Gå til innhold

Har en bruker i det hele tatt sjans mot admin/mods?


Anbefalte innlegg

Ja, prøv å irritere meg en gang til så skal jeg gi deg unødvendig pepper.....

 

Oi vent, fader... jeg har jo ikke den muligheten.

 

 

Dere blir irritert av at jeg skriver "punktum" men forventer at jeg ikke skal bli irritert av den pm'en eller posting fra admin?

 

 

hehe... ja ja :)

Endret av Boil-in-bag-ris
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Beklager, men jeg ser virkelig ikke hvordan alderen på personen som sender deg meldingen har noen som helst relevanse. Sett bort ifra din tilsynelatende motvilje til å ta imot råd fra folk på din egen alder. Det er ikke den som sender meldingen sin skyld at du har denne motviljen, og er etter min mening derfor helt irrelevant. Om innholdet i selve meldingen er ufint kan tydeligvis diskuteres, og rent personlig er det eneste problemet jeg ser her at du ikke vil godta at personen som snakket til deg var på din egen alder.

 

Det er nå mitt syn på hele sulamitten. Jeg er ikke en del av gjengen som håndterer advarsler og utestengelser, bare så det er sagt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ja, big deal for meg. Jeg misliker sterkt å få tilsnakk som om jeg var en liten unge fra en som er fra min egen generasjon.

 

Verste jeg vet.

 

Er vel slik at når man oppfører seg som det, så må man forventes å bli satt på plass. Ville nok ikke formulert meg slik som Runar gjorde, men i retoriske ordelag ville nok kjernen vært det samme.

 

Er nok også en viss in-group bias som gjør at man ser annerledes på "egne rekker" og vanlige brukere. Likevel tror jeg de fleste er profesjonelle nok til at det ikke blir noe problem. Har ihvertfall ikke sett noen tilfeller i løpet av de 2 årene (eller noe slikt) jeg har vært med som moderator. Men har ikke innsikt i klager, så kan ikke uttale meg spesiellt mye.

 

Har du en god sak, får du nok medhold, her har du en god sak i at admin kanskje burde formulert seg litt annerledes, men ikke stort annet.

 

Såvidt jeg kan se har du også kun fått en muntlig advarsel. Er bare å bli vant til å bli belært av mennesker som har havnet i posisjoner, nettopp fordi de har evnen til å oppføre seg og evnen til å ta hånd om de som ikke kan det.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Personlig syns jeg ikke å si "stikk a..." kvalifiserer til mottakelse av en slik melding fra en utenforstående moderator som har hengt med vedkommende på forumkafeen og derfor da mest sannsynlig har en god tone med vedkommende.

 

Ja det var uhøflig av meg, men jeg hadde mottatt uhøflig fra henne på min profil fra før av og derfor var jeg irritert. så løper hun inn i forumkafeen og skal ha sympati...

 

Syns det ble for dumt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg har selv et "friskt" språk til tider og har opplevd flere moderatorer på både særdeles profesjonell tilnærming og andre som igjen agerer som "moralpoliti".

 

Jeg har fått tilsnakk for ting som ikke ble likt! Hvor patetisk er ikke det?

Jeg har igjen fått tilsnakk hvor jeg HAR gått over streken, fair enough.

 

MEN, dette er et diskusjonsforum. Det bør være stor takhøyde, noe det ikke er her.

Kammeret.no som er et informasjons/erfaringsforum tillater hardere ordbruk enn på diskusjon.no der hvor diskusjoner er å forvente.

 

De fleste andre forum er også løsere i formen, selv kvinneforum.no...

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Personlig syns jeg ikke å si "stikk a..." kvalifiserer til mottakelse av en slik melding (...)

Siden du vil ta det offentlig så var det ikke bare den der det ble reagert på og det vet du like godt som meg. Faktisk fikk du ikke tilsnakk før jeg hadde slettet et halvt dusin andre poster med verre innhold.
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Pffft.. her inne er det takhøyde så det holder. Jeg kan nok være i overkant drøy til tider men har til gode og få en eneste advarsel. Du har tatt skikkelig i før det reageres her inne så hvis dere føler at det blir reagert på ubetydeligheter så er jeg redd det er noe fundamentalt feil med de sosiale antennene deres.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Jeg vet da ikke hva du har slettet og ikke, og du kom jo ikke inn før etter hun meldte ifra om at hun ble så veldig lei seg...

 

ja der inne blir det brukt ufint språk til tider men det tåler jo folk, men det var jo den kommentaren du reagerte på ihvertfall som jeg forsto utifra din melding til meg.

 

Pffft.. her inne er det takhøyde så det holder. Jeg kan nok være i overkant drøy til tider men har til gode og få en eneste advarsel. Du har tatt skikkelig i før det reageres her inne så hvis dere føler at det blir reagert på ubetydeligheter så er jeg redd det er noe fundamentalt feil med de sosiale antennene deres.

 

Ok så "stikk a..." er av meget grusom natur? Er du seriøs?

Lenke til kommentar

Ja, big deal for meg. Jeg misliker sterkt å få tilsnakk som om jeg var en liten unge fra en som er fra min egen generasjon.

 

Verste jeg vet.

Nå gjør du det veldig lett for folk her, men det er jo bare å slutte å oppføre seg som en, så slipper du det.

 

Til doofen så vil jeg bare si at dersom du har tilbakemeldinger til forumet som går på andre ting enn muligheten for å nå frem med klager på moderatorer, så anbefaler jeg at du tar det i en egen tråd, evt. skriver i en tråd som har det som emne allerede, det er sikkert noen der ute. Konstruktiv kritikk til forumet er alltid velkomment.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Jeg har klart meg på forumet siden 2003 (annen bruker som jeg valgte å slette) uten en eneste advarsel. Jeg har ikke følt at jeg har måttet begrense verken meninger eller språkbruk for å klare det.

 

Nei, men det blir nok noe annet når en bruker går inn til en hun pleier å prate med sosialt på forumkafeen og sier "jeg ble bedt om å stikke av :cry: " også tar moderatoren affære.

 

Jeg hadde nok bare maks uflaks med den brukeren, hadde det vært en annen jeg hadde sagt det til og som ikke hadde annonsert det så hadde det aldri vært en issue.

 

Herr Brun: Ja for den så jeg ikke komme.... :roll:

Endret av Boil-in-bag-ris
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nå skal det sies at det er slik det fungerer. Om ikke en moderator/veileder/admin tilfeldigvis kommer over innlegget da selvfølgelig. For det meste går ting etter rapporter, som er nettopp det du beskriver. Hun sa ifra til en moderator. Kanskje ikke gjennom rapportpanelet, men det gjorde samme nytten.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...