Gå til innhold

Planetside 2 Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

ps2bkgdsub.jpg

 

 

Planetside 2 er et MMOFPS spill hvor man har 3 factions som hele tiden sloss om teritorium på et gitt kart.

 

Man har 3 factions:

- New Conglomerate

-Vanu Sovereignty

- Terran Republic

 

I spillet er det store episke battles som skiller seg fra andre spill ute i dag. Se store slag med 100+100 folk rundt 1 stor fasilitet for å kapre den er ingen hemelighet, det samme er det at det for kan komme flere folk til slaget fra andre kanter på mapet.

 

 

 

Mer informasjon om spillet finnes her:

 

 

 

Announcement Trailer:

 

 

Factions Trailer:

 

 

Cinematic Trailer:

 

 

PS: Spillet er nettopp gått inn i Closed beta. Håper folk kan respektere NDA å sier ting på eget ansvar til NDA er oppløftet.

Endret av Kezha
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

0.5 Tekniske testere (ikke anelse hvordan de kom in.)

1. Veterans (De med PS1 konto å PS1 spillere første omgamg)

2. Priority keys (Keys fra Twitter å magazines)

3. Resterende

 

Ser ut til at det er den planen de går for, å ulik andre betaer på mange år egentlig så virker det som at SoE faktiskt tar en skikkelig en hehe

 

Må han en litt god del flaks for å komme inn uansett tror jeg

Lenke til kommentar

Der er vel ingen som har en key til overs? Hadde vore utrulig å fått testa det ut :)

 

Har ikkje spelt PS 1 sidan 2006 no, men kjøpte det når det kom ut. Bestre online spel skal man leite lenge etter!

 

Hvis du har skreve deg opp på beta test så kommer du ganske langt frem i køyen for å få key pga du har hatt PS1. Jeg hadde ps1 konto derfor jeg fikk så tidlig som jeg gjorde :D

Lenke til kommentar

Jeg blir bare mer og mer gira på dette spillet jo mer jeg får sett av det! Jeg har ikke spilt Planetside 1 siden jeg ikke visste om det før jeg begynte å høre om 2'ern. Nå er det litt for utdatert til å begynne med :p

 

Gameplay-videoer:

 

http://www.youtube.com/watch?v=jTKM5CX5SWQ

 

Videoer fra Live Stream i spoilers:

 

 

Endret av Orwandel
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...