aBadMan Skrevet 18. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2012 Jeg flyr av og til, liker best min kjære "Vanguard" ;p Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 18. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2012 (endret) Hva funker best som tank buster dersom man kjører solo? Altså enten en ESA (Scythe i mitt tilfelle) eller en Liberator (uten gunners, kun pilot)? Finner ingen som vil sitte på ESF med pods. Lib med CAS30 er tank buster, men du er sykt utsatt for andre ESF. Med en scythe så kan du i alle fall bytte til main gun og dogfighte. Endret 18. desember 2012 av MrLee Lenke til kommentar
Smurfn Skrevet 18. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2012 mulig og bli med i denne outfitten din MrLee uten og være en av de som er mest aktiv? Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 18. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2012 (endret) Ejector seat er cert points only, så der må du nok bare spille og ha det gøy og samle opp. Målet er jo uansett å leve såpass lenge at man går ned med skipet, spawner warpgate og bare rekvirerer ett nytt ett Evt, hvis man er totalt pro, hopper ut som Light assault, lander på liberatoren, planter C4 på ruta og skyter piloten litt for å få oppmerksomhet før man daler videre og detonerer...og snur ryggen mot eksposjonen som en total hollywood badass. eller kanskje ikke... Ja, som i traileren Kan noen bekrefte at C4 kan detoneres etter at man har respawnet? Tror nemlig jeg ble utsatt for en C4 eksplosjon fra en parkert flash, ved et punkt. Nokså badass isåfall. Bilbombe... Endret 18. desember 2012 av Aiven Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 18. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2012 Ja, som i traileren Kan noen bekrefte at C4 kan detoneres etter at man har respawnet? Tror nemlig jeg ble utsatt for en C4 eksplosjon fra en parkert flash, ved et punkt. Nokså badass isåfall. Bilbombe... Tror ikke det nei. Jeg fikk det ikke til iallefall. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 18. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2012 mulig og bli med i denne outfitten din MrLee uten og være en av de som er mest aktiv? Jeg har ikke blitt sparket ut ennå, og jeg spiller nesten ikke spill i ukedagene. Har jo planer om å spille mer, men... sliten etter jobb og sånt. Lenke til kommentar
Gorzun Skrevet 18. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2012 Kan noen hooke meg opp en invite til mr. Lee's outfit? MrLee er jo aldri online Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 18. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2012 Add meg, så logger jeg inn imens. Lenke til kommentar
Gorzun Skrevet 18. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2012 Add meg, så logger jeg inn imens. Oi de timene fra jeg skrev denne posten gikk fort gitt... Adda deg ^_^ Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 18. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2012 Tar det imorra, nå har jeg lagt meg. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 19. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2012 (endret) Sorry, sofaen kallte i går... Seff er det mulig å være med uten å være så veldig aktiv. Sparker ingen ut på grunnlag av manglende aktivitet.. (Du skal være passe douchebag for å bli sparka ut!) Burde vel sette noen rettningslinjer snart...Men heller ikke meningen å være enehersker Endret 19. desember 2012 av MrLee Lenke til kommentar
Smurfn Skrevet 19. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2012 Er på woodman serveren? Heter smurfn ingame Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 19. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2012 Jepp, se spillertråden for factions og servere folk spiller på Lenke til kommentar
Ruarcs Skrevet 19. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2012 (endret) Jepp, se spillertråden for factions og servere folk spiller på Noen som skal spille i dag? Har fortsatt problemer med mic in game, noen som har peiling på hvorfor den ikke vil virke? Endret 19. desember 2012 av Ruarcs Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 19. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2012 ingame eller i ventrilo? Lenke til kommentar
JVM91 Skrevet 19. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2012 Laget en Planetside 2 commentary igår, der jeg forklarer det jeg mener eg det viktigste rundt spillet! Ta en titt? 1 Lenke til kommentar
Ruarcs Skrevet 19. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2012 (endret) ingame eller i ventrilo? Har problemer in game. Ventrilo og skype virker. Måtte riktig nok skaffe meg ny mic pga min niese løp "igjennom" kabelen og snubblet, fikk nesten pcen oppå seg. Heldigvis overlevde delene, noe som var litt flaks tror jeg, den gikk i bakken med et smell :-( Jeg har tatt mine forhandsregler og satt pcen på nytt sted,hehe Laget en Planetside 2 commentary igår, der jeg forklarer det jeg mener eg det viktigste rundt spillet! Ta en titt? http://www.youtube.c...h?v=DLJSXbdUDkg Jo, jeg får gjøre det da. Tørr jeg spør om din alder? Endret 19. desember 2012 av Ruarcs Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 19. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2012 Tja. forsøk å skru opp mic send volume ingame (vær sikker på at voice comms er PÅ ingame ) Lenke til kommentar
Ruarcs Skrevet 19. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2012 (endret) Tja. forsøk å skru opp mic send volume ingame (vær sikker på at voice comms er PÅ ingame ) Ja, jeg hører andre når de snakker, min "slår ut" når jeg snakker, det kommer bare ikke noe lyd. Nei, får lage meg noe mat, også spille tenker jeg Endret 19. desember 2012 av Ruarcs Lenke til kommentar
Gorzun Skrevet 19. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2012 (endret) http://forums.statio...12-21-12.67228/ Vi trenger en større liste over hva vi ska bruke station cash på mrLee Er så ufattelig mye infanteri våpen å velge mellom. Har iallefall Paralax (sniper), Corvus(medic AR), og en Flare(LMG). Endret 19. desember 2012 av Gorzun Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå