Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

18 åring sammen med 14 åring


Anbefalte innlegg

Jeg hadde ungått å dratt på daten med denne jenta. Det er nok langt vanskeligere å droppe jenta dersom du alt har fått følelser for henne, og en date kan ofte triggen nettopp følelser.

 

Fire år er ikke så mye mellom to parter, men i denne alderen blir det litt i lengste laget. Dere er på to helt forskjellige staider i livet. Du skal vurdere høyere utdanning og få deg jobb, hun skal legge sammen 5+5 og sikte på en videregående skole. Dersom dere prøver nå vil det nok bli episoder senere som ikke bare omhandler dere to, men også venner, foreldre og søsken. Innen den tid vil det være langt vanskeligere å gå fra hverandre enn slik det er nå.

 

Så det han mener her er at du burde egentlig bare Tøm å rømme, som TMB sa.

 

Han burde holde buksesmekken igjen og gå fra jenta, etter å ha forklart henne hvorfor et forhold mellom de ikke kan gå i det lange løp. Forskjellen mellom det jeg sier, og det TMB sa er at jeg ville forlatt jenta uten å ha lagt en hånd på henne.

 

Du hadde vel holdt buksesmekken igjen selvom hun hadde prøvd å "voldta" deg, regner jeg med.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er hun, hva skal jeg si, godt utviklet? Har hun fått former og slik, sånn at hun kan se ut som en 16 åring?

 

Er du seriøs? hvordan frisk 14åring er det som ikke er godt (eller nok?) utviklet idag?

Det finnes da mange 14åringer som er langt ifra ferdig utviklet. Nok av de som er uten former, lave i høyden og uten størrelse på brystene. Det er klart at det er enkelte som er tidlig utviklet, men det gjelder slett ikke alle. Det er en grunn til at den seksuelle lavalderen i Norge er 16.

 

Jeg hadde ungått å dratt på daten med denne jenta. Det er nok langt vanskeligere å droppe jenta dersom du alt har fått følelser for henne, og en date kan ofte triggen nettopp følelser.

 

Fire år er ikke så mye mellom to parter, men i denne alderen blir det litt i lengste laget. Dere er på to helt forskjellige staider i livet. Du skal vurdere høyere utdanning og få deg jobb, hun skal legge sammen 5+5 og sikte på en videregående skole. Dersom dere prøver nå vil det nok bli episoder senere som ikke bare omhandler dere to, men også venner, foreldre og søsken. Innen den tid vil det være langt vanskeligere å gå fra hverandre enn slik det er nå.

 

Så det han mener her er at du burde egentlig bare Tøm å rømme, som TMB sa.

 

Han burde holde buksesmekken igjen og gå fra jenta, etter å ha forklart henne hvorfor et forhold mellom de ikke kan gå i det lange løp. Forskjellen mellom det jeg sier, og det TMB sa er at jeg ville forlatt jenta uten å ha lagt en hånd på henne.

 

Du hadde vel holdt buksesmekken igjen selvom hun hadde prøvd å "voldta" deg, regner jeg med.

 

Hva er det du vil fram til?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

At 14 åringer sender masse hjerter og er koselige på facebook trenger ofte ikke å bety så mye, bare så det er sagt.

 

Enig - det der var akkurat ingenting som helst uvanlig for en ung tenåring. Hvis det ikke skal mere til før man hiver seg over noen, og spesielt uskyldige noen - da bør man kanskje først kjenne etter hvor man er i hodet ...

Lenke til kommentar

At 14 åringer sender masse hjerter og er koselige på facebook trenger ofte ikke å bety så mye, bare så det er sagt.

Når hjertet i tillegg kommer sammen med setningen "Hvem er du egentlig?" bør det ringe noen bjeller.

 

Jeg skal ikke komme her og være moralens vokter, for du får gjøre akkurat hva faen du vil for min del, men jeg ville aldri tatt skrittet med denne jenta. Flørting på Facebook og SMS er en ting, men date og sex er en helt annen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Er hun, hva skal jeg si, godt utviklet? Har hun fått former og slik, sånn at hun kan se ut som en 16 åring?

 

Er du seriøs? hvordan frisk 14åring er det som ikke er godt (eller nok?) utviklet idag?

Det finnes da mange 14åringer som er langt ifra ferdig utviklet. Nok av de som er uten former, lave i høyden og uten størrelse på brystene. Det er klart at det er enkelte som er tidlig utviklet, men det gjelder slett ikke alle. Det er en grunn til at den seksuelle lavalderen i Norge er 16.

 

Jeg hadde ungått å dratt på daten med denne jenta. Det er nok langt vanskeligere å droppe jenta dersom du alt har fått følelser for henne, og en date kan ofte triggen nettopp følelser.

 

Fire år er ikke så mye mellom to parter, men i denne alderen blir det litt i lengste laget. Dere er på to helt forskjellige staider i livet. Du skal vurdere høyere utdanning og få deg jobb, hun skal legge sammen 5+5 og sikte på en videregående skole. Dersom dere prøver nå vil det nok bli episoder senere som ikke bare omhandler dere to, men også venner, foreldre og søsken. Innen den tid vil det være langt vanskeligere å gå fra hverandre enn slik det er nå.

 

Så det han mener her er at du burde egentlig bare Tøm å rømme, som TMB sa.

 

Han burde holde buksesmekken igjen og gå fra jenta, etter å ha forklart henne hvorfor et forhold mellom de ikke kan gå i det lange løp. Forskjellen mellom det jeg sier, og det TMB sa er at jeg ville forlatt jenta uten å ha lagt en hånd på henne.

 

Du hadde vel holdt buksesmekken igjen selvom hun hadde prøvd å "voldta" deg, regner jeg med.

 

Hva er det du vil fram til?

 

Å hva er grunnen til at den er på 16?

Lenke til kommentar

Å hva er grunnen til at den er på 16?

 

Fordi man mener at barn og ungdom først da er klare for det fysiske og psykiske aspektet ved sex, og at man først i en alder av 16 er innforstått med de konsekvensene som følger med under et samleie. Det hele handler om modenhet, kunnskap og konsekvenser og å bestemme over sin egen kropp. Noe sier meg at du alt vet svaret på ditt eget spørsmål.

 

Jeg kan fortsatt ikke se at du har svart på spørsmålet mitt. Hva er det du ønsker å komme frem til ved å mene at jeg "hadde vel holdt buksesmekken igjen selvom hun hadde prøvd å "voldta" deg, regner jeg med?"

Endret av Krølle
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Å hva er grunnen til at den er på 16?

 

Fordi man mener at barn og ungdom først da er klare for det fysiske og psykiske aspektet ved sex, og at man først i en alder av 16 er innforstått med de konsekvensene som følger med under et samleie. Det hele handler om modenhet, kunnskap og konsekvenser og å bestemme over sin egen kropp. Noe sier meg at du alt vet svaret på ditt eget spørsmål.

 

Jeg kan fortsatt ikke se at du har svart på spørsmålet mitt. Hva er det du ønsker å komme frem til ved å mene at jeg "hadde vel holdt buksesmekken igjen selvom hun hadde prøvd å "voldta" deg, regner jeg med?"

 

Ett svakt folk trenger det, å at det er 16 i norge er faktisk irrelevant til virkeligheten, men nå er det for sent, du ser jo at de fleste er allerede styrt å hjernevakset til punkt å prikke, det er derfor dem heller ikke klarer å leve med at dem hadde sex med en eldre fyr når dem var 14 feks, for repeterer du noe ofte nok så blir det sånn, samme hva du følte da, å etter.

 

Å det andre spørsmålet orker jeg ikke å svare på engang, hvis ikke du forstår hva det muligens kan bety så avslutter jeg like greit hele diskusjonen.

Lenke til kommentar

Jeg håper du vet at det er steder hvor du kan få utrykkt dine tanker og følelser, uten at du er nødt til å ødelegge andre tråder. Et forslag er denne tråden, og det mener jeg oppriktig: http://www.diskusjon...owtopic=1228620

 

Dersom denne jenta på 14 hadde ønsket å ha sex hadde jeg uten tvil trukket meg unna. Jeg tolker det dit at du reagerer på at jeg ikke ville latt henne holde på, men for meg ville det blitt feil å hatt samleie med en nesten fire år yngre jente. Først og fremst finner jeg ikke jenter i den alderen tiltrekkende, men når jeg samtidig har venner som har søsken i den alderen ville det bare blitt feil.

 

At du avslutter diskusjonen er nok like greit, tatt noen dine ytringer i betraktning. Tror ingen er tjent med å lese om dine fantasier med jenter under den seksuelle lavalderen,en lavalder som du heller ikke anerkjenner...

Endret av Krølle
  • Liker 2
Lenke til kommentar

At du linker til en diskusjon om pedofili viser bare hvor langt på viddene du egentlig er.

 

Edit, er du virkelig bare 17år, å du klarer å lirke ut noe så rart som : Men for meg ville det blitt feil å hatt samleie med en nesten fire år yngre jente.

 

Woooow, nesten 4år ? :eek: jeg gir meg over.

Endret av Yoshii
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Jeg håper du vet at det er steder hvor du kan få utrykkt dine tanker og følelser, uten at du er nødt til å ødelegge andre tråder. Et forslag er denne tråden, og det mener jeg oppriktig: http://www.diskusjon...owtopic=1228620

 

Dersom denne jenta på 14 hadde ønsket å ha sex hadde jeg uten tvil trukket meg unna. Jeg tolker det dit at du reagerer på at jeg ikke ville latt henne holde på, men for meg ville det blitt feil å hatt samleie med en nesten fire år yngre jente. Først og fremst finner jeg ikke jenter i den alderen tiltrekkende, men når jeg samtidig har venner som har søsken i den alderen ville det bare blitt feil.

 

At du avslutter diskusjonen er nok like greit, tatt noen dine ytringer i betraktning. Tror ingen er tjent med å lese om dine fantasier med jenter under den seksuelle lavalderen,en lavalder som du heller ikke anerkjenner...

 

Hvis du er 17 år, og ikke klarer å finne en jenter i 14-års alderen tiltrekkende vil jeg si at du enten er kresen eller litt skækk. Finnes maange 14 åringer som ser ut som om de er 17. Sprø du om legitimasjon først eller?

  • Liker 3
Lenke til kommentar

er 18 år, vet det høres rart ut, men skal på date med en søt 14 åring. hun tok initiativet, og første gang vi møttes var når jeg skulle ta ut penger fra minibank så sa hun navnet mitt helt random. etter det adda hun meg på facebook, og etter at jeg kikket nærmere på bildene så følte jeg at jeg måtte gå for hun.

 

hun er keen på meg, jeg er keen på henne, men er litt redd for hva folk rundt meg kommer til å si. burde jeg holde dette hemmelig?

Det å ha et forhold til en ung jente er tabu, om ikke annet. Selv om dere bare har et romatisk forhold og ikke sexuelt/intimt, så kan en sak bygges mot deg for at du er romantisk sammen med henne for å manipulere henne.

 

Formodentlig har jeg en søster på 14 og hun er sammen med en 16-åring og jeg var klar til å kverke duden når jeg hørte det. (Jeg har hvertfall gjort det klart at hvis han ikke holder henner og andre lemmer for segselv kommer min vrede til å være av bibelske proposjoner).

 

Men hvis hun sjekker deg opp, så burde det blinke alarmlamper i hodet ditt, for du ville ikke vært den første som har blitt sjekket opp av ei mindre jente for ingen annen grunn enn at hun er dramaqueen nok til å gå å anmelde kjæresten sin for brudd på straffelovens §197: "Utuktig omgang med mindreårige".

 

Beste jeg kan fortelle deg er at du bør være forsiktig og nekt å ha sex med henne, (det inkluderer handjobs, blowjobs, og tafsing på intime områder), for det er sikkert ikke kult å sitte inne for noe slikt.

 

-frank

 

Jeg håper du vet at det er steder hvor du kan få utrykkt dine tanker og følelser, uten at du er nødt til å ødelegge andre tråder. Et forslag er denne tråden, og det mener jeg oppriktig: http://www.diskusjon...owtopic=1228620

 

Dersom denne jenta på 14 hadde ønsket å ha sex hadde jeg uten tvil trukket meg unna. Jeg tolker det dit at du reagerer på at jeg ikke ville latt henne holde på, men for meg ville det blitt feil å hatt samleie med en nesten fire år yngre jente. Først og fremst finner jeg ikke jenter i den alderen tiltrekkende, men når jeg samtidig har venner som har søsken i den alderen ville det bare blitt feil.

 

At du avslutter diskusjonen er nok like greit, tatt noen dine ytringer i betraktning. Tror ingen er tjent med å lese om dine fantasier med jenter under den seksuelle lavalderen,en lavalder som du heller ikke anerkjenner...

 

Hvis du er 17 år, og ikke klarer å finne en jenter i 14-års alderen tiltrekkende vil jeg si at du enten er kresen eller litt skækk. Finnes maange 14 åringer som ser ut som om de er 17. Sprø du om legitimasjon først eller?

Som en kammerat sier er det best å ta kompi av ID-en til jente, og få henne til å skrive under på en samtykkeærklæring før man knuller, så slipper man trøbbel med loven ;)

 

-frank

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...