Gå til innhold

Samletråd om Samsung Galaxy Note II


Anbefalte innlegg

Har montert ein Skjermbeskytter.

Eg er glad for at eg kjøpte 6 stykker. I instruksjonen stod det at luftbobler kan presses ut med fingeren eller er kredittkort. Helt utan å tenke meg om, byrjar eg å dra kortet over skjermen. Det resulterte i ein del riper på beskytteren.

 

Uansett var det herlig å få av flip coveret. Eg er lei av å flippe på det. Det bygger og ein par tre mm i tjukkelse, noko som var merkbart bedre i bukselomma.

 

Beskytteren dekker berre skjermen, men ikkje ramma på sidene.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Flash er ikke støttet i Android 4x, så ingen av de har det. Bruker nå Chrome beta. Der forsvinner adresseelinja når du scroller.

 

 

Hei, prøv Chrome beta, er bedre den, der forsvinner også adresselinjen ved scroling.

 

I standard nettleseren så forsvinner også adresselinja når man scroller ned. Jeg liker best standard nettleseren til android. Føler at den er mer tilpasset til telefonen enn det Chrome er. Brukte Chrome tidligere på min S2. Der følte jeg at den var litt laggy. Har prøvd den på S3 også, der var den og litt laggy.

 

Hvis dere skal bruke flash så kan dere laste det ned fra hjemmesiden, men da må dere bruke dolphin (gammel versjon) som nettleser. Prøvde dette for noen uker siden og det gikk.

Lenke til kommentar

Fikk min nye iCarer skinnveske i posten i dag. Kostet meg 15 pund inkl frakt. Ser ut som skikkelig kvalitet.

Jeg er tilhenger av flipvesker, men de må gi beskyttelse rundt hjørnene. Betyr ikke så mye om den bygger ut litt. Er heller ingen tilhenger av sånne fliplåser som bøyes rundt og festes med trykknapp på fremsiden, derfor denne.

 

IMG_0002.JPG

IMG_0003.JPG

IMG_0004.JPG

IMG_0005.JPG

Lenke til kommentar

Fikk min nye iCarer skinnveske i posten i dag. Kostet meg 15 pund inkl frakt. Ser ut som skikkelig kvalitet.

Jeg er tilhenger av flipvesker, men de må gi beskyttelse rundt hjørnene. Betyr ikke så mye om den bygger ut litt. Er heller ingen tilhenger av sånne fliplåser som bøyes rundt og festes med trykknapp på fremsiden, derfor denne.

 

IMG_0002.JPG

IMG_0003.JPG

IMG_0004.JPG

IMG_0005.JPG

 

Kjøpte ei brun (Coffee) Yoobao skinnveske på ebay til ca. 150 kr. Veldig solid og flott. :)

Magnet i lokket så det holder seg på plass. Anbefales!

yoobao.JPG

 

yoobaoo2.jpg

Endret av Trond B
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+45613274

Begynner å bli skikkelig oppgitt over nedlastingshåndteringen til android! Finner aldri igjen nedlastingene mine!!! Noen som har en app eller noe som viser en grei oversikt over hva jeg har lastet ned, OG der jeg kan lage snarveier på startskjermen til de?

Lenke til kommentar

Noen som vet hvilken androidversjon som er den siste? Jeg får at "enheten har blitt endre. Programvareoppdateringer er ikke mulig" når jeg prøver å oppdatere. Tips?

Da har du roota tlf.

Du kan gå inn på Samsung-updates.com og laste ned siste versjon 4.1.2

Lenke til kommentar

Til dere som opplever at wifi farten blir dårlig etter en stund, prøv å deaktivere blåtann. Misstenker at det er en liten konflikt der. Iallefall hos meg. Med blåtann aktivert varierer wifi hastigheten temmelig mye, men med blåtann deaktivert, flyter alt som en drøm.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...