Gå til innhold

Planetside 2 Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Jepp, jeg også.

Men når jeg logge meg inn på Planetside2 hjemmesiden, står det at jeg har 0 SC og på payment history står det ingenting. Selv om jeg skal ha 200SC og premium.

 

Så noen skrev tidligere i tråden her at man kan kjøpe på feil konto? Jeg logget inn på planetside2 EU.

 

edit: nvm.. hadde vist to kontoer, med NESTEN samme brukernavn. :p

Da ble jeg 13400 SC rikere. :D

Endret av Papirkurven
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ting jeg ser på som verd å kjøpe:

 

CAS30(?) maingun og Dalton secondary til Liberator

 

Hvis du er Vanu: Saron(?) secondary gun til Magrider - mer OP AT secondary skal du se lenge etter :p Litt treigt prosjektil, men no drop...

 

Rocket pods til fighter.

 

AA raketten til heavy assault.

 

40/60mm granatkaster til sunderer, evt .50 cal chaingun (sykt mye )

 

 

Automathagle er gøy i kombinasjon med light assault. Fi har forskanset seg i ett tårn? Fly opp, rydd opp...

 

Kjøpte og NS-11 til medic, og liker den mye bedre enn standard. Sikkert på grunn av at det er pang-pang i stedet for pew-pew. Men det er kanskje bare meg.

 

 

Må nok blåse litt penger på SC selv, til sånne must have ting som skikkelige vehicle våpen.

Endret av MrLee
Lenke til kommentar

Det er ganske sykt hvor fort ting skifter i dette spillet. I det ene øyeblikket har vi et helt kontinet for oss selv, men en times tid etterpå er alt snudd på hode.

Skulle ønske det var en regional chat sak hvor man faktisk kunne si ifra om ting som skjer rundt om kring, ikke minst for de små områdene folk glemmer for så å ende opp med å miste "linken" til de større senere. Selv om man er i en squad/platoon er ikke det alltid nok når godstogene kommer over åskammen.

Spiller NC på Cobalt, og trives godt med det.

Lenke til kommentar

Er dette spillet CPU krevende, eller mest GPU krevende? Og hva med harddisk, vil det være bra med SSD på dette spillet?

Jeg sliter litt med FPS der det er mye action. Selv på medium. Ellers drar jeg alt av spill jeg har prøvd på max. :p Har dog ikke SSD og jeg har første generasjon i7 cpu.

Endret av Papirkurven
Lenke til kommentar

Ang. oppgraderinger:

 

Den absolutte viktigste oppgraderingen, er den som lar deg deploye som Spawn Point med det kjøretøyet. Den er alfa-omega.

 

Enig.

 

ALLE burde bruke de første 50 cert pointene på å specce S-AMS i utility(?) slotten på sunderer ja. Det er den ene oppgraderingen som mest hjelper HELE factionen din. (og gir deg buttloads med XP om du får plassert den ett strategisk bra sted i ett angrep.(3-4 XP per spawn høres kanskje ikke mye ut, men når flerparten av angriperene på f.eks. ett biolab eller techplant angrep bruker din sunderer, så blir det endel poeng etterhvert :D - um, jeg har 60% bonus, så du kan oppleve noe lavere verdier :p )

 

Vehicle ammo dispenser er en close runner up i viktighetsgrad.

Endret av MrLee
Lenke til kommentar

Ser det er noen nye her som ikke har postet i Planetside 2 spiller tråden enda.

 

Se signatur. Post info der om du vil ha folk å spille med. :)

Prøver å holde første post oppdatert.

 

De fleste på lista i Vanu på woodman er i samme Outfit - Rotten Company. Friend meg ingame for invite. (tell er ikke pålitelig da jeg ofte overser tells "in the heat of battle".

Endret av MrLee
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...