Gå til innhold

Har en bruker i det hele tatt sjans mot admin/mods?


Anbefalte innlegg

Det er 100% likegyldig hvilken måte en moderator blir oppmerksom på et brudd på rettningslinjene. Jeg kommer over ting tilfeldig, jeg får PM-er, jeg får melding på MSN/Skype, jeg finner det i rapportpanelet. Det er rett og slett ikke relevant for saken din.

Først slettet jeg en post fra deg. Da du ikke gav deg og fortsatte å slenge med leppa ble jeg nødt til å sende deg en melding for stoppe regelbruddene.

Endret av Daskemannen
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Saksgangen:

1: Jeg blir varslet om et mulig regelbrudd

2: Jeg undersøker saken

3: Jeg slettet en frekk melding fra deg.

4: Du omformulerte deg og postet på nytt. Dette tyder på at du var klar over slettingen

5: Jeg får senere rapport om en bruker som spammer reklame for en plastisk kirurg i Litauen. En av postene hans var i din tråd.

6: Jeg går inn i tråden igjen for å slette den posten.

7: Jeg ser da at regelbruddene har fortsatt og det har eskalert til nærmest drittkasting frem og tilbake.

8: Jeg stenger tråden, rydder opp i innleggene og sender deg en PM

 

Noe mer du vil ha frem i lyset?

Endret av Daskemannen
  • Liker 4
Lenke til kommentar

WHAT? Det er jo ikke sånn det var!

 

1. Jeg skrev at hun skulle stikke av.'

2. En eller to litt slengete meldinger fra meg i etterkant eller forkant av den meldingen.

3. Vida sladrer til deg i forumkafeen.

4. Du stormer inn og sletter og stenger for opprydning.

5. Jeg får pm av deg.

6. Vida skriver "ÅÅÅÅ LARS jeg tror jeg elsker deg!! :love: " fordi du stengte tråden...

Og sånn var det, Tror du virkelig jeg hadde giddet sende noe som helst til vida om jeg visste at hun gikk å sladret med enn gang i etterkant av ha blitt advart av deg?

 

Nei. Det hadde jeg ikke.

Endret av Boil-in-bag-ris
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Vida, nå får du slutte tulle sånn da...

 

 

Selvsagt blir du favorisert av Runar ihvertfall.. Det er jo en selvfølge. Du skriver jo at du ringer han og masse sånne :love: og kose meldinger og jeg vet ikke hva..

 

Også skal du si til meg at han ikke favoriserer deg i en tvist mellom meg og deg?

 

Pluss at han skriver at jeg bare skal PRØVE meg å\ bråke med en bruker til her inne?

 

Da blir jeg bare gira opp..

Endret av Boil-in-bag-ris
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er null problem å gå tilbake og sjekke rekkefølgen på hva som har skjedd. Jeg står på mitt når det gjelder rekkefølge.

På ditt punkt to innrømmer du jo at du brøt rettningslinjene

Ang. punkt 6 anså jeg dette som reaksjoner på moderering som jeg slettet sammen med din post med reaksjon på moderering.

Hvis du ikke ville postet det om du visste det ville bli reagert på skulle du aldri postet det i utgangspunktet. Da er det jo ikke bare regelbrudd, men overlagt regelbrudd.

 

Ang. klage vil administratorer aldri behandle en klage på seg selv. Da vil en annen vurdere saken.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Ja, en bruker her inne har sikkert mye en skulle sagt på et skjult forum der alle administratorene er solidariske med hverandre...

 

Nei Vida, det er ikke det. Det spiller faktisk en rolle.

 

Men greit jeg er ferdig med hele greia jeg! Ville bare at fremtidige som havner i klammeri med de involverte her skal vite hvem som er hvem for hvem her..

Endret av Boil-in-bag-ris
  • Liker 1
Lenke til kommentar

WHAT? Det er jo ikke sånn det var!

 

1. Jeg skrev at hun skulle stikke av.'

2. En eller to litt slengete meldinger fra meg i etterkant eller forkant av den meldingen.

3. Vida sladrer til deg i forumkafeen.

4. Du stormer inn og sletter og stenger for opprydning.

5. Jeg får pm av deg.

6. Vida skriver "ÅÅÅÅ LARS jeg tror jeg elsker deg!! :love: " fordi du stengte tråden...

Og sånn var det, Tror du virkelig jeg hadde giddet sende noe som helst til vida om jeg visste at hun gikk å sladret med enn gang i etterkant av ha blitt advart av deg?

 

Nei. Det hadde jeg ikke.

 

All ære til dere for å klare å holde ein seriøs tone under diskusjon med dette menneske.

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Jeg gir meg sjeldent når jeg føler meg urettferdig behandla. Selvsagt kan du og de andre her mene jeg overdriver men det spiller ingen rolle for meg. Så lenge jeg får sagt mitt om saken.

 

 

Ja, er jo det jeg mener. Har en bruker sjans mot dere på teamet her siden solidaritet er en uskreven "regel" blant dere? Spøk og vær så sarkastisk som du bare vil, men det er frustrerende når to av de på den saken er vida sine bekjente.

 

DA må jeg få lov å løfte på øyebrynet og lure synes jeg.

Endret av Boil-in-bag-ris
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nei mulig det men...når det handler om dette tullballet her så vil jeg si at du hadde en overhånd, i og med at du har han på tråden til og med...

Her tar du feil. Jeg kjenner ham godt nok til å vite at han ikke blander jobb og privatliv, og hvilken eventuell relasjon jeg har til ham er dermed irrelevant for diskusjonen. Den eneste fordelen jeg har hatt i saken er at jeg ikke har gjort noe galt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Bekjente jeg har på forumet inkluderer min bror, dama mi, min svigerbror, mine to beste kamerater, en eks-kjæreste, en god venninne, en kamerat av min bror og uttalige folk jeg har blitt kjent med over internett. Slike bekjentskaper er så vanlig at jeg tør påstå at det ikke finnes en eneste på teamet som ikke kjenner noen brukere personlig. Hvis det å kjenne en moderator eller administrator skulle diskvalifisere for bruk av forumet eller diskvalifisere noen fra å moderere, ja da hadde vi ikke hatt noen og vi hadde vært nødt til å stenge hele forumet.

Jeg vil legge til at jeg ikke kjenner Vida personlig og har moderert mot hennes favør ved flere anledninger.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...