Gå til innhold

Planetside 2 Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Synd å si, men jeg kan telle på en gang hvor mye jeg har fått bruke "the big gun" på min egen liberator, som regel er jeg bare pilot.

 

 

Hvis man flyr Liberator, og ikke har problemer med FI fly, så kan M60-A bulldog Granatkasteren være en glimrende gun til å ha som tailgun. Da blir 3 man i liberatoren også "nyttig". Koster bare 100 cert poeng å unlocke og, så det bør jo gå på en kveld.

 

 

 

Generellt sett så må folk ta seg tid til å lære å fly. Vi trenger alltid mer og bedre piloter. når det gjelder EFSer så er det flusst med youtube video tutorials som dekker alt fra basics til mer avanserte manøvre. Spawn en scythe som første ting du gjør hver gang du logger på og prøv å overlev lengst mulig....

 

Har blitt ganske god (imho) med A2G photon pods i det siste. Hadde det ikke vært for at jeg overcommitter til kills litt for mye av og til, så hadde jeg overlevd lengre enn spawntimeren på Scythe ganske regelmessig, for å si det slik :p

 

Venter i spenning på muligheten til å bruke musen som i BF3. I BF3 har jeg ingen problemer med å fly, men det er jo en vanesak. Bytter jeg mellom PS2 og PS3 blir det jo bare rot.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva er galt med flyvingen i PS2?

 

Finner det forøvrig lettere å flyi PS2 enn det var i BF3. Men det er kanskje vanesak som du sier.

 

Hjelper jo også at Liberator er hover stabil, og at jeg kjører hover upgrade på ESFen :)

 

Bruker sikkert feil uttrykk nå, men poenget er at jeg bruker musen til å "sikte" (yaw?), og ikke vil ha den til "strafing" (roll?).

 

Jeg får teste det igjen senere når jeg har droppet BF3 for en stund, eller bare tar en hel helg med PS2.

Endret av MultiForce
Lenke til kommentar

Trodde du kunne rebinde det?

 

 

Yaw er "strafing" btw. Var flyvingen i BF3 slik? kan jeg ikke huske. Mener grunnkontrollene var ganske likt som i PS2?

 

Jeg har noen tusen timer med Battlefield-serien, så det er bare jeg som er hjerneskadd etter så mange år i min egen verden :)

 

Uansett så har en dev sagt det kommer etter hvert, så det er håp.

 

Jeg ser så absolutt nytten av å få flere i luften. Det er et hav av TR og VS i luften hele tiden på Cobalt, mens vi på NC stort sett bare er tilskuere, og det må vi få gjort noe med.

Endret av MultiForce
Lenke til kommentar

Mappa Xbox 360 kontroller til PS2 fint, men det var for få knapper til å dekke alle behov.

 

Der har du hovedproblemet med console gaming. Man må redusere kompleksiteten i dem for å få nok knapper til alt. Takk FSM for at SOE ikke prøvde å få PS2 til konsoller...

Endret av MrLee
Lenke til kommentar

Gorzun:

 

Ting jeg ville prioritert å bruke station cash på:

 

S2A missile til Heavy Inf.

A2A missile til ESF

A2G missile til ESF

Zepher eller dalton (eller begge) til liberator

CAS30 til liberator

Skyguard og HEAT til Lightning

 

Hvis du spiller vanu: Saron secondary gun til Magrider.

 

 

Og seff: Teh cammos!

 

De 5500 creditsene brant opp i min virtuelle lomme! :p

Ble s2a launcher, a2a på scythe, camo, angry swarm decals, vindus klitremerker, heat og skyguard og veit ikke hva mer :p

 

Burde heller investert i ejector seat :p

Lenke til kommentar

Ejector seat er cert points only, så der må du nok bare spille og ha det gøy og samle opp.

 

Målet er jo uansett å leve såpass lenge at man går ned med skipet, spawner warpgate og bare rekvirerer ett nytt ett ;)

 

 

Evt, hvis man er totalt pro, hopper ut som Light assault, lander på liberatoren, planter C4 på ruta og skyter piloten litt for å få oppmerksomhet før man daler videre og detonerer...og snur ryggen mot eksposjonen som en total hollywood badass.

 

eller kanskje ikke...

Endret av MrLee
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...