Gå til innhold

DayZ diskusjonstråd - Teknisk diskusjon i egen tråd!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Får man mer blod av å være offline? Klatret opp en stige, og det buget seg og jeg falt rett ned og brakk litt bena, fikk fikset meg opp igjen, men mistet 4000 blod. Jeg spilte en stund med det, men logget ut fordi jeg skulle drite. Når jeg logget på igjen hadde jeg fått ca 400 blod og fyren min er ikke så forfjamset lenger.

 

Bug, eller skal det være sånn?

Lenke til kommentar

Får man mer blod av å være offline? Klatret opp en stige, og det buget seg og jeg falt rett ned og brakk litt bena, fikk fikset meg opp igjen, men mistet 4000 blod. Jeg spilte en stund med det, men logget ut fordi jeg skulle drite. Når jeg logget på igjen hadde jeg fått ca 400 blod og fyren min er ikke så forfjamset lenger.

 

Bug, eller skal det være sånn?

 

Har merka det samme noen ganger. Aner ikke om det er bug eller hva det er for noe.

Lenke til kommentar

Spør igjen, noen som vet om det er en tidsbegrensing på hvor lenge et kjøretøy kan stå urørt, før det forsvinner?

 

Fra DayZ wiki;

 

Will my vehicle stay where I left it?

You have to Save the vehicle in order for it to stay where you left it.

Other people can take or destroy the vehicle if they want.

If a vehicle is unused, bugged or left, it will respawn after a minimum of 7 days.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Tenkte jeg skulle få meg et bedre våpen enn AK74, og tenkte at flyplassen (NW Chernarus International Airfield) ville være et perfekt sted å finne akkurat det. Jeg fant ikke en eneste ting. Jeg gikk i hvert eneste hus, snek meg forbi hundrevis av zombier, og ikke EN loot. IKKE EN! :o Det eneste jeg fant var en kikkert i et telt. Men ingenting annet. Brukte sikkert 45 minutter på å snike meg rundtom. Meget skuffet. Noen som vet hvorfor ingenting spawnet? Det var ingen andre i området som jeg kunne se.

Endret av G27
Lenke til kommentar

æsj, kom ikke som dagens deals på steam idag heller.

 

Tviler litt på at det skjer, det er tross alt allerede -20% på det, og det varer til den 22 eller 23.

 

Tja, jeg er rimelig sikker på at ARMA blir daily en av dagene. Eller ihvertfall flashdeal eller community choice. Mest sannsynlig 75% avslag. Jeg mener hvorfor skulle ikke ARMA være daily en av dagene?

Lenke til kommentar

LOL! Fant en borg til pokker i vold oppi skauen, hvor det lå de sykeste våpen! Har syv bandasjer, kikkert, kompass, to våpen, kart, mat drikke etc, og noen minutter etterpå kom det en annen spiller som verken snakket eller skrev til meg, så jeg blåste hodet av han. Om det var en av dere jeg skjøt, si gjerne ifra.

 

Dette foregikk på Norway 5!

 

Er nå skjult i skauen, og logget ut. Må ha en pause og et åpent sinn før jeg begynner å spille igjen, spesielt nå når det nærmer seg natt. Helt jævlig å spille da! O_o

Lenke til kommentar

LOL! Fant en borg til pokker i vold oppi skauen, hvor det lå de sykeste våpen! Har syv bandasjer, kikkert, kompass, to våpen, kart, mat drikke etc, og noen minutter etterpå kom det en annen spiller som verken snakket eller skrev til meg, så jeg blåste hodet av han. Om det var en av dere jeg skjøt, si gjerne ifra.

 

Dette foregikk på Norway 5!

 

Er nå skjult i skauen, og logget ut. Må ha en pause og et åpent sinn før jeg begynner å spille igjen, spesielt nå når det nærmer seg natt. Helt jævlig å spille da! O_o

 

Var det på zub? Jeg fant ikke noe særlig bra der ihvertfall

Lenke til kommentar

Beste mod`en ever made! Har relativt bra utstyr nå, etter gang på gang med død å fordervelse... NVG, rangefinder, DMG (sniper) camp, nok av mat til å fore hele norge... det er vel bra helt frem til neste gang jeg dør... :) Men, når sant skal sies, så er det den beste mod`en jeg noen gang har vert borti, kjøpte spillet bare for moden sin skyld pg det var ****** meg værd det!

Lenke til kommentar

Tenkte jeg skulle få meg et bedre våpen enn AK74, og tenkte at flyplassen (NW Chernarus International Airfield) ville være et perfekt sted å finne akkurat det. Jeg fant ikke en eneste ting. Jeg gikk i hvert eneste hus, snek meg forbi hundrevis av zombier, og ikke EN loot. IKKE EN! :o Det eneste jeg fant var en kikkert i et telt. Men ingenting annet. Brukte sikkert 45 minutter på å snike meg rundtom. Meget skuffet. Noen som vet hvorfor ingenting spawnet? Det var ingen andre i området som jeg kunne se.

 

 

kan være andre som har lottet det før deg, eller at du generelt hadde en "dårlig dag"

 

æsj, kom ikke som dagens deals på steam idag heller.

lol, det koster jo bare 20 euro på steam nå da, som er 150kr. Det er jo ingenting mtp. hvor gøy DayZ er. :p Ser ikke poenge i å vente for å spare en 50/100 lapp xD

 

 

worth every cent !

Lenke til kommentar

Får man mer blod av å være offline? Klatret opp en stige, og det buget seg og jeg falt rett ned og brakk litt bena, fikk fikset meg opp igjen, men mistet 4000 blod. Jeg spilte en stund med det, men logget ut fordi jeg skulle drite. Når jeg logget på igjen hadde jeg fått ca 400 blod og fyren min er ikke så forfjamset lenger.

 

Bug, eller skal det være sånn?

 

 

For å få mer blod må du enten spise eller få en til å gi deg blod transfer fra blood bag, spising gir 200 liv hvis det er "canned food" og kjøtt gir 800 pr gang du spiser en unit av det . du får heller ikke blod av å være offline.

Endret av shoot4free
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...