Gå til innhold

Thors krig! Kampen om kiloane (bilder).


Anbefalte innlegg

Ja, GIen har både fordelar og ulemper ;)

 

1,5 time spensttrening/ testing

2 timer MMA

 

Kommentar:

Trente mest bryting/grappling. Han som er brytetrener vil også at eg skal prøve meg på ulike stevner. Kanskje eg skal begynne å trene bryting også, men er redd det blir jævli mykje trening på ei veke.

 

4 timer JJ/Grappling

4 timer MMA

4 timer Styrke

+ det me har på skulen

 

Har egentleg ingenting anna enn styrke på onsdagar, så kanskje eg kan sette av eit par timer til bryting då.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg tror også, uten å såklart kunne si sikkert, at du trener såpass mye at kroppen kanskje aldri blir HELT restituert? Altså siden du er i veldig mye aktivitet hver eneste dag på skolen, trener veldig hardt MMA (som fremdeles er ganske nytt for deg) osv ? Kanskje det er derfor du føler at styrketreningene har gått litt nedover? Tenk på at "de fleste" som trener styrke f. eks har en hviledag mellom og sånt.

Lenke til kommentar

Jeg tror også, uten å såklart kunne si sikkert, at du trener såpass mye at kroppen kanskje aldri blir HELT restituert? Altså siden du er i veldig mye aktivitet hver eneste dag på skolen, trener veldig hardt MMA (som fremdeles er ganske nytt for deg) osv ? Kanskje det er derfor du føler at styrketreningene har gått litt nedover? Tenk på at "de fleste" som trener styrke f. eks har en hviledag mellom og sånt.

Det kan nok godt hende. Var iallfall ein knallhard start på året tillegg til kcal underskudd. Er ekstremt lite motivert for trening. Einaste eg gjorde i går var 1,5t skøyter. Blei så støl i lysken at eg såvidt kunne løfte opp foten. Droppa derfor både styrketrening og MMA, og fekk mega dårleg samvittighet...

Snakka 2 timer med ein kompis som driv med friluftsliv (han er ute rundt 150+ dager i året), ang. utsyr, tips og triks. Har veldig veldig lyst å reise meir på turar og klare meg i skogen, men trur eg ventar til nærmare våren når det blir litt varmare ut, sidan eg har lik 0 erfaring.

Må prøve å få reist på JJ trening i dag.

Lenke til kommentar

Det blei 2 timar kampsport i går. Var deilig å få blåst ut litt damp!

 

Dagens:

Knebøy: (110kg x5) x4

Militærpress: (50kgx5) x5

Markløft: 130kgx5

Nedtrekk: 95kgx10 + 95kgx6 + 90kgx8

Kabel roing: (65kgx10) x10 LETT

Facepulls: (tungt x12) x3

Shrugs (manualer): (35kgx15) x3

 

Kommentar:

Vurderar å kjøre deload, eller eit anna treningsprogram. Er farlig å trene så tung knebøy med så lite energi. Nokon tips til eit anna backup treningsprogram?

Ser også at eg ikkje klarte å kjøre clean 5x5, bare MÅTTE trene alt anna når eg fyrst var på prøvetime...

Lenke til kommentar

Hvorfor ikke kjøre litt hypertrofi? Ifølge Elliott Hulse på youtube så er det viktig for musklene å trene begge deler for å bli større. Du kjører jo som regel 5x5/4, hva med å ta 8-10 reps i et par uker?

Kanskje det ikkje er dumt. Sjølv på deff? Har du eksempel på treningsoppsett, eller plass eg kan finne det?

 

Dagens økter blei:

 

1,5 time hurtighetstrening

2 timer MMA

Lenke til kommentar

Broren min kjører hypertrofi på deff og forbrenner all slags fett. Sterkere har han også blitt.

Veldig interessant. Kan du høyre korleis han kjører det?

Har ingen eksempel på treningsoppsett, except my own.

Men tror det finnes en haug med hypertrofi-program/2-splitt/3x8 program der ute.

Får prøve å bruke den berømte "google" sida, hehe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...