Gå til innhold

Planetside 2 Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da jeg nådde rank 10 hadde jeg 199 cert points uten å ha brukt noe. Jeg spiller rent F2P. Dersom cert points er direkte knyttet til XP, og XP direkte knyttet til rank, så har dere et lite referansepunkt hvor lenge det kan ta å feks tjene 1000 cert points som er prisen til de dyreste infanterivåpnene.

Lenke til kommentar

En ting som gir ekstra cert points som påvirker det jeg skrev er medaljer knyttet til våpen. Dreper du et satt antall fiender med samme våpen får du en medalje og litt cert points. Bronse tror jeg var 1 cert point, og Sølv var 5. Dersom du vil ha disse lønner det seg å holde seg til faste våpen.

 

For å få sølvmedaljen og da de 5 certpoengene må jeg drepe 100 fiender til med assaultriflen...

Lenke til kommentar

Må si at jeg digger konseptet bak PS2 men selve spillet er uspillelig for meg. Jeg kan bevege meg og være utrulig heldig å få drept noen men det føles bare som ren flaks. Spiller på absolutt laveste innstillinger med den minste oppløsningen og fortsatt så er det shabby greier. Kommer vel tilbake til PS2 etter nyttår for å sjekke det opp og gleder meg til å havre løs smerte på alle som måtte befinne seg av feil side av min rifle :)

Lenke til kommentar

Hovertanks er grunn nok selv til å ta Vanu. Også at man skyter plasmakuler av noe slag da, alle liker å skyte plasmakuler.

 

Spiller Vanu på Ceres selv. Kjemper for å komme over 2 på k/d ratio. Prøvde litt medic i starten, så klatrer opp litt om litt!

Endret av Neppe
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...