Gå til innhold

Planetside 2 Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva funker best som tank buster dersom man kjører solo? Altså enten en ESA (Scythe i mitt tilfelle) eller en Liberator (uten gunners, kun pilot)?

Finner ingen som vil sitte på

ESF med pods.

 

Lib med CAS30 er tank buster, men du er sykt utsatt for andre ESF. Med en scythe så kan du i alle fall bytte til main gun og dogfighte.

Endret av MrLee
Lenke til kommentar

Ejector seat er cert points only, så der må du nok bare spille og ha det gøy og samle opp.

 

Målet er jo uansett å leve såpass lenge at man går ned med skipet, spawner warpgate og bare rekvirerer ett nytt ett ;)

 

 

Evt, hvis man er totalt pro, hopper ut som Light assault, lander på liberatoren, planter C4 på ruta og skyter piloten litt for å få oppmerksomhet før man daler videre og detonerer...og snur ryggen mot eksposjonen som en total hollywood badass.

 

eller kanskje ikke...

 

Ja, som i traileren :)

 

Kan noen bekrefte at C4 kan detoneres etter at man har respawnet? Tror nemlig jeg ble utsatt for en C4 eksplosjon fra en parkert flash, ved et punkt. Nokså badass isåfall. Bilbombe...

Endret av Aiven
Lenke til kommentar

Sorry, sofaen kallte i går...

 

Seff er det mulig å være med uten å være så veldig aktiv. Sparker ingen ut på grunnlag av manglende aktivitet..

 

(Du skal være passe douchebag for å bli sparka ut!)

 

Burde vel sette noen rettningslinjer snart...Men heller ikke meningen å være enehersker :p

Endret av MrLee
Lenke til kommentar

ingame eller i ventrilo?

Har problemer in game. Ventrilo og skype virker. Måtte riktig nok skaffe meg ny mic pga min niese løp "igjennom" kabelen og snubblet, fikk nesten pcen oppå seg. Heldigvis overlevde delene, noe som var litt flaks tror jeg, den gikk i bakken med et smell :-( Jeg har tatt mine forhandsregler og satt pcen på nytt sted,hehe

 

Laget en Planetside 2 commentary igår, der jeg forklarer det jeg mener eg det viktigste rundt spillet!

Ta en titt? :)

http://www.youtube.c...h?v=DLJSXbdUDkg

 

Jo, jeg får gjøre det da. Tørr jeg spør om din alder?

Endret av Ruarcs
Lenke til kommentar

Tja. forsøk å skru opp mic send volume ingame (vær sikker på at voice comms er PÅ ingame :p)

 

Ja, jeg hører andre når de snakker, min "slår ut" når jeg snakker, det kommer bare ikke noe lyd.

 

Nei, får lage meg noe mat, også spille tenker jeg

Endret av Ruarcs
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...