Gå til innhold

Planetside 2 Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Har du skaffet Foregrip og 1x red-dot siktet? Etter jeg skaffet det er det null problem og ha bra KD. Er jeg til "jorda" har jeg vell 2-5 KD. Er jeg i lufta har jeg 15-20 i KD :p

 

Red dot siktet har eg fått meg. Ikke foregrip. Er bare lvl 7 tror eg enda. har satt prinsipp at eg ikke skal bruke noen penger på dette spillet. Og det skal klare.

Endret av Raul07
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg kan opprette et nytt outfit som kan "erstatte" rotten company, men det blir først om noen dager. Kom gjerne med forslag til navn! Det kommer til å bli et outfit for alle, og voicechat vil foregå på norsk. :) så sleng ut forslag til navn her(det settes pris på smarte humoristiske navn.)

Vikings in Disguise [VID]

  • Liker 1
Lenke til kommentar

De berømmelige ultrainnstillingene gjorde susen. Lempet inn det som står i denne bloggen:

http://www.game-deba...actually%20work

 

FPS'en er den samme (lave) for min del. Det mest positive er natten, den ser mye bedre ut. Lettere å se forskjell på ting, og nordlyset ser mye bedre ut.

 

Slo av motion blur etterpå siden jeg ikke kan fordra det, men ellers en bedre opplevelse.

Lenke til kommentar

De berømmelige ultrainnstillingene gjorde susen. Lempet inn det som står i denne bloggen:

http://www.game-deba...actually%20work

 

FPS'en er den samme (lave) for min del. Det mest positive er natten, den ser mye bedre ut. Lettere å se forskjell på ting, og nordlyset ser mye bedre ut.

 

Slo av motion blur etterpå siden jeg ikke kan fordra det, men ellers en bedre opplevelse.

 

Hva er lav fps? 40-50? Jeg syns det flyter glatt jeg, men så er ikke jeg så bortskjemt kansje :-)

Lenke til kommentar

Har ned i 30 når det stormer som verst, og det er litt lite for mitt vedkommende. Det blir sikkert bedre når den nye patchen kommer i januar.

 

Dette er vanesak,hehe. Jeg kan jo forsåvidt greie meg med 29 fps, så sant den ligger gjevnt og ikke hopper opp og ned hele tiden. Nå kjører jeg medium og er ikke under 30 i fps med en oc athlon og et gtx 460 768mb. Jeg skulle gjerne hatt høyere fps når det stormer som verst men i planetside ligger fpsen veldig gjevnt når den dupper, så det går greit i mine øyne. Også uten ssd da mann ;-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...