Gå til innhold

DayZ diskusjonstråd - Teknisk diskusjon i egen tråd!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fant en Winchester 1866 i en låve. Det våpenet er jo bare ekstremt deilig. Bråker ikke så mye og har mange skudd i "magasinet". Løper så inn mot en mindre by og plaffer ned noen zombier. Hjelper en person som blir jaget fra et hustak og like etter kommer en idiot og skyter etter meg. Det ødelegger jo hele moroa når alle skyter etter andre survivors.

 

Fant også en AKM på militærflyplassen. Må si det våpenet var enda bedre en Winchester 1866. Synd jeg ble overkjørt av zombier på taket og endte opp i døden. 60 skudd er ikke nok når man har halvveis panikk og dårlig sikt. Forøvrig har jeg ekstreme artifacts på flyplassen.

 

Den største morroa jeg har hatt hittil var når jeg løp etter en fyr med øks og lo som en idiot i micen. Fyren ble jo drit nervøs og løp fra Kamenko og helt til Cherno med meg på slep. Han endte opp med å slippe unna da jeg fant interessen i noen hus isteden.

 

Men det er en stor turn off at man blir skutt av andre survivors, eller bandits som de kalles. Endte opp med å sette opp en lokal server jeg kan loke sammen med venner på.

Lenke til kommentar

Må si det er enkelt og skaffe seg bra utstyr når man har chopper. :D Etter en timestid med flyging hadde vi skaffet oss 3 AS50, 4 M14 aim, M107, 3 FN FAL, 1 FN FAL med NV.. osv osv. Hadde alt dette i lastebilen vi fant, men dagen etterpå var alt i lastebilen borte. Bare noen brusflasker igjen. :(

Dette var før den nyeste patchen nå, så tipper det var bugg og at det var ingen som stjelte noe. Helikoptere kom også bort.

Endret av Papirkurven
Lenke til kommentar

Det er fantastisk moro å fly med helikopter. Tar vel 48 jerry can's eller så for å fylle opp, men det tar da en liten evighet å kjøre den tom for drivstoff.

 

Har krasja en gang med heli, da jeg fløy for nær en tretopp.

 

En annen gang skled helikopteret nedover et skråning jeg landet på dessverre og så ble den stående like ved et tre og kunne ikke flys igjen, fordi helikopterets to rotorblader viklet seg inn i treet og så velta helikopteret og eksploderte.

 

Opplevde nylig at serveren krasja (beta bug muligens) når jeg fløy helikopter. Jeg overlevde heldigvis og helikopteret fant vi igjen på stedet hvor vi hadde landa sist.

Endret av Decoman
Lenke til kommentar

Propellflyet hadde vært flott. Hvis du synes helikopterene er vanskelige å fly nå, vent til du må begynne å se etter store sletter bare for å lande.(regner med at å lande på flystripene vil være en heller dårlig ide)

 

Det ville nok blitt mange flyvrak rundtomkring. :wee:

Endret av -sparks-
Lenke til kommentar

Møte nå på en hacker før i dag, meg og en kompis begynte med den største flyplassen, derfra løpte vi nok en times tid før vi kom til en gedigen camp. sto en fyr der, vi klarte å drepe han. Båter som er midt i fjellene er vel fort et tegn på at dette er hack? Vi tok en lastebil hver, kjørte i 10 min gikk utav å sjekket hva som befant seg i dem, fullt av våpen og masse ammo. Setter så meg i lastebilen og dør med en gang, samme med han som var med meg. Det viste seg at dette var samme person som eg drepte 10 min tidligere oppe i leiren, ikke fan om han kommer seg opp der igjen så raskt. Det med at de hadde så mange kjøretøy, gjør det noe med spawnen på resterende på serveren? Vi fant ingen biler på den serveren.

Lenke til kommentar

Hadde akkurat møte med en hacker,var ved Bolota airfield,skjulte meg for noen zombier når plutselig kom det en fyr med AS50.Trodde det var en bandit som herja i Cherno og jeg sa fra at jeg er friendly og vil ikke skyte,det han gjør er å spawne på golvet en papp boks fullt med all tenkelig utstyr.JEg var fristet men forsynte meg bare med en DMR+5 mags og NV goggles,noe mer ville jeg ikke ha,spessielt ikke noe som var ikke ment å bli brukt i DayZ i frykt for å bli banna..Boksen ligger der fortsatt tror jeg.På Norway 80 i garasjen på den militære bygget nede til høyre på Bolota Airfield.

Lenke til kommentar

Hadde akkurat møte med en hacker,var ved Bolota airfield,skjulte meg for noen zombier når plutselig kom det en fyr med AS50.Trodde det var en bandit som herja i Cherno og jeg sa fra at jeg er friendly og vil ikke skyte,det han gjør er å spawne på golvet en papp boks fullt med all tenkelig utstyr.

 

Var han i hero clothing? for nøyaktig det samme skjedde med meg for noen dager siden på norway 93. fikk også en truck av han. men gleden varte ikke lenge for 5 minutter seinere ble jeg drept av en bandit som hadde funnet campen min :p

Lenke til kommentar

Hadde akkurat møte med en hacker,var ved Bolota airfield,skjulte meg for noen zombier når plutselig kom det en fyr med AS50.Trodde det var en bandit som herja i Cherno og jeg sa fra at jeg er friendly og vil ikke skyte,det han gjør er å spawne på golvet en papp boks fullt med all tenkelig utstyr.

 

Var han i hero clothing? for nøyaktig det samme skjedde med meg for noen dager siden på norway 93. fikk også en truck av han. men gleden varte ikke lenge for 5 minutter seinere ble jeg drept av en bandit som hadde funnet campen min :p

Yepp,han hadde hero clothing,mest sannsynlig samme fyren.

Lenke til kommentar

Fant en Winchester 1866 i en låve. Det våpenet er jo bare ekstremt deilig. Bråker ikke så mye og har mange skudd i "magasinet". Løper så inn mot en mindre by og plaffer ned noen zombier. Hjelper en person som blir jaget fra et hustak og like etter kommer en idiot og skyter etter meg. Det ødelegger jo hele moroa når alle skyter etter andre survivors.

 

Fant også en AKM på militærflyplassen. Må si det våpenet var enda bedre en Winchester 1866. Synd jeg ble overkjørt av zombier på taket og endte opp i døden. 60 skudd er ikke nok når man har halvveis panikk og dårlig sikt. Forøvrig har jeg ekstreme artifacts på flyplassen.

 

Den største morroa jeg har hatt hittil var når jeg løp etter en fyr med øks og lo som en idiot i micen. Fyren ble jo drit nervøs og løp fra Kamenko og helt til Cherno med meg på slep. Han endte opp med å slippe unna da jeg fant interessen i noen hus isteden.

 

Men det er en stor turn off at man blir skutt av andre survivors, eller bandits som de kalles. Endte opp med å sette opp en lokal server jeg kan loke sammen med venner på.

 

For oss som har spilt dayz i flere måneder, blir det fort litt enkelt og kjedelig og hoarde våpen og drepe zombier. Etterhvert vil du skjønne hvor ufarlige zombiene er og fokusere mer på pvp :) Det er det som får adrenalinet til å suse gjennom kroppen!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...