Gå til innhold

Planetside 2 Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk en ganske syk killstreak som infiltrator etterpå, men fikk ikke med meg hvor mye da serveren gikk ned nå.. :p Får jævli my ekstra XP når du får killstreak også. Tjente over 200 cert points nå den lille timen jeg spillte ^^

 

Etter å ha sett mye på denne karen har jeg blitt "ganske" god med mosquitoen. http://www.twitch.tv/terrex7

Endret av Papirkurven
Lenke til kommentar

Har opprettet en Outfit for norske spillere, den heter Flerspiller.

(Navnet på et rimelig nytt norsk spillforum)

 

Krav for og joine er at du har mic, og snakker norsk, det er alt!

Server: Mallory

Rase: Vanu

Legg meg til på Steam for mer info. Pedobear_91

Steamgruppe: http://steamcommunit...fsnoplanetside2

Heter Toseki ingame i PL2.

 

Planetside 2 er mye morsommere med litt teamwork!

Endret av Toseki
Lenke til kommentar

Folkens, Gutta bak Rotten Company ønsker å ta outfiten i en ny retning som ikke passer helt med den casual friendly profilen som har vært grunnlaget til at vi begynte å ta inn folk fra diskusjon.no.

 

Foreslår derfor at det opprettes ett nytt outfit for Diskusjon.no medlemmer, gjerne ett som har ett navn som gjenspeiler hvem som spiller mer enn "Rotten Company" gjør i dag.

 

Ettersom jeg er Outfit leader i Rotten company, så må noen andre opprette den andre outfitten. Gi meg lyd, så oppdaterer jeg spillertråden med kontaktpersoner og info om outfitten som blir oppretta.

 

Beklager bryderiet dette forårsaker. Skal prøve å gjøre overgangen så myk som mulig, folk skal få litt tid på seg til å bytte over :)

Endret av MrLee
Lenke til kommentar

Folkens, Gutta bak Rotten Company ønsker å ta outfiten i en ny retning som ikke passer helt med den casual friendly profilen som har vært grunnlaget til at vi begynte å ta inn folk fra diskusjon.no.

 

Foreslår derfor at det opprettes ett nytt outfit for Diskusjon.no medlemmer, gjerne ett som har ett navn som gjenspeiler hvem som spiller mer enn "Rotten Company" gjør i dag.

 

Ettersom jeg er Outfit leader i Rotten company, så må noen andre opprette den andre outfitten. Gi meg lyd, så oppdaterer jeg spillertråden med kontaktpersoner og info om outfitten som blir oppretta.

 

Beklager bryderiet dette forårsaker. Skal prøve å gjøre overgangen så myk som mulig, folk skal få litt tid på seg til å bytte over :)

 

Typisk dere gale fanatikere i VS. Dere for komme dere over til oss røde :)

Lenke til kommentar

Folkens, Gutta bak Rotten Company ønsker å ta outfiten i en ny retning som ikke passer helt med den casual friendly profilen som har vært grunnlaget til at vi begynte å ta inn folk fra diskusjon.no.

 

Foreslår derfor at det opprettes ett nytt outfit for Diskusjon.no medlemmer, gjerne ett som har ett navn som gjenspeiler hvem som spiller mer enn "Rotten Company" gjør i dag.

 

Ettersom jeg er Outfit leader i Rotten company, så må noen andre opprette den andre outfitten. Gi meg lyd, så oppdaterer jeg spillertråden med kontaktpersoner og info om outfitten som blir oppretta.

 

Beklager bryderiet dette forårsaker. Skal prøve å gjøre overgangen så myk som mulig, folk skal få litt tid på seg til å bytte over :)

 

Så dere bare hiver ut folk ? Ræva gjort,,,,Hvem tror dere at dere er ? hehe. Tøffe guttunger,,,

Endret av Fleskelars
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ja, enig, eneste minuset for min del er at eg suger. Eg tenker hele tiden på å vinne og få en decent KD. Det klarer eg ikke på dette spillet. Men er et fantastisk spill.

Har du skaffet Foregrip og 1x red-dot siktet? Etter jeg skaffet det er det null problem og ha bra KD. Er jeg til "jorda" har jeg vell 2-5 KD. Er jeg i lufta har jeg 15-20 i KD :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...