Gå til innhold

Thors krig! Kampen om kiloane (bilder).


Anbefalte innlegg

Prøvde hook-grip på 130kg, men gjorde ekstremt vondt. Har kanskje brekt den eine tommelen også, men det gjorde veldig vondt i begge, så må vere noko med måten eg gjorde det på...

Kan prøve det du seier der, å holde stanga så lenge som mulig, men då veit eg det er mange på styrkerommet som kjem til å bli forbanna over at eg reiser med det meste av vektene :p

Er styrkerommet på skulen, så er ikkje akkurat så mykje utstyr, hehe.

Men takk for tipset! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk! :)

 

Gårsdagens økt:

 

Knebøy: (110kgx5) x5 Pers!

Militærpress: (55kgx5) x5

Markløft: 130kgx5 Pers!

Nedtrekk: (91kgx10) x2 + 91kgx8

Triceps extension: (27,5kgx12) x3

Shrugs (manual): (30kgx16) x3

 

Kommentar:

Trudde det kom til å bli ei dårlig økt, sidan eg hadde vore på ei 6 timar lang innebandy turnering (ca 40min spill), men det gjekk over stokk og stein!

Knebøyen var lett, prøve å auke på måndag. MP var ganske tung, så må fortsette litt på samme vekta. ML gjekk bra, med unntak av eg slapp ein brakfis på siste repen med 3 jenter i rommet, haha!

Må også innrømme at eg trente biceps litt. Skammar meg, men det var deilig å for fyrste gong sjå ein blodåre på overarmen!

Lenke til kommentar

Lurte lenge på å droppe 1RM i dag, sidan eg ikkje hadde spotter, men det blei til at eg prøvde:

 

Benkpress: 100kgx1 + 110kgx1 PERS på PERS!

Knebøy: (112,5kgx5) x5 Pers!

T-bar: (62,5kgx5) x4

Nedtrekk: (91kgx10) x3 Pers!

Franskpress: (32,5kgx10) x3 Pers!

Shrugs (Olympiastang): (80kgx12) x3

Mage: (42kgx12) x3

 

Kommentar:

Starta med å prøve 100kg, sidan det er det eg i utgangspunktet skal kunne ta 1RM i følge nokon formelar. ALT FOR LETT. 110kg gjekk på håret. Var aleine i rommet, og uten spotter, så var litt skummelt. Brølte som ein bjørn, og braka som ein tordengud :green:

Knebøyen var veldig tung. På dei seiste setta var det ein mellomting av paralell og kvartbøy. Er tross alt 4 dagar sidan seist økt.

MEGET bra økt med masse rekordar!

Lenke til kommentar

Sterk benk på deg! Hvilken formel var det du brukte for å regne ut at 1rm på benk var 100kg?

Takker, blei STERKT overaska over at eg klarte såpass!

Denne: http://www.strstd.com

Hoho 110 kg uten spotter! Leker du med livet eller?? :p

 

På tide at du kom opp på MITT nivå ;)

Høhø, jah, var veldig skeptisk, men var såpass gira at eg tok sjansen. Tok ikkje på stopperar på sidene, så om det skulle ha gått galt, hadde eg kunne ha vippa av vektene ;) Men det var på hengande håret at det gjekk med 110kg.

 

Er vell ikkje heilt på ditt nivå i benken endå, men eg kjem eg kjem :p Blir skremmande å sjå kor mykje eg mistar nå i desember, då eg ikkje får trent styrke fom 7. des til 4 jan. 1 mnd uten styrketrening...

Skal nevnes at du ikkje er heilt på MITT nivå i mark og bøy da, hohohohoho!!! :evil:

Blir spennande å sjå om eg klarer 160kg 1RM mark på onsdag!

 

Haha, jeg faila på 100kg for et par måneder siden. Morsomt uten spotter!

Skremmande? Bare vippa av vektene eller?

Lenke til kommentar

Høhø, jah, var veldig skeptisk, men var såpass gira at eg tok sjansen. Tok ikkje på stopperar på sidene, så om det skulle ha gått galt, hadde eg kunne ha vippa av vektene ;) Men det var på hengande håret at det gjekk med 110kg.

 

Er vell ikkje heilt på ditt nivå i benken endå, men eg kjem eg kjem :p Blir skremmande å sjå kor mykje eg mistar nå i desember, då eg ikkje får trent styrke fom 7. des til 4 jan. 1 mnd uten styrketrening...

Skal nevnes at du ikkje er heilt på MITT nivå i mark og bøy da, hohohohoho!!! :evil:

Blir spennande å sjå om eg klarer 160kg 1RM mark på onsdag!

 

Oisann! Mister du trening i desember? Den viktigste måneden! Skal proppe i meg så mange kalorier at jeg kommer til å se ut som CYC!

 

Er ikke helt på ditt nivå i mark og knebøy nei, men tro meg, jeg kommer :green:

Lenke til kommentar

Litt bekymret i noen sekunder ja, men til slutt fant jeg ut at jeg bare måtte få de til pokker vekk fra brystet og veltet hele stanga over til høyre for meg.

Får litt adrenalin kick då ja, haha!

Oisann! Mister du trening i desember? Den viktigste måneden! Skal proppe i meg så mange kalorier at jeg kommer til å se ut som CYC!

 

Er ikke helt på ditt nivå i mark og knebøy nei, men tro meg, jeg kommer :green:

Veldig kjedleg ja....blir spennande å sjå kor langt du kjem då, mtp at eg tek ein heil mnd fri! Burde klare å ta meg igjen du som tar steroider :green:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...