Gå til innhold

Planetside 2 Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sleng deg på. Koster ikke noe å prøve tross alt :)

 

 

Forøvrig, siden MOTD ikke ser ut til å vise uten at man går inn på outfit sida på social ingame (how dumb is that?!?)

 

Rotten Company har eget forum http://www.mrleeweb.net/forum

 

Ikke mye aktivitet der ennå, men jeg ser gjerne at flere registrer seg der og bruker det for å diskutere outfit relaterte ting der - tatikker, guider, hva vi vil med outfittet o.s.v..

 

Registrer deg med ingame nick, så jeg kjenner igjen folk. Er så mye spambots at jeg har på aktiv godkjenning av accounts...

 

 

Vil helst ikke lesse denne tråden ned med ting som ikke angår/intresserer alle :)

Endret av MrLee
Lenke til kommentar

Sleng deg på. Koster ikke noe å prøve tross alt :)

 

 

Forøvrig, siden MOTD ikke ser ut til å vise uten at man går inn på outfit sida på social ingame (how dumb is that?!?)

 

Rotten Company har eget forum http://www.mrleeweb.net/forum

 

Ikke mye aktivitet der ennå, men jeg ser gjerne at flere registrer seg der og bruker det for å diskutere outfit relaterte ting der - tatikker, guider, hva vi vil med outfittet o.s.v..

 

Registrer deg med ingame nick, så jeg kjenner igjen folk. Er så mye spambots at jeg har på aktiv godkjenning av accounts...

 

 

Vil helst ikke lesse denne tråden ned med ting som ikke angår/intresserer alle :)

Sånn, da har man registrert, venter på godkjennelse.

Lenke til kommentar

Ble mange nerdgasms med dette spillet :D

Var som å bli kastet rett inn i Battle of Hoth :p Og drop pods! OMG :D

 

Det var også litt overveldende. Enorme kartet med alle de merkene som man ikke veit hva er :p

 

Ikke den beste skytefølelsen men helt klart den beste stridssone dynamikken jeg har sett. Massivt!

Lenke til kommentar

Etter hva jeg hører blir det 3x bonus på station cash du kjøper 21.desember! Noen som tenker å fyre av en salve på dette?

 

Hører også at dette gjelder på station cash-kort man får kjøpt i butikk (feks walmart). 3x bonus på disse kortene blir megalønnsomt ettersom det allerede er en 500sc-bonus på disse som du også får triplet..! Selges disse kortene i Norge i det hele tatt?

Lenke til kommentar

Gorzun:

 

Ting jeg ville prioritert å bruke station cash på:

 

S2A missile til Heavy Inf.

A2A missile til ESF

A2G missile til ESF

Zepher eller dalton (eller begge) til liberator

CAS30 til liberator

Skyguard og HEAT til Lightning

 

Hvis du spiller vanu: Saron secondary gun til Magrider.

 

 

Og seff: Teh cammos!

Endret av MrLee
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Synd å si, men jeg kan telle på en gang hvor mye jeg har fått bruke "the big gun" på min egen liberator, som regel er jeg bare pilot.

 

 

Hvis man flyr Liberator, og ikke har problemer med FI fly, så kan M60-A bulldog Granatkasteren være en glimrende gun til å ha som tailgun. Da blir 3 man i liberatoren også "nyttig". Koster bare 100 cert poeng å unlocke og, så det bør jo gå på en kveld.

 

 

 

Generellt sett så må folk ta seg tid til å lære å fly. Vi trenger alltid mer og bedre piloter. når det gjelder EFSer så er det flusst med youtube video tutorials som dekker alt fra basics til mer avanserte manøvre. Spawn en scythe som første ting du gjør hver gang du logger på og prøv å overlev lengst mulig....

 

Har blitt ganske god (imho) med A2G photon pods i det siste. Hadde det ikke vært for at jeg overcommitter til kills litt for mye av og til, så hadde jeg overlevd lengre enn spawntimeren på Scythe ganske regelmessig, for å si det slik :p

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...