Gå til innhold

DayZ diskusjonstråd - Teknisk diskusjon i egen tråd!


Anbefalte innlegg

Hei. :)

Jeg ser etter noen og spille med :). Er lei av og spille alene og håper på å finne en gruppe/clan som har plass til meg. Jeg bruker play withsix. Har ikke noe og si om gruppen/clan er nye heller gamle dayz spilere, for jeg har bare spillt dayz i ca 40 dager. (spiller mest i helgene fra kl 18 og utover) :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei. :)

Jeg ser etter noen og spille med :). Er lei av og spille alene og håper på å finne en gruppe/clan som har plass til meg. Jeg bruker play withsix. Har ikke noe og si om gruppen/clan er nye heller gamle dayz spilere, for jeg har bare spillt dayz i ca 40 dager. (spiller mest i helgene fra kl 18 og utover) :)

 

Hei bli med på ourdayz serveren! Trenger noen og spille med jeg også, Kan gi deg passord osv osv.

 

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1453875

Lenke til kommentar

Kan man "slette" karakteren sin på et hive?

Var en hacker som teleporta alle på Lingor til havet, og jeg er ikke sikker på hvilken retnign jeg skal svømme og lurer på om jeg kan starte på nytt, eller tvinges til å autosvømme i en retning?

Legg noe tungt på "W" knappen din, så gjør du noe annet i mellomtiden. Så da kommer du vell enten på land, eller at du dør av sult. :p

Lenke til kommentar

Har ikkje spilt masse DayZ i det siste, men har fått testet Lingor Island litt. Heilt greit første inntrykk, men skal masse til for å dra meg vekk fra favoritten, Chernarus. Ser at det er komt enda et map. Har ikkje sett nokke på det, men håper det er litt større enn Lingor. Utenom det så ser eg fram til og gleder meg til hunde-patchen blir lansert. Tenker meg det blir fleire zombie fylte helger ein stund framover etter det ja :)

Lenke til kommentar

Auto-run Button hadde vært nice på DayZ :p

 

Der bruker jeg autohotkey.

 

Apropos: Et annet bra triks, er hvis du kjører båt og det er langt å kjøre. Gi full gass med turbo, sett deg så i passasjersetet. Båten vil nå fortsette å kjøre, så du kan alt-tabbe, etc. Pass på så du ikke går på grunn :)

Lenke til kommentar

Hvor ironisk..

Jeg og to kompiser fant en UAZ i Calamar på Lingor Island på en relativt populær server og tok turen langt nordøst på kartet. Lekte oss litt der til vi kjørte til Maruko og den racerbanen der. Skulle vise seg at det var et hopp der, noe jeg og en av de andre måtte prøve, og han siste så på utenifra.

Hoppet gikk jævlig bra og så latterlig kult ut. Det som skulle bli problemer var å snu bilen for jeg klarte å plassere den oppå en busk og den satt fast før den eksploderte to sekunder senere og sendte meg ut med 2000 blod og blødning, og drepte kompisen min momentant :wee: .

Lenke til kommentar

Hvor ironisk..

Jeg og to kompiser fant en UAZ i Calamar på Lingor Island på en relativt populær server og tok turen langt nordøst på kartet. Lekte oss litt der til vi kjørte til Maruko og den racerbanen der. Skulle vise seg at det var et hopp der, noe jeg og en av de andre måtte prøve, og han siste så på utenifra.

Hoppet gikk jævlig bra og så latterlig kult ut. Det som skulle bli problemer var å snu bilen for jeg klarte å plassere den oppå en busk og den satt fast før den eksploderte to sekunder senere og sendte meg ut med 2000 blod og blødning, og drepte kompisen min momentant :wee: .

 

Kjapt ironikurs, basert på Alanis Morisettes beryktede sang.

 

 

http://www.youtube.com/watch?v=nT1TVSTkAXg&playnext=1&list=PL6473E91F4F049D22

Endret av Aiven
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...