Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Kan man dø av å drikke for mye vann?


spamex

Anbefalte innlegg

Nå roter du og blander inn tidligere saker ,det skal du holde utenfor denne tråden

Det er også saker som man er ferdig med

 

i denne tråden har jeg stilt spørsmål om endel ting som er blir lagt frem som fata.

Det er fakta som som jeg har stil spørsmål om fordi jeg ikke forstod sammenhengen

 

At dere har tolket det som påstander fra meg er ikke min feil

skulle det likevel være fakta så er det ting som er blir forklart tidligere i tråden

 

 

Det du gjør nå er nekte folk å diskuter saker man lurerer lit på når du selv har forstått sammenhengen.

( en prosessor skal liksom ikke diskutere universitetsfag med de menige folket )

 

 

det dere ikke har oppfattet enda er at det er en stund siden jeg gikk på skolen og jeg har ikke den samme kunnskapen som alle dere . i stedet mener der at jeg burde ha omtrent den samme kuskpenn.

det virker som dere ( i hvertfall noen) ikke helt har oppfattet at det man lærer på skolen i dag er ikke helt de samme som det men gjorde for 30 år siden

Endret av den andre elgen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
det dere ikke har oppfattet enda er at det er en stund siden jeg gikk på skolen og jeg har ikke den samme kunnskapen som alle dere .

 

Nei, dette har ALLE her forstått. At du har store mangler i kunnskapene dine, det er INGEN i tvil om her inne.

 

Problemet er at du ikke innser at siden du har store mangler i kunnskapene dine, så må du godta at du tar feil innimellom. (DVs: Veldig ofte)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

det dere ikke har oppfattet enda er at det er en stund siden jeg gikk på skolen og jeg har ikke den samme kunnskapen som alle dere . i stedet mener der at jeg burde ha omtrent den samme kuskpenn.

det virker som dere ( i hvertfall noen) ikke helt har oppfattet at det man lærer på skolen i dag er ikke helt de samme som det men gjorde for 30 år siden

 

Skolen, både da og nå, lærer deg bare å lære. Ansvaret for å tilegne deg kunnskap har du selv.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
det dere ikke har oppfattet enda er at det er en stund siden jeg gikk på skolen og jeg har ikke den samme kunnskapen som alle dere .

 

Nei, dette har ALLE her forstått. At du har store mangler i kunnskapene dine, det er INGEN i tvil om her inne.

 

Problemet er at du ikke innser at siden du har store mangler i kunnskapene dine, så må du godta at du tar feil innimellom. (DVs: Veldig ofte)

 

jeg innser da at det erting jeg ikke vet .

Derimot så er det mange ting man er sikker på er riktig siden man har lær seg det

Da vet man ikke at det er feil

 

Spesielt når det mest opplagte plutselig er feil uten at man ikke er klar over det

 

Det jeg reagerer mest på er påstander om at alle er slik og slik .

Når jeg ser at jeg selv ikke er slik.

Det kaller jeg at alle blir satt i samme bås

 

det dere ikke har oppfattet enda er at det er en stund siden jeg gikk på skolen og jeg har ikke den samme kunnskapen som alle dere . i stedet mener der at jeg burde ha omtrent den samme kuskpenn.

det virker som dere ( i hvertfall noen) ikke helt har oppfattet at det man lærer på skolen i dag er ikke helt de samme som det men gjorde for 30 år siden

 

Skolen, både da og nå, lærer deg bare å lære. Ansvaret for å tilegne deg kunnskap har du selv.

du glemmer en ting

man vet ikke hva man mangler av kunnskap før man har bruk for det

Lenke til kommentar

nå er det å dø av å drikke for mye vann ganske ukjent for de fleste , hvis man da ikke ter med drukning da

( selv om det er andre mekanismer som gjelder)

 

Derfor lurer man jo på hvordan det går for seg .

 

hvis man sier at de blir preet til det.

javel, kanskje . likevel så er den påstanden lit vel bastant

kanskje blir de motivert til det .

 

Nå har alle en grense på hvor hard man kan bli presset

noen bryter sammen , eller gir opp . de kan jeg forstå at de kan klare det

Mens ander setter seg helt på bakbeina , eller som det også heter låser seg helt inne

 

Det samme gjelder også hvor godt man er motivert til en ting

 

Derfor forstår jeg ikke påstanden om at alle . kan preses eller motiveres til gjøre noe som må være så ubehagelig

i isåfall burde alle kunne la seg hypnotisere men slik er det ikke

 

Det det er snakk om er drikke for mye vann på kort tid ( omtrent 2 timer ) .

Om man gjør det på lengre tid så er det mere forståelig , da man har anledning til tømme seg i mellom hver påfylling.

Det var det det dreide seg om

 

jeg regner dog med at dette er noe ingen her på forumet har så mye peiling på annet en egen erfaring

Derfor kan man egentlig bare avslutte hele debatten

Endret av den andre elgen
Lenke til kommentar

Vel, du er jo morsom på din egen bekostning hele tiden selv.

 

Men eg tror ikke du vet om det......

Hvis dere synes det er morsomt med folk som slitet med rettskrivningen så er det ikke rart

Egentlig så er det mobbing som burde straffes , men det er en annen sak

 

Det dere også sikker synes som er morsom er alle som ikke oppfatter tingene like lett som dere.

Da oppdater nok dere meg som mindre årig .

I realiteten er det enkelte punkter i kunnskapen jeg mangler som dere tilfeldigvis har fått med dere.

Det kan god være noe dere vet om utenom uten å ha lest det på Internett og dette forumet

 

likevel så gir dere inntrykt av at det skal være minimum kunnskap for å være på dette forumet og synes det er latterlig morsomt ( eller plagsomt ) hvis jeg ikke har den kunnskapen.

 

Hvis det virkelig er slik ( som jeg tror ) så er det ikke annet en respektløst i forhold til de som har mindre kunnskap på en del feltet

Egentlig så burde det også føre til straff

 

ja, jeg sprør om en del ting som dere tar for gitt ,( ofte detaljer om ett eler annet) men det er også fordi jeg mangler kunnskap om det

Dette er ting dere viser liten forståelse for til tider

 

Dette har også vær gjennomgangs melodien i alle lange diskusjoner som jeg har vær med på

 

jeg må også gjenta at man vet ikke om den kunnskapen man sitter med er riktig eller gal før man får bruk for dert og tingen skal frem i lyset

Lenke til kommentar

Ingen krever noe kunnskapsnivå av deg, men når du til og med selv innser og erkjenner at ditt eget er nokså begrenset, burde det da ikke være så langt frem til å akseptere at det finnes folk som vet ganske mye mer?

 

Man skulle to at det du sier stemmer.

Jeg derimot har oppfaret det slik at det er flere som mener at jeg har for lite kunnskap til være med i flere av diskusjonene her .

Her er signalene for tydelig til at jeg ikke kan bry meg om det

Det ser man hvis jeg spør om enkelte detaljer

Lenke til kommentar

Når du til og med innrømmer å ikke ha et særlig høyt kunnskapsnivå, hvordan kan du nekte for faktaene som blir lagt frem? Det er, som nevnt tidligere, folk med peiling som har kommet frem til det, og ingenting av det er tilfeldig synsing. Det er snakk om personer som høyst sannsynlig har mer kunnskap på temaene enn samtlige i denne tråden. Dette er latterlig...

 

 

Det blir som om jeg skal nekte å tro på supernovaer fordi jeg ikke forstår det. :nei:

 

Sebastian :)

Endret av -sebastian-
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Problemet er ikke at du spør om detaljer, elgen, men at du spør om ting som har blitt svart på gjentatte gamger tidligere i tråden, og/eller at du nekter å godta svarene du får (når du overhode ikke har grunnlag for å forkaste det som blir sagt).

Endret av vaarblomst
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Offtopic much her eller?

JA; man kan drikke seg i hjel på vann.. vet ikke om dere kom til enighet, men nå krangler dere jo bare om hvem som er smartest her? Ingen her som leste om hu jenta i sverige som drakk 6 liter vann og hjernen svulmet opp og omkom? Eller har dere allerede snakket om dette? Har ikke lest gjennom hele tråden :)

Endret av Herodebird
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...