Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

18 åring sammen med 14 åring


Anbefalte innlegg

er 18 år, vet det høres rart ut, men skal på date med en søt 14 åring. hun tok initiativet, og første gang vi møttes var når jeg skulle ta ut penger fra minibank så sa hun navnet mitt helt random. etter det adda hun meg på facebook, og etter at jeg kikket nærmere på bildene så følte jeg at jeg måtte gå for hun.

 

hun er keen på meg, jeg er keen på henne, men er litt redd for hva folk rundt meg kommer til å si. burde jeg holde dette hemmelig?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ehhh.

 

Ville nok vært lurt å holde det hemmelig for bekjente. Eller det smarteste, å ikke ta det neste skrittet :hmm:

 

4 år kan kanskje ikke se ut som så mye, men i den alderen der er det en del.

Jeg tror ikke at de fleste foreldre hadde vært så overlykkelige hvis deres 14 år gamle datter var på date med en 18 åring.

 

 

Men du får vel trøste deg med at det ihvertfall ikke har vært noe "grooming" involvert, og heller henne som tok kontakt med deg.

Endret av DNA
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Kos deg på daten men husk at det å ha sex med henne er straffbart og det er ikke noe du kan forsvare deg med da hun ikke anerkjennes som myndig på det måten.

 

Synd vi ikke bor i danmark.

 

Jeg ble sammen med dama mi da hun var 14, å jeg var 20, ble verken banka eller sett stygt på, men kommer jo ann på om hvordan folk er der du bor.

 

Jeg hadde lett gått for det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg hadde ungått å dratt på daten med denne jenta. Det er nok langt vanskeligere å droppe jenta dersom du alt har fått følelser for henne, og en date kan ofte triggen nettopp følelser.

 

Fire år er ikke så mye mellom to parter, men i denne alderen blir det litt i lengste laget. Dere er på to helt forskjellige staider i livet. Du skal vurdere høyere utdanning og få deg jobb, hun skal legge sammen 5+5 og sikte på en videregående skole. Dersom dere prøver nå vil det nok bli episoder senere som ikke bare omhandler dere to, men også venner, foreldre og søsken. Innen den tid vil det være langt vanskeligere å gå fra hverandre enn slik det er nå.

Endret av Krølle
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg hadde ungått å dratt på daten med denne jenta. Det er nok langt vanskeligere å droppe jenta dersom du alt har fått følelser for henne, og en date kan ofte triggen nettopp følelser.

 

Fire år er ikke så mye mellom to parter, men i denne alderen blir det litt i lengste laget. Dere er på to helt forskjellige staider i livet. Du skal vurdere høyere utdanning og få deg jobb, hun skal legge sammen 5+5 og sikte på en videregående skole. Dersom dere prøver nå vil det nok bli episoder senere som ikke bare omhandler dere to, men også venner, foreldre og søsken. Innen den tid vil det være langt vanskeligere å gå fra hverandre enn slik det er nå.

 

Så det han mener her er at du burde egentlig bare Tøm å rømme, som TMB sa.

Lenke til kommentar

Jeg hadde ungått å dratt på daten med denne jenta. Det er nok langt vanskeligere å droppe jenta dersom du alt har fått følelser for henne, og en date kan ofte triggen nettopp følelser.

 

Fire år er ikke så mye mellom to parter, men i denne alderen blir det litt i lengste laget. Dere er på to helt forskjellige staider i livet. Du skal vurdere høyere utdanning og få deg jobb, hun skal legge sammen 5+5 og sikte på en videregående skole. Dersom dere prøver nå vil det nok bli episoder senere som ikke bare omhandler dere to, men også venner, foreldre og søsken. Innen den tid vil det være langt vanskeligere å gå fra hverandre enn slik det er nå.

 

Så det han mener her er at du burde egentlig bare Tøm å rømme, som TMB sa.

 

Han burde holde buksesmekken igjen og gå fra jenta, etter å ha forklart henne hvorfor et forhold mellom de ikke kan gå i det lange løp. Forskjellen mellom det jeg sier, og det TMB sa er at jeg ville forlatt jenta uten å ha lagt en hånd på henne.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...