Gå til innhold

DayZ diskusjonstråd - Teknisk diskusjon i egen tråd!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som vet om bra servere med eget hive, flere kjøretøy, telt som ikke duper inventory, Ikke mulig med alt - f4 og bra anti hack beskyttelse, som samtidig har mange folk som spiller der? Noe som denne servern:

Ville gjerne spille på den men er for høy ping antageligvis...150 + ping gidder jeg ikke.

Har ikke spillt på flere uker nå pga av scriptere, ghostere, duping osv.

Endret av Nerdrage
Lenke til kommentar

Fant en privat server uten passord der adminsa hadde laget egen stor base mellom elektro og cherno, samt at de hadde spawnet våpen kasser med alle våpnene i Arma2 som alle kunne forsynet seg av. Var også Jets der, store krigsskip osv. :p Var litt morsomt det da. Men ble fort kjedelig i lengden, da det ikke var så mye annet å gjøre enn å drepe zombies og russere.

Lenke til kommentar

Fant en privat server uten passord der adminsa hadde laget egen stor base mellom elektro og cherno, samt at de hadde spawnet våpen kasser med alle våpnene i Arma2 som alle kunne forsynet seg av. Var også Jets der, store krigsskip osv. :p Var litt morsomt det da. Men ble fort kjedelig i lengden, da det ikke var så mye annet å gjøre enn å drepe zombies og russere.

Servernavn? Grei map for litt Deathmatch :)

Lenke til kommentar

Fant en privat server uten passord der adminsa hadde laget egen stor base mellom elektro og cherno, samt at de hadde spawnet våpen kasser med alle våpnene i Arma2 som alle kunne forsynet seg av. Var også Jets der, store krigsskip osv. :p Var litt morsomt det da. Men ble fort kjedelig i lengden, da det ikke var så mye annet å gjøre enn å drepe zombies og russere.

Servernavn? Grei map for litt Deathmatch :)

 

EU 666. Alle går rundt med AS50 TSW så du må passe deg. :p

EDIT: Du må også laste ned noen filer til addons mappa for at serveren skal fungere optimalt. Kan sende deg link når jeg kommer hjem fra jobb.

Endret av Papirkurven
Lenke til kommentar

Noen som vet om bra servere med eget hive, flere kjøretøy, telt som ikke duper inventory, Ikke mulig med alt - f4 og bra anti hack beskyttelse, som samtidig har mange folk som spiller der? Noe som denne servern: http://www.reddit.co...t_to_be_played/

Ville gjerne spille på den men er for høy ping antageligvis...150 + ping gidder jeg ikke.

Har ikke spillt på flere uker nå pga av scriptere, ghostere, duping osv.

Nærmeste du kommer er vel OurDayZ serverene. Skal vere ganske lav ping på dei, hvertfall ettersom eg har erfart
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...