Gå til innhold

DayZ diskusjonstråd - Teknisk diskusjon i egen tråd!


Anbefalte innlegg

Jeg holder meg helt opp i nord,har ikke møtt ett eneste spiller på 3 dager nå.Spiller vanligvis på servere med 30+ spillere,ellers prøver jeg å unngå enhver møte med andre,siste møte endte med at jeg måtte drepe en fyr som begynte å skyte på meg uten forvarsel,jeg bare løp mot han med øks og slå ham ett par ganger så combat logga han.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Haha, skal du sammenligne deg med en av de beste filmskaperne på youtube?

Du har drevet med stjeling av serialkeys, det er ikke "bare litt scripting".

Scripter man har man tapt uansett, da innrømmer man overfor seg selv at man ikke har det som skal til for å spille spillet godt nok...

helt enig, Frankie er ikke god nok :)

Frankie har vel sagt at han låner brukere som allerede har gear og sånn?

blinkende termometer og løper med brekte ben.

Lenke til kommentar

Det er sutring...

Hvem gidder lage 20 minutter lange videoer for å "avsløre" hacks, når videoene er videoer som er laget for å underholde. Dunning kruger much?

"Scripter man har man tapt uansett, da innrømmer man overfor seg selv at man ikke har det som skal til for å spille spillet godt nok..."

 

Gjelder dette bare vanelige folk?

Lenke til kommentar

Du er bare butthurt for at dine antics blir bragt på banen igjen. ?

At Frankie velger å redigere sine videoer som han selv vil må vel være hans valg? Selv om noen shitkids som "vet" at han hacker fordi de kanskje får litt oppmerksomhet moser på med "avsløringer" må man vel ikke velge å ta hensyn til de?

Lenke til kommentar

Åhh, så morsomt med folk som bare dreper alle de kommer over. Jeg løp blødende inn på sykehus med så og si ingen ting på meg og møter på en med øks, angriper med uten at jeg gjør noe som helst

Skjedd med meg utallige ganger så langt. Ikke møtt en friendly spiller så langt

Endret av Raul07
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...