Gå til innhold

Planetside 2 Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Høres bra ut, tar litt å laste ned fra steam. Men skal få testet det i løpet av dagen, liker å spille spill der man må sammerbeide med folk.. Så blir spennende å se, regner med man kan klare å sammerbeide til en vis grad med laget uten at man snakker med dem.

 

 

 

Måtte nesten like det innlegget ditt, var ENORMT

 

Hvis du ikke har SOE konto fra før, så må du laste ned fra www.planetside2.eu. Det vil IKKE fungere å kjøre EU konto med Steam/US versjonen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ah. Eg spelte ein del Planetside då det først kom ut. Det var ein del i C&C Renegade-miljøet som migrerte til PS. Ein del likhetstrekk med Renegade, men i langt større format.

Det var i alle fall mykje moro i dei største kampane, med folk over alt. Bilar, fly, MAX, infanteri, alt i eit salig kaos for å få kontroll over eit punkt.

 

Fungerer det å loke rundt på eiga hand, eller bør ein prøve å følgje med større kampar osv?

Lenke til kommentar

Sony Online Entertainment. De som har gitt ut spillet. De har også latt et europeisk selskap ta seg av Europa.

 

Jeg bruker SOE-brukeren min i Steam, og har ingen problemer. Og i morgen skal jeg bruke noen hundre kroner på SC.

 

Den kontoen har du ikke spilt PS2 beta på?

 

I så tilfelle må jeg laste ned US versjonen og teste igjen med min SOE konto, om det så betyr å gi slipp på min lvl 30 sak.. Har ikke mye til overs for tyskerne, hverken forumet eller kommunikasjonen.

Lenke til kommentar

Har ikke spilt beta i det hele tatt. Men jeg har hatt en SOE-konto fra før av, fra et tidligere spill (usikket hvilket). Så jeg lastet ned på steam, prøvde noen passord og voila.

 

Dette er faen i meg helt rått. Det fungerte ikke når det ble sluppet, men nå fikk jeg også brukt min gode gamle SOE konto.

Tidlig julekveld nå :xmas:

 

Glemte selvsagt å slette mine gamle karakterer, så jeg må vel driste meg til en siste login hos tyskerne på et eller annet vis.

 

Ser ikke ut til at jeg kan kjøpe sub ennå, men det skal vi nok fikse ved å be pent tenker jeg. Det merkelige er at teksten om sub til PS2 er teksten som egentlig tilhører DC.

 

Takker for at du fikk meg til å prøve dette igjen. Nesten på grensen til at jeg må sende et julekort i år allikevel :grin2:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Eg har Steam med Steam-konto. I tillegg har eg ein SOE-konto. Kan eg ikkje kjøre PS2 gjennom Steam?

 

Som du ser over har jeg nå brukt min SOE konto på Steam-versjonen uten problemer.

 

 

Og jeg smiler fortsatt :)

 

 

Nå står også sub'en aktivert på kontosidene.

Endret av MultiForce
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...