Imaginacíon Skrevet 24. januar Skrevet 24. januar 1 minute ago, jjkoggan said: Det ville blitt fornuftig ja. Flere rapporter at vedkommende var bevæpnet, truet ICE med våpenet og ikke ville gi seg, og kanskje var en protester Video tatt rett før viser at han filmet ICE, var ubevæpnet og ble overfalt av agenter, sannsynligvis pga det. 3
Svindel Finn Skrevet 24. januar Skrevet 24. januar (endret) Det eneste riktige for USA nå er borgerkrig. Trump-kreften må skjæres ut. Jeg kommer iallfall ikke til å legge noe som helst imellom neste gang jeg møter noen som har MAGA-holdninger. Ok...kanskje borgerkrig ikke er veien å gå, men hvis ikke demokrater og republikanere med fungerende frontal lapp faktisk reagerer så vil jeg tro det er der det ender. Endret 24. januar av JornHansen 4 1
obygda Skrevet 24. januar Skrevet 24. januar jjkoggan skrev (6 minutter siden): Det ville blitt fornuftig ja. Flere rapporter at vedkommende var bevæpnet, truet ICE med våpenet og ikke ville gi seg, og kanskje var en protester Informasjonen jeg ser er at mannen var en 37 årig amerikaner med våpentillatelse. Ut fra videoene jeg har satt så ble mannen overmannet - og drept med kaldt blod. Derfor ser vi økende protester i gatene nå. 5 1
Imaginacíon Skrevet 24. januar Skrevet 24. januar Just now, Snikpellik said: Blant moderate er det ikke så overraskende. Spørsmålet er hvordan det ligger an i befolkningen som helhet. 2
Svindel Finn Skrevet 24. januar Skrevet 24. januar obygda skrev (1 minutt siden): Informasjonen jeg ser er at mannen var en 37 årig amerikaner med våpentillatelse. Ut fra videoene jeg har satt så ble mannen overmannet - og drept med kaldt blod. Derfor ser vi økende protester i gatene nå. Korrekt. Ren henrettelse begått i affekt av amatører som har fått tittelen "agent". 5 1
Dragavon Skrevet 24. januar Skrevet 24. januar Dette blir berre latterleg. Sitat Donald Trump: Snur etter storm USAs president Donald Trump har fått kritikk av statsledere i flere land etter «respektløse» uttalelser om Nato-lands deltakelse i Afghanistan. Nå hyller han britiske soldater. https://www.dagbladet.no/nyheter/snur-etter-storm/84141307 3
Imaginacíon Skrevet 24. januar Skrevet 24. januar 1 minute ago, Dragavon said: Dette blir berre latterleg. https://www.dagbladet.no/nyheter/snur-etter-storm/84141307 Det viser at det nytter ikke å smiske med Trump. En må være litt hard. 2 2
obygda Skrevet 24. januar Skrevet 24. januar Tipper Trump setter inn militæret her...så er spørsmålet om militæret faktisk vil følge ordrene fremover... 1
jjkoggan Skrevet 24. januar Skrevet 24. januar obygda skrev (5 minutter siden): Informasjonen jeg ser er at mannen var en 37 årig amerikaner med våpentillatelse. Ut fra videoene jeg har satt så ble mannen overmannet - og drept med kaldt blod. Derfor ser vi økende protester i gatene nå. Spørsmålet er hvis han hadde våpenet i hånden mens han ble overmannet
Svindel Finn Skrevet 24. januar Skrevet 24. januar jjkoggan skrev (Akkurat nå): Spørsmålet er hvis han hadde våpenet i hånden mens han ble overmannet Spørsmålet er hvorfor Trump har satt opp sitt eget SS i landet. 4
obygda Skrevet 24. januar Skrevet 24. januar jjkoggan skrev (Akkurat nå): Spørsmålet er hvis han hadde våpenet i hånden mens han ble overmannet Det hadde han ikke ifølge vitner.... Jeg vet ikke noe mer enn det - men om man ser på dette i et litt større bilde så er det naturlig å se for seg at dette var en demonstrant som ville si si mening om ICE. Det er definitivt ikke naturlig å tenke at dette var en terrorist..Det gir rett og slett ikke mening. Om man var ute etter å drepe en person så ville man ikke stå der og veive med våpen. 1 1
Subara Skrevet 24. januar Skrevet 24. januar N-4K0 skrev (På 20.1.2026 den 8.05): Trump evner tydeligvis ikke å forstå at den norske Nobelkomiteen ikke er en del av staten Norge, dvs. ikke underlagt statens kontroll. Medlemmene av Nobelkomiteen velges av Stortinget, noe som gjør at komitéen på sett og vis kanskje kan sees på som politisk, men Nobelkomiteen er uavhengig og det er de som bestemmer hvem av de nominerte som vinner fredsprisen, staten Norge har ingenting med valget å gjøre. Hva forventer egentlig Trump? Han tenker kanskje at alt som skjer i et land er underlagt staten, men isåfall beviser det bare hans egen ignoranse. Kina brydde seg heller ikke om at Nobelkomiteen ikke er en del av staten Norge da Lui Xiabo fikk fredsprisen 2010. Kanskje burde fredsprisen være staten Norge, fordi utlandet ser ikke forskjell uansett. Litt statlig kontroll har man bare godt av i demokratiet Norge. Trump må være den første i historien som klager høylytt og offentlig på at han ikke fikk fredsprisen. The piece eller peace prize, som Musk uttalte i Davos. Visste forøvrig ikke at Musk var nominert til fredsprisen i 2025?!! 1
Imaginacíon Skrevet 24. januar Skrevet 24. januar Lengre video som viser drapet fra en annen vinkel og på nært hold. Dette kommer til å ende i massive opptøyer. Da får Trump det som han vil. 1
obygda Skrevet 24. januar Skrevet 24. januar (endret) Vedkommende som skjøt - skjøt mannen i ryggen... Endret 24. januar av obygda 4
JK22 Skrevet 24. januar Forfatter Skrevet 24. januar Imaginacíon skrev (1 minutt siden): Lengre video som viser drapet fra en annen vinkel og på nært hold. Dette kommer til å ende i massive opptøyer. Da får Trump det som han vil. Tror ikke det. Republikanerne kanskje kan støtte Trump, men folkestemningen har vendt seg mot dem. Da det kom advarsler fra Arizona mot utplassering av ICE der, er det fordi delstatlig lov tillate bruk av selvforsvar mot aggressive som ikke identifisere seg. 4
Imaginacíon Skrevet 24. januar Skrevet 24. januar 1 minute ago, JK22 said: Tror ikke det. Republikanerne kanskje kan støtte Trump, men folkestemningen har vendt seg mot dem. Da det kom advarsler fra Arizona mot utplassering av ICE der, er det fordi delstatlig lov tillate bruk av selvforsvar mot aggressive som ikke identifisere seg. Folk er illsinte nå. Det blir som med Floyd. Det eneste som legger en demper på det er været. 1
Hugo_Hardnuts Skrevet 24. januar Skrevet 24. januar Imaginacíon skrev (14 minutter siden): Lengre video som viser drapet fra en annen vinkel og på nært hold. Er blant de som mener at drapet på Good ikke var så rett frem som en utenomrettslig henrettelse og kunne være en selvforsvarshandling. Dette derimot...
Imaginacíon Skrevet 24. januar Skrevet 24. januar 2 minutes ago, Hugo_Hardnuts said: Er blant de som mener at drapet på Good ikke var så rett frem som en utenomrettslig henrettelse og kunne være en selvforsvarshandling. Dette derimot... Mitt inntrykk er at når det gjelder drapet på Good så er folket delt. Slik blir det nok med dette også. Argumentene for å rettferdiggjøre det er nok i full sving allerede, og de som ser på ICE som riddere i kampen mot innvandrerne vil nok havne der. Du trenger ikke hele folket med deg for å starte opprør. 1% er nok. 1
LuxFerre Skrevet 24. januar Skrevet 24. januar (endret) Det kan se ut som mannen var beverpent men ikke tok etter sitt våpen og ICE tar hans våpen og deretter skyter han. De syter han også fem ganger mens han ligger urørlig på bakken og det er ingen reaksjon på skuddene fra ICE. Vi får vente å se om vi får noen video fra ICE som viser bedre hva som hender for de har garantert video fra hva som har hendt men det er ikke sikkert de vil frigi det hvis det er negativet for dem. Endret 24. januar av LuxFerre 2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå