Gå til innhold

Norske menn og thai damer...


Anbefalte innlegg

Skal dette være bevis på at du har rett?

 

Jeg skjønner ikke helt jeg, tror du virkelig at thaijenter syns det er gøy å ligge med gamle menn og bo sammen med dem og jobbe for dem og være hora deres så de kan få penger til å sende hjem til familien? Tror du virkelig de hadde gjort dette om de hadde noe valg?

 

Hvor er hue ditt hen?

 

Hvor er ditt? Du påstår ditt og datt, men kommer ikke med ett fnugg av ordentlig bevis, og en gjenganger når det gjelder dine debatter er at du har rett fordi du ''vet'' det.

 

Alle her har sagt seg enig i at ikke alle thaidamer som blir sammen med eldre menn nødvendigvis har det aller ''best'', men hvem har nå det? Har du absolutt alt sånn som du har lyst til at det skal være? Er det synd på en person som velger å forbedre sitt liv ved å gifte seg med noen? For det er ikke bare sant i mange av thaidamenenes tilfeller, men også norske kvinner! Hvem er du til å dømme HVORFOR noen er sammen med noen????? Hva har du med det å gjøre???

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hele denne diskusjonen minner meg om prostitusjon-diskusjoner hvor kvinner går i spissen og ikke klarer å skille mellom menneskehandel og en handel mellom to voksne mennesker!!

 

Hmmm,skjønte ikke helt den der,men er uansett for at folk skal kunne selge sex hvis de virkelig vil gjøre det frivillig.

 

Menneskehandel kan man gjerne fengsle folk på livstid for.

 

Kanskje jeg skjønte den allikevel,får ta en kopp kaffe og vurdere det nærmere.

:hmm:

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Nesten 200 innlegg, og trådstarter har enda ikke innsett at hun er på jordet.

 

Imponerende.

 

Hun har denne som "statusoppdatering" ...

Det forumet her er så driiiit kjedelig...!!

 

I rest my case

:)

Lenke til kommentar
Hvorfor tror du jeg snakker om thaidamer og mannfolk som genuint forelsker seg uten noen form for utnytting??

 

Enten klarer dere ikke lese eller så misforstår dere med vilje. So which is it?

 

Hvordan skal du kunne vite hvem som er utnyttet og hvem som faktisk elsker hverandre uten å kjenne dem?

 

På meg virker det som om du mener alle Norske menn som har Thailandsk samlivspartner utnytter dem.

Og ja jeg har lest hele tråden.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...