Gå til innhold

DayZ diskusjonstråd - Teknisk diskusjon i egen tråd!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har spilt noen timer nå, og slitt en del med teleporting og at jeg eller han jeg spiller med lagger ut i noen sekunder. Enda mer enn vanlig. Hva skjera? Løper ved siden av kameraten min, så plutselig ser han bare at jeg løper stillestående inn i et tre.

Vi hadde også det problemet. Er et problem alle har nå tydeligvis.

Lenke til kommentar

Flere enn meg som har problemer med småteleporting eller? Jeg og en kompis var ved Sosnovka (langt helvete inn i mappet) og loota hus. Plutselig, mens vi er i andre etasje i en bygning, teleporterer han seg gjennom veggen og knekker bena.

 

Bra vi hadde morfin. men surt å bruke den på noe sånt. Spesielt siden man har samme "karakteren" uansett server... Håper det blir noe private hives snart

Lenke til kommentar

det er ESP, Aimbot og div til standalone :hrm:

Så trist at folk med foreldre-problemer allerede har laget hacks til DayZ SA. Skjønner ikke hva som er så morsomt med å hacke, ødelegger moroa for alle. Samme med folk som dreper fresh spawns i Elektro, Cherno, Balota osv. Og ikke glem de som dreper med en gang de ser noen...

Lenke til kommentar

Så trist at folk med foreldre-problemer allerede har laget hacks til DayZ SA. Skjønner ikke hva som er så morsomt med å hacke, ødelegger moroa for alle. Samme med folk som dreper fresh spawns i Elektro, Cherno, Balota osv. Og ikke glem de som dreper med en gang de ser noen...

vel de skal jo bruke vac så de får ha det moro med vac bannede accounter etter hvert når det blir implementert

Lenke til kommentar

Argh, de må fikse invisible wall problemet i SA. Skudd blir stoppet av et blad på en busk eller tomrommet mellom to grener. Etter en firefight mot en anen squad hadde jeg god posisjon på deres sniper og skulle skyte. Det skulle faen ikke gå fordi skuddet gikk rett i en usynlig vegg og min posisjon var overgitt. Ufattelig teit bug som ødelegger store deler av moroa ved spillet. En anen situasjon var i Elektro der to av mine venner ble drept og jeg hadde posisjon på han som drepte de. Satt i en busk med et lite tre mellom oss. Mine 6 skudd med M4 traff en usynlig vegg og hans Mosin skudd traff meg gjennom akkurat samme sted.

Lenke til kommentar

Men det har aldri vært så gale som nå i alpha'en.

 

Aldri opplevd og bli teleportet tilbake og snurre rundt og ikke kunne trykke på esc for og gå ut av spillet. må alt f4 og starte opp på nytt og springe de siste 5-7 minuttene på nytt igjen.

Er det enda ikke fikset? Jeg og en kompis opplevde akkurat det problemet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...