Gå til innhold

Planetside 2 Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

6mnd, for å få full bonus up front.

 

Forøvrig, snakk om å få ræva si tildelt på fat i dag altså. 27% vanu pop... not nice.

 

Heh... først nå fikk jeg med meg det. Hadde kjøpt 3, og det ble da selvsagt 6 mnd til.

 

 

Vet ikke helt hva jeg synes om å kunne skifte til annen faction på samme server, om det er når man selv vil.

Det vil jo si at når fjortisen blir jævlig forbannet over å bli banket kan de bare joine overmakten.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det har de kunnet til nå også, ved å lage en ny konto. Eneste forskjellen nå er at de med medlemsskap/alpha squad bonus også kan gjøre dette og fremdeles beholde bonusene.

 

Ikke at jeg synes noe om det uansett. Det oppfordrer jo bare til mer medgangsspilling i stedet for at du får folk som er dedikerte til factionen sin.

Lenke til kommentar

Ang Outfit play.

 

Litt treigt i oppstarten, men jeg tror at når folk får satt opp kontoen sin og blir mer vant til å logge på ventrilo samtidig som de logger på spillet, så blir ting mer streamlined.

 

Satser på at vi kan få nok folk online til å kjøre 2 squads i alle fall i samme platoon og samarbeide om litt ting.

 

Drømmer fremdeles om en Rotten Company MAX crash med 2 fulle sunderers/galaxies :D

 

 

Forøvrig, ut i fra ventrilo chatten i går, virker det som at ikke alle har S-AMS certification på Sunderer enda.

 

Denne er must have for alle. Det er den certen som tillater at du kan "deploye" Sunderer (bussen) og folk kan spawne rett på den. Ettersom sunderers til tider er forbruksvare, så er det viktig at alle i outfitten kan spawne en slik som vi kan bruke til å spawne nærmere action.

 

S-AMS koster 50 cert points. Ta denne før de fleste andre certs.

 

 

Husk, du får XP for hver person som spawner på din sunderer. Får du din sunderer i god posisjon i starten av et facility angrep/forsvar, så kan du tjene drøssevis med poeng bare på respawns...

 

Vehicle Ammo resupply fra Sunderer bør også være prioritert certification. Vi har ikke lyst til å måtte reise helt tilbake til våre egne ammo tårn/airpads for resupply av det. Ammo mangel er en av grunnene til at angrep stopper opp. Planetside 2 er ett logistikkspill. Viktig å ha ressurser nær frontlinjene!

Endret av MrLee
  • Liker 5
Lenke til kommentar

De booster greiene du kan kjøpe for SC in-game. 50% exp boost f.eks. Får jeg da 50% + 35% av de jeg har fra før?

 

Teit at man ikke kan kjøpe 6 måneder etter at man har allerede kjøpt 3 måneder :( Vil ha mere xp boost :p

 

Kanselerte bare de 3 månedene og kjøpte 6 nye jeg.

 

Det blir jo penger ut av det, men sammen med booster blir det såpass mye xp at jeg antakelig får abstinenser av å ikke ha det.

Lenke til kommentar

Hei. Jeg har et problem. Jeg får ikke micen til å virke på planetside 2, den virker på skype. Desuten er det nesten ingen som snakker på spillet, er det noe jeg må skru på eller noe sånt? Eller brukes ikke micen? Jeg må si det var mildt sagt vanskelig å komme inn i dette spillet, men for et potensiale!!

Lenke til kommentar

Hei. Jeg har et problem. Jeg får ikke micen til å virke på planetside 2, den virker på skype. Desuten er det nesten ingen som snakker på spillet, er det noe jeg må skru på eller noe sånt? Eller brukes ikke micen? Jeg må si det var mildt sagt vanskelig å komme inn i dette spillet, men for et potensiale!!

 

Ingame systemet er nokså bra for mange, problemet er nettop at det er noen det ikke fungerer bra for. Har du f.eks. usb mikk? Jeg liker tankene bak systemet, men desverre er det ikke et alternativ for seriøse outfits - det er ennå for mye bugs og for lite innstillinger. Av denne grunnen brukes eksterne tilleggsprogrammer for voice, noe som fører til mye mindre bruk av ingame systemet.

Endret av Aiven
Lenke til kommentar

aha. Jeg har ikke usb mick, men sånn liten sak,husker ikke hva det heter,hehe.3.5 et eller annet kansje.

 

Ok. Er det noen grupper hvor man kan snakke over teamspeak for.eks? Jeg vil ha noen å spille med!! Jeg har også latterlig mye tid til overs,hehe, så dette spillet må jeg si jeg falt litt for, vist jeg bare kunne skjønne noe av det

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...