Gå til innhold

Den offisielle Samsung Galaxy S3 tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg fikk en SGS3 som jobbtelefon for en måned siden. Hadde fra før av en Note2 som jeg var svært fornøyd med.

Synes SGS3 er utrolig treg i forhold til Note2. Flere som har samme erfaring?

Når jeg trykker "hjem" tasten tar det opptil et sekund før telefonen reagerer, og flere ganger kommer det først bakgrunnsbilde, før app-ikonene dukker opp litt senere, og så til sist klokke-widgeten. Slik skal det vel ikke være?

Chrome reagerer også meget tregt når jeg skal bytte nettside.

Har installert ganske få apper på telefonen.

Syncer kun jobb-mail og g-mail.

 

Noen som har erfaringer og eventuelle tips og trix?

Lenke til kommentar

Ikke ha ørten hundre bilder og hundrevis av sms på den.

Ikke bruk tregt microsd kort , jeg brukte class10 samsung kort.

Jeg hadde min S3 i litt over ett år i dagelig bruk som proff/jobb telefon og kan ikke påstå at jeg har vært plaget av dette (har nå S4)

 

Edit:

Hadde original S3 med 1GB ram , og Samsung Stock rom med touchwiz.

Endret av syar2003
Lenke til kommentar

 

Hei

 

Jeg har trolig samme problem, MEN det er IKKE telefonen det er laderen. Min telefon begynte plutselig å lade grisetregt med oriiginale lader, men den lader normalt raskt med andre ladere.

 

Jeg har enda ikke avklart om det er selve strømpluggen som er problemet (trolig) eller om det er en kombinasjon med pluggen + den originale kabelen.

 

Så til dere som har problemet med lading; prøv med en annen lader (har ikke noe å si hva merke så lenge de er originale).

 

jarle

 

Jeg fant ut av hva som er problemet ved lading; den originale kabelen som fulgte med mobilen er delvis defekt. Fant fort ut av det med den lade-appen som viser lade styrke, den endret seg fra gang til gang jeg satte kabelen i. Usikker på hva som har skjedd, mulig den har fått seg en skade/knekk. Selve lader adapteret fungerer med en gammel HTC kabel.

 

jarle

Lenke til kommentar

Skal til å root'e min S3 nå.

Dette har jeg aldri gjort før.

Orker rett og slett ikke å lese igjennom alle disse 530 sidene, så derfor spør jeg (kanskje litt dumt):

 

Er det mulig å ta en fullstendig backup av telefonen min slik den er i dag?

Dvs. få laget en slags image / dump, så jeg kan kjøre inn hvis jeg måtte ønske det?

(for å få den 100% tilbake slik den er i dag)

Lenke til kommentar

Skal til å root'e min S3 nå.

Dette har jeg aldri gjort før.

Orker rett og slett ikke å lese igjennom alle disse 530 sidene, så derfor spør jeg (kanskje litt dumt):

 

Er det mulig å ta en fullstendig backup av telefonen min slik den er i dag?

Dvs. få laget en slags image / dump, så jeg kan kjøre inn hvis jeg måtte ønske det?

(for å få den 100% tilbake slik den er i dag)

 

Ja, du kan lagre en backup på minne kort

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...