Gå til innhold

Planetside 2 Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lagde med en karakter på Woodman jeg også da jeg ser flestplarten her inne spiller på den. Joinet TR. Må si jeg liker våpnene til de, spessielt Heavy Assault.

Foregrip og red-dot siktet. :D

Noen andre som spiller TR på den serveren?

 

I følge spillertråden: nei ;)

 

Stagga89: må være online for å få invita til Outfit, men kan sende friend requests offline. Send til meg så legger jeg til når vi begge er online en dag.

 

Må nesten finne ett par andre herfra som kan være officers med invite rettigheter. Noen pålitelige som melder seg? :p

Lenke til kommentar

Lagde med en karakter på Woodman jeg også da jeg ser flestplarten her inne spiller på den. Joinet TR. Må si jeg liker våpnene til de, spessielt Heavy Assault.

Foregrip og red-dot siktet. :D

Noen andre som spiller TR på den serveren?

 

Bocoline, Nuttyboy og Arrgor er 3 stk herifra på TR Woodman. Kan sende deg en invite til outfit også hvis du legger inn navn.

Lenke til kommentar

Stagga89: må være online for å få invita til Outfit, men kan sende friend requests offline. Send til meg så legger jeg til når vi begge er online en dag.

 

Må nesten finne ett par andre herfra som kan være officers med invite rettigheter. Noen pålitelige som melder seg? :p

Tenkte meg det.

Ligger allerede i listen din ;)

Kan også melde meg som officer. er innom spillet ihvertfall annenhver dag.

Endret av Stagga89
Lenke til kommentar

Har fått meg noen SC. Veldig glad for det, så klart, men så kommer neste problem: hva skal jeg kjøpe? Noen som har en/flere gode ideer?

 

Subjektivt blir det vel uansett, men jeg har gått for booster (experience). Jeg har kjøpt noen våpen, men jeg synes ikke det var verdt det. Mest med tanke på at oppgraderingene man kjøper med cert points er rimelig bra og mer nødvendige.

Lenke til kommentar

Er egentlig de våpnene du starter med bedre enn de du får kjøpt? Ser jo våpen som koster 700SC osv, men etter "comparing" av det våpenet jeg har fra før så er det dårligere.

Er det egentlig noen vits i å bruke SC på våpen? Hadde jo vært digg med en hagle f.eks. men om det virkelig er verdt det. Er vell bedre å bruke det på kjøretøy.

Har veldig lyst på rocket pods på flyet. Får se om jeg får kjøpt meg litt mere SC. :p

Trodde jeg fikk alt med en gang når jeg kjøpte meg premium på 3 måneder, men fikk bare 500. :(

Frister veldig den pakka med 10K SC. :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...