Gå til innhold

Planetside 2 Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Om noen spiller Vanu på Ceres (eller noe sånt) og vil spille med en fyr som er på jakt etter å ha det moro og ikke tar det så blodseriøst. Send PM eller noe sånt, får ikke logga på å sjekke hva det var jeg kalte figuren min akkurat nå :)

Jeg tror jeg kanskje lagde en Vanu fyr der :) skal legge deg til etter maintenance. :)

Lenke til kommentar

Må si at jeg digger konseptet bak PS2 men selve spillet er uspillelig for meg. Jeg kan bevege meg og være utrulig heldig å få drept noen men det føles bare som ren flaks. Spiller på absolutt laveste innstillinger med den minste oppløsningen og fortsatt så er det shabby greier. Kommer vel tilbake til PS2 etter nyttår for å sjekke det opp og gleder meg til å havre løs smerte på alle som måtte befinne seg av feil side av min rifle :)

 

SOE har innrømmet at spillet er dårlig optimalisert og at de ikke kom i mål med det. De sier de jobber med saken men hvem vet når vi kan merke bedre ytelse. Jeg er helt enig at det til tider er slitsomt å spille nå. Det er likevel gøy, så jeg håper at de får ordnet det.

Endret av Brawler
Lenke til kommentar

SOE har innrømmet at spillet er dårlig optimalisert og at de ikke kom i mål med det. De sier de jobber med saken men hvem vet når vi kan merke bedre ytelse. Jeg er helt enig at det til tider er slitsomt å spille nå. Det er likevel gøy, så jeg håper at de får ordnet det.

Problemet for min del er ikke at det ikke er kjørbart. Jeg har rundt 40-50 FPS (Har stort sett topnotch fra forrige generasjon av ting). Om du derimot skal være med i de virkelig store slagene, der det flyr bomber over alt og det er 20 tanks der, da hjelper deg ikke å skru alt til det laveste en gang. Det spiller ingen rolle om jeg kjører alt på maks, eller alt på laveste. Jeg får stort sett de samme resultatene uansett. Vet ikke om det er tilfelle for alle, men det er iallefall noe SOE må gjøre noe med.

 

Når det er sagt, så gjorde de om på motoren til Everquest 2 totalt, så hos SOE er det faktisk håp!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...