Gå til innhold

Thors krig! Kampen om kiloane (bilder).


Anbefalte innlegg

2t Volleyball

2t MMA

 

Rygg/biceps:

 

 

Kabelroing smal: (45kgx14) x4

1-arm row: (22kgx10) x2

Bred/mellom nedtrekk: 69kgx14 + (83kgx10) x2

Curls, stang: (27kgx12) x3

Hammercurls: (15kgx10) x3

Facepulls: (20kgx12) x3

Shrugs: (30kgx20) x3

 

Kommentar:

God økt, bra pump. Ingenting som var nevneverdig tungt. Følte eg hadde god teknikk i facepulls.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er som Anewz seier, ikkje veldig høgt nivå akkurat.

 

Har lyst til å trene mykje meir, men er redd for overtrening og å miste motivasjonen. I tillegg er restitusjon ein viktig faktor...

Har tenkt at dette blir treningsprogrammet framover:

 

Måndag: MMA, styrke + skule

Tysdag: Bryting + skule

Onsdag: Styrke + skule

Torsdag: MMA, styrke + skule

Fredag: Styrke + skule

 

Nå begynnar det å nærme seg slutten på skulen, blir mykje fri framover, så er veldig usikker på korleis eg skal få trent. Uansett, der det er problem, er det alltids ei løsning, right?

Lenke til kommentar

2t MMA

 

Bein:

 

Knebøy: (100kgx5) x5

Beinpress: 200kgx8 + 220kgx8 + 190kgx12

 

Kommentar:

Tung beinøkt. Har mista mykje styrke i beine, men er heller ikkje så rart når eg har droppa 98% av beinøktene sidan jol...Derfor har eg lagt bein til måndag, rygg til tysdag, bryst på onsdag og rygg torsdag. Dette er for å unngå å skulke nokon av øktene sidan fredagar vanligvis er veldig travle.

 

Hard eksplosiv trening på MMAen også, så har fått kjørt systemet bra i dag.

Lenke til kommentar

2t svømming

1,5t bryting

 

Rygg/Biceps:

 

Sumo mark: (120kgx5) x4

Chins: (BW x5) x3

1-arm roing: (22kgx10) x2

Kabelroing smal: (45kgx14) x4

Hammercurl: (15kgx10) x3

Curls, stang: (27,5kgx10) x3

Kabelcrunch: (35kgx15) x4

 

Kommentar:

God styrkeøkt, men marken blei det bare kuk med. Fekk eit sår på leggen som blødde over heile stanga etter oppvarminga. Brukte 10min på å fikse det, og var veldig forsiktig med å ikkje treffe leggen igjen. Følte det gjekk utover teknikken...

 

Fyrste gong på brytetrening i dag, var så jævli nærme å kaste opp. Grisetungt! Kjem nok til å fortsette, men det held med ein gong i veke til å starte med :p

Lenke til kommentar

Burde ha vore det ja, men kostholdet er problemet..Trenar eindel, men når eg et sunt annakvar dag, og trykker i meg mykje dritt i helgene står det på stedet hvil.

Er mykje med skule, privatliv, damer, jobben som tar mykje energi, så blir fort lat når det kjem til kosthold.

 

Skada forresten skuldra i dag, så blir spennande å sjå korleis brystøkta går i morgo :)

Lenke til kommentar

Takk takk. Var innom legen i dag, blei ikkje mykje klokare. Han trudde det kanskje var ein vridningsskade, så om det ikkje blei bedre over helga måtte eg ta røntgen.

Fekk akutt influensa i går kveld også, så har ligge på rundt 39 i feber i heile dag. Egentleg litt flaks at "alt" kjem samtidig, slik at eg er tilbake i business etter påske :)

Lenke til kommentar

Skuldra er iallefall ikkje brekt, men det er mulig det er noko med sener eller leddbånn. Blir spennande å sjå korleis det går med benkpress i morgo!

 

Bein:

Knebøy: (100kgx5) x4

Glute bridge: (100kgx8) x3

Beinpress: 80kgx8

 

Kommentar:

Tung beinøkt. Prøvde GB for fyrste gong i dag, det kjem eg til å fortsette med. Skjønnar ikkje at beinpressen var så tung. Var ein anna maskin enn eg har trent på tidligare og den er vell litt skråare, men fortsatt - 80kg var tungt :/

Lenke til kommentar

Dagens økt:

 

Benkpress: 90kgx2 + (85kgx5) x3 Tungt

Knebøy: (100kgx5) x4 Tungt

Barbellrows: (80kgx5) x5 Medium

Nedtrekk: (83kgx10) x2 + 67kgx10 Medium

Franskpress: (27,5kgx10) x3 Lett

Hammercurl: (15kgx10) x3 Medium

Curl: (15kgx10) x2 + 12,5kgx10 Tungt

 

Kosthold:

- 3 brødskiver med egg + 1 rundstykke med ost

- Laks, chips og salat

- Vanilje kesam + proteinshake

- 2 cappuccino

 

Kommentar:

Tilbake på 5x5. Trur det er liten vits å prøve å bygge på kcal underskudd.

Endret av Thor - God Of Thunder
Lenke til kommentar

Jepp, derfor vil eg heller prøve å beholde mest mulig styrke, masse er alltids "lett" å bygge.

 

Trening:

1,5 dans. Overaskande tungt.

1,5 fotball. Pulsklokka påsto at ca 1000kcal blei forbrent, det tek eg med ei stor klype salt.

15min på tredemølle. 2km. RÆÆÆÆVA kondis og HATAR tredemølle. Gledar meg til meir av snoen smeltar å eg kan bruke turløypene.

 

Mat:

- 8 små/medium pannekaker - 480kg ca (Whoops. Kjøpte på rein impuls sidan den var satt ned 50%)

- 1 kyllingfillet og 250g Tagliatelle spagetti.

- 2 Skyr

 

Kommentar:

Må lære meg å skrive handleliste og slutte med impulskjøp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...