Gå til innhold

DayZ diskusjonstråd - Teknisk diskusjon i egen tråd!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Men det har aldri vært så gale som nå i alpha'en.

 

Aldri opplevd og bli teleportet tilbake og snurre rundt og ikke kunne trykke på esc for og gå ut av spillet. må alt f4 og starte opp på nytt og springe de siste 5-7 minuttene på nytt igjen.

Jeg har enda ikke opplevd dette, men så har jeg bare 14 timer spilt på SA da...

Lenke til kommentar

Jeg kan faen ikke tro det.

 

Denne karen har nettopp kjøpt seg DayZ, og jeg looter som et helvete - unnsluppet haugevis med ondsinnede banditter og zombier, samlet godt med mat og drikke og medisiner, og da jeg endelig finner en rifle og ammo på en altan vel og merke, så sklir jeg plutselig utenfor. Jupp, bare fjom - skateboard - rett ned og på bakken. Dau.

 

Det ville vært med tilfredsstillende å bli drept av en veps enn av noe så teit, så nå kjenner jeg at jeg må roe nervene med ett eller annet.

Lenke til kommentar

Håper de fikser for at det ikke er mulig å server-hopping snart/combate logging :-(

Mener Rocket sa i en twitter melding eller noe for litt siden om at det er combat logging som blir fokusert på nå. Og private hives kommer vell også om ikke lenge forhåpentligvis.

 

 

Jeg kan faen ikke tro det.

 

Denne karen har nettopp kjøpt seg DayZ, og jeg looter som et helvete - unnsluppet haugevis med ondsinnede banditter og zombier, samlet godt med mat og drikke og medisiner, og da jeg endelig finner en rifle og ammo på en altan vel og merke, så sklir jeg plutselig utenfor. Jupp, bare fjom - skateboard - rett ned og på bakken. Dau.

 

Det ville vært med tilfredsstillende å bli drept av en veps enn av noe så teit, så nå kjenner jeg at jeg må roe nervene med ett eller annet.

Det er sånn førsteinntrykk til en Alpha skal være. :D

 

Husker veldig godt første gangen jeg spillte DayZ Modden, og jeg fant min første rifle ever. Jeg var i total ekstase etter å ha brukt 30 timer på å ednelig finne en rifle. Så litt etterpå gikk jeg over en liten stubbe, knakk benet og døde..

Så til dere som klager på bugs i DayZ SA og ikke spillte Modden da den først kom ut, dere burde ikke si noe. For der var det enormt med bugs. Bare det å gi inn i et hus var en dødsfelle uten like.

Endret av Papirkurven
Lenke til kommentar

Hehe.. Må flire litt også. Eg har enda ikke funnet et våpen i spillet. Nå har eg ikke spilt mer enn 6 timer, har en del ammo men hva hjelper det. Nå unngår eg alle spillere, blir lurt flere ganger. Virker som ingen er friendly. Dråpen var sist da eg møte en tulling som eg måtte bandasjere. Mens eg bandasjere slår han meg i hodet og dreper meg.

Lenke til kommentar

DayZ er og blir survival spill, må ikke regne med å møte friendly players, det skjedde bare da spillet var nytt for de fleste/alle. Idag er det 90% KoS, 10% friendlyplayers, og flere KoSere blir det, og slik er det bare, og dere som trodde SA ville endre dette... dere tok / tar det VELIDG feil.

Lenke til kommentar

 

møtte Frankie i går, vi gearet han opp så joinet han vår TS, good times :p

Ja, dette hørtes jo troverdig ut.

 

Neste warstories episoden til Frankie handler om Hiroo Onoda som kjempet 29 år etter krigen var ferdig.

tror du meg når han laster opp den da?

 

Endret av Thuesen207
Lenke til kommentar

 

Mener Rocket sa i en twitter melding eller noe for litt siden om at det er combat logging som blir fokusert på nå. Og private hives kommer vell også om ikke lenge forhåpentligvis.

 

 

Håper virkelig det, igår så spilte vi og noen kompiser på en server og hoppet inn på en full server, plutselig ser vi en gjeng på 5 personer og tar alle ut. Før man vet ordet av det så spawner alle inn rundt likene sine og forsvinner igjen, fikk tatt noen men ikke alle og så spawner de som fikk gearet sitt inn i husene rundt og skyter oss ifra vinduer osv.. Nesten som at server-hopping er en del av spilleteknikken nå.

Lenke til kommentar

 

Håper de fikser for at det ikke er mulig å server-hopping snart/combate logging :-(

Lurer på hvordan de eventuelt kommer til å fikse det. Om de kansje setter en tidsgrense på hvor fort man kan logge inn på en server igjen?

 

 

Nå spilte jeg aldri ARMA2 modden noe særlig men her hadde jo noe sånn at man ikke bare kunne spawne ut av serven. Man måtte vente endel sekunder før man spawner ut.

 

Det burde vært slik at når man trykker EXIT får man en halvsvart skjerm og man kan ikke røre karakteren på 30 sekunder eller no før man faktisk spawner ut så bør det være en 30 min "lock out" ifra serveren man nettopp har vært på.

 

Og der fikser man problemet....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...