Gå til innhold

Planetside 2 Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Kanselerte bare de 3 månedene og kjøpte 6 nye jeg.

 

Det blir jo penger ut av det, men sammen med booster blir det såpass mye xp at jeg antakelig får abstinenser av å ikke ha det.

Får du tilbake pengene for de 3 månedene da? Vist ikke ser jeg ingen vits i å kansellere, for 25% mere xp :p da kjøper jeg heller boosters. Satser på at det blir noe juletilbud på SC ^^

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

aha. Jeg har ikke usb mick, men sånn liten sak,husker ikke hva det heter,hehe.3.5 et eller annet kansje.

 

Ok. Er det noen grupper hvor man kan snakke over teamspeak for.eks? Jeg vil ha noen å spille med!! Jeg har også latterlig mye tid til overs,hehe, så dette spillet må jeg si jeg falt litt for, vist jeg bare kunne skjønne noe av det

 

De fleste herfra er vel i en outfit på Vanu, Woodman, sikkert bare å slenge seg med der. Anbefaler ellers å bruke spillertråden, for å finne folk å spille med.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvilken faction og server spiller du på, da?

 

Har bare så vidt prøvd meg, men er på cobalt, er de blå, men bytter godt server vist jeg finner noen å spille med. Mine kamerater er så heldige å være i full jobb, noe jeg er frarøvet for øyeblikket , ;-(

 

Sleng en ingame friend request til meg eller slimda hvis du er vanu på woodman, så får vi deg med.

Vi har ventrilo server for voice comms.

 

ventrilo server? Det sier meg ingenting. Hvilket program skal jeg laste ned?

 

Edit: Jeg må være litt destruktiv først, bare opp på butikken å kjøpe meg et par tre bjønnunger så blir det spilling resten av dagen tenker jeg,hehe

 

Heter du MrLee på woodman også?

Endret av Ruarcs
Lenke til kommentar

Får du tilbake pengene for de 3 månedene da? Vist ikke ser jeg ingen vits i å kansellere, for 25% mere xp :p da kjøper jeg heller boosters. Satser på at det blir noe juletilbud på SC ^^

 

Man har allerede kjøpt de 3 månedene så det blir bare lagt til eksisterende. På min står det iaf utløpsdato om en 9 måneders tid.

Endret av MultiForce
Lenke til kommentar

Hva vil dere anbefale å kjøpe vist man skal kjøpe noe? Men dette lar seg greit spille uten å kjøpe ting eller blir man gitt utstyr som hadde passet seg barnehagen mens andre løper rundt med romteknologi for å si det sånn,hehe. Jeg må si at oppgraderingssystemet var det mest omfattende jeg har vært ute for noen gang tror jeg ;-)

Lenke til kommentar

Hva vil dere anbefale å kjøpe vist man skal kjøpe noe? Men dette lar seg greit spille uten å kjøpe ting eller blir man gitt utstyr som hadde passet seg barnehagen mens andre løper rundt med romteknologi for å si det sånn,hehe. Jeg må si at oppgraderingssystemet var det mest omfattende jeg har vært ute for noen gang tror jeg ;-)

Hvilken class bruker du mest?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...