bruke. Hun jobber deltid og gjør mesteparten av husarbeidet. En del norske kvinner forventer at de kan både jobbe deltid og samtid skal mannen gjør like mye av husarbeidet. Det blir feil!

 

Men jeg forstår ikke hvorfor thai jenter er mest populært. Jeg har ofte funnet thai jenter kjedelige. Jeg vil ha noen som faktisk deler mine interesser, og som er lett å prate med. I tilegg kunne jeg aldri ha blitt sammen med noen, om de ble sammen med meg på grunn av pengene mine eller hudfargen min.

 

Jeg er kanskje attraktiv i Thailand, men om jeg drar med meg henne til Norge vil hun se at hun har mange muligheter. Min erfaring er at jenter fra Kina, Japan, Taiwan, Sør Korea er bedre. Trolig er det lettere å få thai jenter, men jeg blir skremt av jenter som kaster seg over meg.

 

Ja, vi norske jentene får nøye oss med de ekte mannfolka som blir igjen her vi da og tåler at dama ikke er underkua. Løp med halene mellom beina deres smågutter, løp og kjøp!

De feministiske mennene du ønsker er håpløse, ihvertfall om du velger bort nerdene som de fleste jenter gjør. Mange av dem vil være utro, de ønsker ikke barn, de vil ikke gifte seg og vil forlate deg om de finner noe bedre. Kos deg!

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Legger en gutt/mann ut profil på nettdating i norge, tar aldri jenter kontakt, med mindre de ikke er så "attraktive" eller har noen andre små psykiske problemer. DET ER DU SOM MÅ TA KONTAKT med jentene.

Legg ut profil på thailandsk dating side så har du en lang liste over jenter du kan velge som er høyt interessert i profilen din, uansett om du bare skriver "hei" på profilen beskrivelsen din.

Det er jo litt motivasjon for guttene det når jentene kommer løpende mot deg og ikke motsatt.

 

Thai damer er jo også mindre krevende og mindre stress for mannen. Hvem har vel ikke hørt om norske menn som begynner å kalle etnisk norske kona si for "kjerring" kort tid etter forholdet sitt, og begynner å prate om hvor mye mas og klaging det er hjemme av kjerringa som herser over alt ?

Endret av Iceman22
  • Liker 5
Lenke til kommentar

Thai damer er jo også mindre krevende og mindre stress for mannen. Hvem har vel ikke hørt om norske menn som begynner å kalle etnisk norske kona si for "kjerring" kort tid etter forholdet sitt, og begynner å prate om hvor mye mas og klaging det er hjemme av kjerringa som herser over alt ?

Det vet jeg ikke om er korrekt. Mange thaijenter er veldig materialistiske og forventer at du kjøper henne ting sånn at hun får respekt i hjemlandet. De setter ofte barna og foreldrene sine foran deg, og de er normalt ikke særlig ærlige.

 

Det er sikkert en del norske kvinner som er hersene, men jeg har sett mange gode fungerende forhold.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...