Gå til innhold

DayZ diskusjonstråd - Teknisk diskusjon i egen tråd!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg begynte å spille Dayz Standalone for et par dager siden, har testet ut mange servere. men fytti hvor lite loot det er, finner så og si ingenting!

Noen som har det samme problemet

Hadde det problemet i starten, spiller på en fast hardcore server for tiden. Der er det ganske mye loot. Ingen vits å sjekke små tettsteder er min erfaring så langt. Spawner alltid medcBerezino, alltid mye loot der

Lenke til kommentar

 

Jeg begynte å spille Dayz Standalone for et par dager siden, har testet ut mange servere. men fytti hvor lite loot det er, finner så og si ingenting!

Noen som har det samme problemet

Hadde det problemet i starten, spiller på en fast hardcore server for tiden. Der er det ganske mye loot. Ingen vits å sjekke små tettsteder er min erfaring så langt. Spawner alltid medcBerezino, alltid mye loot der

 

OK :) Jeg merker også at det er ingen "public chat", kun direct channel, noen som vet hvorfor?

Lenke til kommentar

De bør seriøst fikse denne latterlige fall-dmg'en. Den er jo nesten værre enn i MOD'en. Vet ikke hvor mange ganger jeg har glidd ned 1 meter og dødd. :p Kan jo i det minste knekke et ben eller noe enn å bare insta-dø

 

Har ofte falt ned 2-5 etasjer uten å dø. De må nok bare fikse hele systemet der da server/client ikke holder godt nok følge med hverandre.

 

Kan legge til at du kan ha hatt lite HP og derfor dør av så små fall. Blood og HP er ikke det samme i SA så derfor kan du ha trodd du var frisk, men egentlig hadde du 1 HP og fullt blood.

Endret av Refsa
Lenke til kommentar

 

De bør seriøst fikse denne latterlige fall-dmg'en. Den er jo nesten værre enn i MOD'en. Vet ikke hvor mange ganger jeg har glidd ned 1 meter og dødd. :p Kan jo i det minste knekke et ben eller noe enn å bare insta-dø

 

Har ofte falt ned 2-5 etasjer uten å dø. De må nok bare fikse hele systemet der da server/client ikke holder godt nok følge med hverandre.

 

Kan legge til at du kan ha hatt lite HP og derfor dør av så små fall. Blood og HP er ikke det samme i SA så derfor kan du ha trodd du var frisk, men egentlig hadde du 1 HP og fullt blood.

 

Ja, det har jeg også opplevd. Fallt ned fra de høyeste bygningene i new-cherno uten at det skjedde noe. :p Knakk foten også når jeg gikk ut av et hus idag. Relogget og jeg var fin igjen. ^^

Lenke til kommentar

Herrefred for ett "fredelig" spill men likevel så intenst. Nølte litt med å kjøpe det, men slo til siden to av kompisene mine skrøt av det og jeg har spilt ett par timer Arma fra før.

 

Fant to personer i Chernogorsk som åpnet ild mot oss med en rifle og vi åpnet ild tilbake igjen, jeg hadde Mosin og helt fersk i spillet så jeg traff ikke en dritt og satt i boligblokkene over Cherno. Kompisen min går nedover mot Cherno, jeg sitter i bygningen og scouter og plutselig hører jeg fotskritt i ett av rommene ved siden av meg. Jeg legger meg ned på gulvet med magnum og siktet rettet mot døren i gode 10 minutter før jeg hører enda mer fotskritt og plutselig står det to stykker i døren og skjøt meg, så der var den looten vekke... :p Heldigvis fikk kompisen min skutt begge to, og det var to bitre briter som var ganske sur.

Jeg har iallefall ikke hvilepuls nå for å si det sånn....

Lenke til kommentar

Vet åssen det er. Har sittet med spillet omtrent konstant i 2 dager nå. Jo mere og bedre utstyr jeg finner, jo mere på alerten og nervøs blir jeg. Også er jeg så dum at jeg vil finne enda bedre ting, og det er jo selvfølgelig der det er mange andre spillere. Også dauer man fordi jeg fordi jeg ikke er vant til å tenke så grusomt forsiktig som det trengs i dette spillet.

 

Mer artig er det. Hehe.

Lenke til kommentar

er det mulig å få opp info om hvor mye helse og blod du har/har mista?

 

og så virker det som de har fjerna bleeding når zombier slår deg, men så har jeg ikke spillt på et par tre uker også da. minst.

 

De har ikke fjerna det, nei. Det bare tar en god del lengre tid før det skjer. Man begynte jo å blø av ett slag omtrent hele tiden før.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...