Gå til innhold

Planetside 2 Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du spiller vel ikke med konto fra SOE vel?

 

Da har du nemlig kjøpt SC på en EU konto og ikke SOE (US) kontoen. Bare å begynne å spille på EU kontoen istedet da hvis du ikke har kommet så langt i spillet enda.

 

Legger deg til i spillertråden.

Jeg skjønner ikke en dritt, mener du at jeg har starta en US konto, men kjøpt til en EU konto? Uansett får jeg ikke creditsa, men jeg ser jo jeg har de på eu kontoen, bare ikke ingame. Endret av Sulphuras
Lenke til kommentar

Du spiller vel ikke med konto fra SOE vel?

 

Da har du nemlig kjøpt SC på en EU konto og ikke SOE (US) kontoen. Bare å begynne å spille på EU kontoen istedet da hvis du ikke har kommet så langt i spillet enda.

 

Legger deg til i spillertråden.

FUUUU, det står nok ihvertfall SOE på launcheren... Må jeg laste ned en EU versjon av spillet da eller noe i den dur?
Lenke til kommentar

Det stemmer. Du har nok kjøpt SC til EU konto men har SOE konto. Hvis det ikke står prosiebensat i høyre hjørne av launcheren så er det US konto.

 

NB: Du kan ikke bruke steam versjonen heller, du MÅ laste ned klienten fra Planetside2.eu

 

 

Og ja, hele brukersystemet til PS2 suger balle. Forstår ikke hvorfor SOE insisterer på å outsource slikt. I de fleste tilfellene de har gjort det, så blir det jo tatt tilbake til SOE etter ett par år uansett...?

Endret av MrLee
Lenke til kommentar

Det stemmer. Du har nok kjøpt SC til EU konto men har SOE konto. Hvis det ikke står prosiebensat i høyre hjørne av launcheren så er det US konto.

 

NB: Du kan ikke bruke steam versjonen heller, du MÅ laste ned klienten fra Planetside2.eu

 

 

Og ja, hele brukersystemet til PS2 suger balle. Forstår ikke hvorfor SOE insisterer på å outsource slikt. I de fleste tilfellene de har gjort det, så blir det jo tatt tilbake til SOE etter ett par år uansett...?

Idiotisk, men jeg skaffet meg en eu klient, så det skal jo funke når strask, 1g. igjen å laste ned. Kanskje derfor jeg ikke fikk noe friend request eller noe sånt.
Lenke til kommentar

Tro meg, du er ikke den eneste som har hatt problemer/forvirring og har klart å gjøre samme tabben.

Du skal bare være glad at du ikke hadde begynt å spille skikkelig mye enda.

 

Har en kompis som spillte på US konto fra launch, som kjøpte SC på feil konto. Det er mye progress i bøtta det.. (Han har visst dialog med Sony om å få refundert, men de sitter bare å refererer til prosiebensat, som igjen refererer til SOE...nice det)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Tro meg, du er ikke den eneste som har hatt problemer/forvirring og har klart å gjøre samme tabben.

Du skal bare være glad at du ikke hadde begynt å spille skikkelig mye enda.

 

Har en kompis som spillte på US konto fra launch, som kjøpte SC på feil konto. Det er mye progress i bøtta det.. (Han har visst dialog med Sony om å få refundert, men de sitter bare å refererer til prosiebensat, som igjen refererer til SOE...nice det)

Det høres ut som fylkesoppløringskontoer, når du blir underbetalt av arbeidsgiver. Ja, jeg har vært i en sånn situasjon :p
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...