Gå til innhold

Norske menn og thai damer...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du mener at når guttene her inne syter og klager på at norske jenter ikke lager mat, vasker, tar seg av mannen, husholdning men bare bryr seg om selv, og at jeg da sier at dere vil jo bare ha en mamma

 

Det er forskere som vil si at menn er ute etter kvinner som vil bli de beste mammaene for barna deres, ja. - Om menn mener at en dame som lager mat, vasker, tar seg av mannen, huset, kanskje det er det som definerer en god mor for dem?

Endret av Notelitten
  • Liker 7
Lenke til kommentar

Du mener at når guttene her inne syter og klager på at norske jenter ikke lager mat, vasker, tar seg av mannen, husholdning men bare bryr seg om selv, og at jeg da sier at dere vil jo bare ha en mamma, så er det å vri på ordene deres??

 

 

Nei, den der godtar jeg ikke.

 

Det er fakta enten du godtar det eller ikke.

 

Forresten helt utrolig at du klarer å putte ord i munnen på folk, i samme post some du prøver å forsvare deg mot disse beskyldningene.

Endret av Skurupu
  • Liker 6
Lenke til kommentar

..

 

Hyggelig å se så mange travere i samme tråd nok en gang :)

 

 

Men..Boilinbag (5 minutters):

 

Om jeg har forstått deg rett så fokuserer du på de tilfellene der eldre menn utnytter yngre 'hjelpesløse' thailanske damer?

 

 

Dette er jo selvfølgelig ufint, men er ikke nasjonalitet irrelevant?

 

Man finner jo damer med de samme egenskapene i Norge, som er i et forold med en vesentlig eldre mann.

Er det ikke da rett og rimelig at du og inkluderer disse?

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Nei det stiller seg selvsagt like sterkt. Jeg er ikke sinna på de damene overhodet!? Hvor har du det fra?

 

Jeg er sinna på de mannfolka som utnytter disse desperate jentene seksuelt og praktisk. Gamle menn med unge piker som aldri hadde rørt disse grisene hadde det ikke vært for at de måtte, eller følte at de måtte.

 

Jo selvsagt er da alle nasjonaliteter der dette skjer samme greia! Det kvitter da for meg om jenta er polsk, norsk, russisk eller thai.

 

Men pga jeg så denne thai dama her om dagen med han 70 år gamle gubben som låser henne inne hver dag og hun får ikke lov til ditt og datt, er derfor jeg snakker om thai damer.

Endret av Boil-in-bag-ris
Lenke til kommentar

Jeg er langt fra feminist, dette handler om å se ofrene der de trengs å sees. Jeg blir rett og slett flau over innstillinga til noen her.

 

guttene her inne sier at norske kvinner er ubrukelig og bare no dritt så de skal ned å få seg thai dame. Og andre sier at thai damer er sleipe gullgravere som drar fra alt de er glad i og kommer hit i en alder av 25/30 + for å ligge med Per på 70 år å sende penger ned til familien sin...

 

Hurra for Norge sier jeg bare..

Endret av Boil-in-bag-ris
Lenke til kommentar

Nei det stiller seg selvsagt like sterkt. Jeg er ikke sinna på de damene overhodet!? Hvor har du det fra?

 

Jeg er sinna på de mannfolka som utnytter disse desperate jentene seksuelt og praktisk. Gamle menn med unge piker som aldri hadde rørt disse grisene hadde det ikke vært for at de måtte, eller følte at de måtte.

 

Jo selvsagt er da alle nasjonaliteter der dette skjer samme greia! Det kvitter da for meg om jenta er polsk, norsk, russisk eller thai.

 

Men pga jeg så denne thai dama her om dagen med han 70 år gamle gubben som låser henne inne hver dag og hun får ikke lov til ditt og datt, er derfor jeg snakker om thai damer.

 

Det handler ikke om at en part utnytter en annen. Det handler om to parter, som benytter seg av motpartens positive sider, akkurat som i alle andre forhold. Saken her er bare at det er ukonvensjonelle kvaliteter.

 

La oss snu scenarioet:

 

Ung mann, rundt 20, kommer fra en middelklassefamilie, og arbeider som et eller annet middels lønnet.

 

Møter kvinne på 40-ish fra USA, som tilfeldigvis er stinn, og vil gjerne ha en "boytoy". Jeg vet om mange som hadde tatt med seg tannbørsten og reist...

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Jeg er langt fra feminist, dette handler om å se ofrene der de trengs å sees.

 

Protip: Du har 959 inlegg på 25 dager, det er på tide å komme seg ut av døra, og sjekke ut virkeligheten.

 

Det finnes ofre som trenger mer hjelp enn damer som har kleint sexliv, hva med å fokusere på dem?

  • Liker 5
Lenke til kommentar

La oss snu scenarioet:

 

Ung mann, rundt 20, kommer fra en middelklassefamilie, og arbeider som et eller annet middels lønnet.

 

Møter kvinne på 40-ish fra USA, som tilfeldigvis er stinn, og vil gjerne ha en "boytoy". Jeg vet om mange som hadde tatt med seg tannbørsten og reist...

 

Hadde vært digg å vært boytoy til ei rik dame.

Noen som vet om ei godt trent dame i 40 års alderen som trenger en som kommer innom for litt sengegymnastikk hver fredag etter jobb,eller etter avtale?

 

Me love you long time. :yes:

Endret av sykkeliten
  • Liker 7
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...