Gå til innhold

DayZ diskusjonstråd - Teknisk diskusjon i egen tråd!


Anbefalte innlegg

noen som kan anbefale en server som det er litt mer modne spillere på? jeg har såvidt starta å spille day z og vil utforske litt for meg selv uten å lese meg fram til gear og slikt på nettet, men det hadde vært kjekt å vite at ikke alle jeg møter har planer om å økse meg rett ned til enhver tid.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Løper man fra balota til Electro på 10min så er man god.

 

How to gear up?

 

1. Loot balota barracks, ingen loot? se step 2.

2. Skift server.

3. Repeat.

Er nok en av mange grunner til at eg enda ikke har funnet våpen. Nekter å server hoppe. Det blir fort en styg uvane, spiller alltid på samme server hvis ikke det er problemer.

Lenke til kommentar

 

 

møtte Frankie i går, vi gearet han opp så joinet han vår TS, good times :p

Ja, dette hørtes jo troverdig ut.

 

Neste warstories episoden til Frankie handler om Hiroo Onoda som kjempet 29 år etter krigen var ferdig.

tror du meg når han laster opp den da?

 

 

 

Hvilken rolle spiller det? Gratulerer?

Lenke til kommentar

Finner at jeg "alltid" spawner på samme sted på samme server, men hvis jeg bytter server får jeg nytt sted. Blitt en vane nå at jeg server-hopper til jeg spawner ca. der jeg vil, så tilbake til utgangspunktet. Mulig det har blitt endret i siste patch, ikke hatt tid til så mye testing enda.

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte DayZ (spillet for 24 Euro) igår, men er ikke imponert over mengden folk, jeg fant sikkert 2 servere med 40+ folk på, mens resten hadde 5 eller lignende.. Nå på morgningen er det ca 10 servere med ca 5 stk på. Altså 50 stykker i hele Europa som spiler, wtf :p

Da burde du sjekke settings på søket. Her finner eg mange hundre servere. Mange som har en del folk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...