Gå til innhold

Norske menn og thai damer...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

...sier han som kommenterer at dette er en trolletråd. Skjønner ikke hva du gjør her inne engang jeg, du forer jo trollet!?

 

Du får veldig mange flotte svar med gode argumenter og poenger, men du velger i stedet å fokusere på innlegget mitt. Fair enough, men jeg registrerer i hvert fall at du er ekstremt unnvikende i det å faktisk diskutere noe som helst, til tross for at det faktisk er du som har laget tråden og tatt opp "problemstillingen". Du kommer stadig vekk med påstander og stikker med halen mellom beina, for så å returnere med noen flere påstander senere. Tråden nærmer seg vel slutten for din del, og dette blir mitt siste svar i tråden. Som du er inne på selv, "ikke mat trollet".

 

Lykke til videre med fordommene dine :-)

Endret av Alt-Ctrl
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Så der fant du opp den nye rasen; "Gubben"

 

:)

 

Ikke GUBBEN, nei, det heter seg at de er en "samfunns-Thaipar"

 

Gubben høres mer bygdemafia-boss ut det..

 

Den var det jaggu svung på, den får du en tommel opp for :green:

 

"Samfunns-Thaipar" - den er så fin at jeg vil gå til sengs med begrepet, og pule vettet av det ... :blush:

Lenke til kommentar

Jeg leser innleggene men jeg er bare for lat til å diskutere med dem når de blir så mange.

 

Jeg har ikke sagt at det gjelder alle, jeg har ikke sagt at noen thaidamer og mannfolk forelsker seg genuint i hverandre. Jeg snakker nå om gamlinger som alle med en halv celle i hjernen skjønner at utnytter seg av hjelpesløse fortvilte jenter.

 

Hva er alternativet spør flere her, vel det finnes kanskje ikke noe bedre alternativ men det er fortsatt like feil og fortsatt en skam at det er sånn og den der gir meg meg fanken ikke på! Det er jenta som er offeret her. IKKE mannen som har kjøpt ho! :hrm:

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Jeg leser innleggene men jeg er bare for lat til å diskutere med dem når de blir så mange.

 

Jeg har ikke sagt at det gjelder alle, jeg har ikke sagt at noen thaidamer og mannfolk forelsker seg genuint i hverandre. Jeg snakker nå om gamlinger som alle med en halv celle i hjernen skjønner at utnytter seg av hjelpesløse fortvilte jenter.

 

Hva er alternativet spør flere her, vel det finnes kanskje ikke noe bedre alternativ men det er fortsatt like feil og fortsatt en skam at det er sånn og den der gir meg meg fanken ikke på! Det er jenta som er offeret her. IKKE mannen som har kjøpt ho! :hrm:

 

Jeg har invitert deg til noe som kan være til hjelp for å korrigere det litt rare bildet du har av saken - hvorfor vil du ikke benytte deg av den muligheten for å bli litt mer opplyst?

Lenke til kommentar

Jeg leser innleggene men jeg er bare for lat til å diskutere med dem når de blir så mange.

 

Jeg har ikke sagt at det gjelder alle, jeg har ikke sagt at noen thaidamer og mannfolk forelsker seg genuint i hverandre. Jeg snakker nå om gamlinger som alle med en halv celle i hjernen skjønner at utnytter seg av hjelpesløse fortvilte jenter.

 

Hva er alternativet spør flere her, vel det finnes kanskje ikke noe bedre alternativ men det er fortsatt like feil og fortsatt en skam at det er sånn og den der gir meg meg fanken ikke på! Det er jenta som er offeret her. IKKE mannen som har kjøpt ho! :hrm:

 

Tja, som noen her har påpekt kan du vel like godt si at det er den kalde og slue jenta som later som om hu er forelska i mannen for å loppe ham for penger som er den som utnytter den andre part.Om du vil, kan du si at de utnytter hverandre og atpåtil gjør dette helt frivillig.MAO de er sammen fordi begge finner det i sin interesse (uansett hva det reelle motivet måtte være. Noe vi selvfølgelig umulig kan vite noe om ettersom det kun eksisterer inne i hodet på hver av dem).Høres nesten ut som ethvert annet par i resten av Norge.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

og hvor dere får fra at jeg er rasistisk er helt utrolig. Hvor kommer den fra?? Slutt denne desperate svartmalingen.

 

Fordi Pencilcase, ingenting av det du ræler ut av deg forandrer noe på virkeligheten.

 

 

Jeg VET jeg har rett i dette. 2+2 er 4 skjønner du... samme hvor mye du prøver vinkle det.

 

Men frøken, det _er_ jo nettopp en smule rasistisk når du setter deg som du gjør på det liberale, likestilte og skandinaviske høysetet -og samtidig rakker ned de små thaidamene og deres norske menn.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

og hvor dere får fra at jeg er rasistisk er helt utrolig. Hvor kommer den fra?? Slutt denne desperate svartmalingen.

 

Fordi Pencilcase, ingenting av det du ræler ut av deg forandrer noe på virkeligheten.

 

 

Jeg VET jeg har rett i dette. 2+2 er 4 skjønner du... samme hvor mye du prøver vinkle det.

 

Jeg forsøkte bare å vinkle det til noe konkret. At du mener at du vet noe, er ikke spesielt nytt - de fleste av oss vet litt av hvert. Det som du også burde vite, er at du aldri får nok viten - men jeg aksepterer at du er av en annen oppfatning. At du velger å bruke ett fornærmende språk er litt unødvendig, enn så lenge jeg ikke har gjort deg annet enn å være vennelig.

Lenke til kommentar

Skal dette være bevis på at du har rett?

 

Jeg skjønner ikke helt jeg, tror du virkelig at thaijenter syns det er gøy å ligge med gamle menn og bo sammen med dem og jobbe for dem og være hora deres så de kan få penger til å sende hjem til familien? Tror du virkelig de hadde gjort dette om de hadde noe valg?

 

Hvor er hue ditt hen?

Endret av Boil-in-bag-ris
Lenke til kommentar

Er nokk omtrent like mye utnytting begge veier. Er nokk ikke så vanskelig for thai damer å finne noen greie ofre når det kommer mengder av depressive middelaldrene og eldre single desperate mannfolk nedover på jakt etter den store kjærligheten de savner eller føler de ikke har hatt. Har hørt om flere tilfeller av mannfolk i slike livssituasjoner som har blitt rundlurt for store penge summer. Høyeste jeg har hørt om er nesten en halv million kroner.

 

Det er også kun ett fåtal av thai damene som kommer hit som ikke klarer å bytte mann om de ikke er fornøyd.

 

 

Så lenge begge partene går frivillig inn i det, har mulighet til å komme seg ut om de ønsker og ingen er tvunget av familie eller lignende så har vel ikke vi noe med deres forhold å gjøre. Om en på 50 og ei på 25, eller motsatt, er lykkelige sammen så er det rimelig frekt av andre å prøve å surne forholdet med å hakke ned på det.

Lenke til kommentar

Syns hele tråden går mer og mer i retning Celebral Parese. Tsk, sorry ass

 

Alas! What yer auld Thai-par-thrid naeyds ais an auld electroshack-traitment!

 

Men seriøst, Boil-In-Bag-Ris, det er antageligvis du som betaler morroa for 75% av thai/nordmann-parene, da disse får skattepengene dine - siden de går på NAV.

Lenke til kommentar

Skal dette være bevis på at du har rett?

 

Jeg skjønner ikke helt jeg, tror du virkelig at thaijenter syns det er gøy å ligge med gamle menn og bo sammen med dem og jobbe for dem og være hora deres så de kan få penger til å sende hjem til familien? Tror du virkelig de hadde gjort dette om de hadde neo valg?

 

Hvor er hue ditt hen?

 

På linje med de fleste norske par er vel partene sammen fordi de anser at dette er det beste alternativet de (i øyeblikket) har. Når de kommer over bedre alternativer bytter de ofte beite.

 

Hvorvidt det er lykkelige eller ulykkelige, er vel like irrelevant for begge parter, og for norsk-norsk som for norsk-thai par ettersom deres alternativer er værre en den situasjonen de selv har valgt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...