Aiven Skrevet 26. november 2012 Skrevet 26. november 2012 Har vært mye bugs på Woodman de siste dagene, mer enn før, inkl. beta. Regner derfor med at det er forbigående.
aBadMan Skrevet 26. november 2012 Skrevet 26. november 2012 Så tomt det ble på serveren, "alle" må jo ha mistet connection O.o
Vrengtpolvott Skrevet 26. november 2012 Skrevet 26. november 2012 Ja jeg hadde ikke sjangs til å holde meg på den, så noe må være galt iallefall. Vi får prøve å teame up igjen i morgen Badman, var utrolig morsomt å krige sammen!
aBadMan Skrevet 26. november 2012 Skrevet 26. november 2012 Ja jeg hadde ikke sjangs til å holde meg på den, så noe må være galt iallefall. Vi får prøve å teame up igjen i morgen Badman, var utrolig morsomt å krige sammen! Ja det var morsomt
RunRookieRun Skrevet 26. november 2012 Skrevet 26. november 2012 Har hatt så mye lagg i kveld at jeg rett og slett måtte hoppe over på BF3 for å få skutt fra meg :-P Får prøve etter eksamen i morgen
Sulphuras Skrevet 26. november 2012 Skrevet 26. november 2012 Virker som en del av dere spiller på "wood"land (høhø)... Jeg startet bare en karakter uten videre på Cobalt, men tror jeg slenger meg over på Woodland. Spiller for øvrig mye healer. Add meg! Sulphuras :-)
aBadMan Skrevet 27. november 2012 Skrevet 27. november 2012 Virker som en del av dere spiller på "wood"land (høhø)... Jeg startet bare en karakter uten videre på Cobalt, men tror jeg slenger meg over på Woodland. Spiller for øvrig mye healer. Add meg! Sulphuras :-) NC? Vanu? TR?
Zlatzman Skrevet 27. november 2012 Skrevet 27. november 2012 Ingen som spiller på Lithcorp serveren da? Spiller Vanu der. Jeg spiller på Lithcorp, men er NC. Forøvrig synes jeg spillet er godt, men jeg savner noen mekanikker som gir flere kamper lenger unna capture points.
MrLee Skrevet 27. november 2012 Skrevet 27. november 2012 (endret) Hadde en pen runde i går der teamet fikk sirkle ett airtower på Indar i fred og ro med en liberator i relativt lav høyde. Alle NC folka som viste hodet utenfor fikk en 150mm Dalton maingun eller 60mm(?) granat fra tailgunner i hodet Det var epic. Endret 27. november 2012 av MrLee
Fiskekraft1 Skrevet 27. november 2012 Skrevet 27. november 2012 Prøvde å få kontakt med dere i Outfitten i går kveld, men ingen svar.. kanskje dere var opptatt?
Slimda Skrevet 27. november 2012 Skrevet 27. november 2012 Det er lett å gå glipp av chatmeldinger i kampens hete. Legg MrLee til på vennelista di, så får du nok kontakt.
Fiskekraft1 Skrevet 27. november 2012 Skrevet 27. november 2012 Har han på vennelista, men servern måtte uansett restarte. Er dette vanlig på Woodman?
Sulphuras Skrevet 27. november 2012 Skrevet 27. november 2012 NC? Vanu? TR? Jeg spiller Vanu, likte sci-fi feelen, men har ingen problemer med å skifte.
MrLee Skrevet 27. november 2012 Skrevet 27. november 2012 (endret) LizardBuchter: Dessverre litt mer enn det burde, men regner med det er barnesykdommer. Var litt AFK i hodet i går, så det er godt mulig jeg overså alle mulige meldinger, skal få lagt deg til i kveld Endret 27. november 2012 av MrLee
Fiskekraft1 Skrevet 27. november 2012 Skrevet 27. november 2012 Haha, da så. Kommer i fra en amerikansk server, og der opplevde jeg ingen restarter. Er det noen spesielle tidspunkter dere spiller mest på?
trollhatt Skrevet 27. november 2012 Skrevet 27. november 2012 Nei du kan kun bruke SC på en bruker. SC kan brukes på alle brukere/karakterene dine, men de er knyttet til den SOE/ProSieben kontoen du har kjøpt SC på. Handler du derimot nytt våpen til karakter A så er det kun tilgjengelig for A, ikke B, C, D osv.
Fiskekraft1 Skrevet 27. november 2012 Skrevet 27. november 2012 SC kan brukes på alle brukere/karakterene dine, men de er knyttet til den SOE/ProSieben kontoen du har kjøpt SC på. Handler du derimot nytt våpen til karakter A så er det kun tilgjengelig for A, ikke B, C, D osv. Ah, takk. Håpte på det, siden jeg aktivt spiller på to forskjellige servere.
Gunfreak Skrevet 27. november 2012 Skrevet 27. november 2012 Faen denne laggen nasty, jeg var sniper i går og umulig å treffe folk når de lagger så mye, de er jo som the flash, et øyeblikk er de der, et annet er det ikke der. men spillet ga meg sikkelig starshipstroopers feel, så jeg måtte se den filmen igjen for første gang siden den kom ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå