Gå til innhold

DayZ diskusjonstråd - Teknisk diskusjon i egen tråd!


Anbefalte innlegg

Bra spill og det mest forfriskende jeg har spilt på evigheter. Men håper virkelig de gjør noe med at folk disconnecter når de blir skutt på. Er så frusterende når folk stikker av og du har låst de inne, fjerner mye av den skikkelige spenningen og nervene dette spillet kan gi.

 

Rart de ikke har gjort noe med det enda, vanskelig og fikse det helt 100%, men en timer på 5-10min hadde gjort mye om ikke alt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er ensomt viss du vil gjøre det ensomt. Man kan skjule seg på steder folk ikke vil komme, eller man kan prøve å få tak i bra utstyr som innebærer svært høy risiko for kontakt med andre spillere. Jeg liker at området er stort, dette er ikke CoD eller battlefield. Man skal tenke seg om 2-3 ganger før man fyrer av skuddet, og man skal føle seg nogenlunde trygg på at basen din i skogen ikke blir oppdaget med det første :)

Lenke til kommentar

Man blir ganske hekta på dette spillet har jeg merka!

Har spilt en del med 2 kompiser nå, vi spiller på en server der vi og Admin-klanen har rivalisering på gang. Stjeler biler og utstyr fra hverandre etc etc, leiter opp camps og lignende.

 

Nå har de funnet vår camp. 4xAS50, 6xM107, 2xM16, 1xM16M203, 1xM4A3 CCO, 1xDMR, 2xM14 pluss en del russiske våpen og hauger av ammo er gone :(. 2 lastebiler, en pickup og en ATV er også gone.

 

Mine to medspillere ble drept, men jeg holder meg godt skjult, sjelden inne i befolkede områder. Jager litt spillere en gang iblandt, eller troller dem.

 

Har nå Ghillie Suit, Coyote Backpack, 1xas50 med 90 skudd, 1xM4A3 CCO med 150 skudd, Alt av tools utenom GPS og Rangefinder. Og en M9SD med 90 skudd.

 

Hadde det morro en sen kveld på en svensk server tidligere, når jeg hadde NVG. Sneik meg utenfor Cherno, og venta på at noen skulle spawne. Så en stakkar som sprang rundt på måfå i mörket, og sneik meg opp til der han var.

Tok fram lommelykta, og idet jeg lyste han rett i ansiktet, hylte jeg villt i mikrofonen på Direct chat. Han ble grepet av panikk og skreik, fekta rundt seg med lommelykt. Priceless moment.

lettere sagdt dere duplicater..

 

Dröy påstand å komme med. Eneste gangen noe har blitt dupa er når jeg la inn en CZ550 i kollegaens backpack, og den ble omgjort til en AS50 fordi jeg hadde en AS50 i hånda. Resten har vi samla ved å raide andre teamets camper, samt å kjöre rundt og ta deerstands/heli crashes. 1/10 for forsöket da.

Lenke til kommentar

Man blir ganske hekta på dette spillet har jeg merka!

Har spilt en del med 2 kompiser nå, vi spiller på en server der vi og Admin-klanen har rivalisering på gang. Stjeler biler og utstyr fra hverandre etc etc, leiter opp camps og lignende.

 

Nå har de funnet vår camp. 4xAS50, 6xM107, 2xM16, 1xM16M203, 1xM4A3 CCO, 1xDMR, 2xM14 pluss en del russiske våpen og hauger av ammo er gone :(. 2 lastebiler, en pickup og en ATV er også gone.

 

Mine to medspillere ble drept, men jeg holder meg godt skjult, sjelden inne i befolkede områder. Jager litt spillere en gang iblandt, eller troller dem.

 

Har nå Ghillie Suit, Coyote Backpack, 1xas50 med 90 skudd, 1xM4A3 CCO med 150 skudd, Alt av tools utenom GPS og Rangefinder. Og en M9SD med 90 skudd.

 

Hadde det morro en sen kveld på en svensk server tidligere, når jeg hadde NVG. Sneik meg utenfor Cherno, og venta på at noen skulle spawne. Så en stakkar som sprang rundt på måfå i mörket, og sneik meg opp til der han var.

Tok fram lommelykta, og idet jeg lyste han rett i ansiktet, hylte jeg villt i mikrofonen på Direct chat. Han ble grepet av panikk og skreik, fekta rundt seg med lommelykt. Priceless moment.

Hahahah, ser det for meg. dør av latter
Lenke til kommentar

Fikk Ace tanker med M4 Sherman igår. En utrolig kamp, hvor jeg blant annet drepte 2 KV-1. Legger ved replay for dere som nyter å se en god kamp :)

 

http://speedy.sh/uma...llouf.wotreplay

 

Dette er for DayZ, ikke WoT ;)

 

lol, er det mulig. Jeg driver å skifter mellom å lese DayZ tråden og WoT tråden. Så tabba meg ut litt der ja :)

 

Da satser vi på ARMA II på steams daily deals idag da :p... Så jeg faktisk kan starte å spille dette spillet :)

Asso spillet ligger ute til 20 euro. Hvor mange 10 kroningen tenker du å spare egentlig?

 

Vel om det blir 50% avslag får jeg det for 7.5 euro billigere. Alt over det er bare en bonus. Tingen er at det er ikke bare ARMA II som står på min kjøpeliste. Det er mange spill jeg sikler på. Og siden jeg har en begrenset budsjett så kjøper jeg bare spill som er betydelig avslag på i STEAMS summer sale. har allerede kjøpt endel spill.

Endret av Kron
Lenke til kommentar

lol, er det mulig. Jeg driver å skifter mellom å lese DayZ tråden og WoT tråden. Så tabba meg ut litt der ja :)

Det gjør ingenting, for jeg veksler også mellom de. Tenkte ikke over det et sekund. :)

 

Da satser vi på ARMA II på steams daily deals idag da :p... Så jeg faktisk kan starte å spille dette spillet :)

Det vil overraske meg svært om det blir satt ned ytterligere. Det gir rett og slett ikke mening å gjøre det nå som de selger så bra.

Besides, nå har jeg kjøpt det. Om det er halvparten så morsomt som de skal ha det til...

Lenke til kommentar

Wait for host helvete...... Må vel installere den gamle patchen igjen. Flere som har problemet? Kommer bare wait for host og så er det stuck.

 

Wait for host her og, kun prøvd norway 8 og 13

 

 

EDIT: di serverene det kommer opp waiting for host er ikkje oppdater til nyeste patch. nyeste patch er 95054. Norway 1 og 2 funker :) Så er ingenting gale med nye patchen folks :)

Lenke til kommentar

Wait for host helvete...... Må vel installere den gamle patchen igjen. Flere som har problemet? Kommer bare wait for host og så er det stuck.

 

Wait for host her og, kun prøvd norway 8 og 13

 

 

EDIT: di serverene det kommer opp waiting for host er ikkje oppdater til nyeste patch. nyeste patch er 95054. Norway 1 og 2 funker :) Så er ingenting gale med nye patchen folks :)

 

Ok, nice, takker :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...