Gå til innhold

Den offisielle Samsung Galaxy S3 tråden


Anbefalte innlegg

Noen som bruker sperremodus? Jeg synes det er meget hendig, og har lagt inn at telefonen ikke skal varsle meg på nettene. Dog så dukker det opp et ekstra ikon i notifikasjonsbaren som jeg ikke vil ha der. Er det mulig å fjerne det? Evt, vet dere om en annen app som gjør samme nytten?

 

Ønsker egentlig en blåkopi av "Do Not Disturb" på iPaden,

Sjekk ut Timeriffic og/eller Locale.

 

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.alfray.timeriffic&hl=no

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.twofortyfouram.locale&hl=no

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Evt er det en veldig liten andel som blir rammet, men som poster på internett om det. Mens alle som ikke rammes er lykkelig uvitende og bruker telefonen hver dag.

Det er nok en viss sannhet i det. Det virker som det er den internasjonale versjonen med exynos som er rammet av problemet. Siden Samsung bare erstatter motherboardene med samme revisjon, så kan man anta at problemet er begrenset til en relativt lav prosentdel.

Lenke til kommentar

Dere må ikke se dere blinde på at folk poster på internett om diverse problemer. Det at 4-5 stk her (som er ellers aktive postere) har fått drept telefonen sin plutselig, betyr ikke at alle i hele Norge har det problemet også.

 

Vil tro forumene på XDA og slikt også er mye drevet fremover av en liten gjeng med "hardcore-postere", med noen noobs innimellom.

 

Det er ingenting som er så demotiverende for nye MMORPG-spillere som å sitte å lese alle klagetrådene på spillets offisielle forum heller.

Endret av Bytex
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Når det gjelder trådløs lading, så har jeg nå skaffet meg et sett med QI-standarden.

Dette fungerer helt suverent og jeg ser ikke for meg at Samsung sitt vil være noe bedre.

Det er en ladeplate og en liten mottakerdel som man setter fast på batteriet i telefonen. Man beholder slik det orginale bakdekselet. Når man legger det oppå platen, kommer det en kort pipelyd fra platen som bekrefter elektrisk overføring. Deretter kommer det pling-plong fra telefonen som en bekreftelse at den starter å lade. Det mest positive er at den lader på flere millimeters avstand. Man kan dermed ha eventuelle beskyttelsesdeksel på mens man lader.

Lenke til kommentar

Jeg bruker epost appen som er med på telefonen, der jeg bruker 2 mailer.

 

Gmailen min oppdateres aldri? jeg må selv gjøre det

hva kan være galt?

alt står på som det skal, prøvd å legge den til på nytt,men samme problemet

 

Dette begynte først å skje etter jeg formaterte telefonen for ca 2 uker siden

Lenke til kommentar

Gå inn i hovedmeny (innstillinger), finn Google under kontoer.

Velg din egen konto og aktiver boksen for synkronisering av Gmail.

 

Som også MTK skriver :-)

takk for svar Jan.

 

Jeg er inne på gmailen min under innstillinger,der jeg tok synkonriner e-post , står at siste synk ble gjort 04.01

holder dette,der den vil gjøre det av seg selv fremover,eller må jeg gjøre det samme?

før gjorde den alt selv så

Lenke til kommentar

Jeg har lest at feilen med motherboardet (skriving til feil sektorer på NAND) skjer når batteriet er under ca 15% på Android 4.1.1., så det lønner seg nok ikke å tappe den helt ned inntil man vet mere.

 

Min telefon har aldri vært under 20% alikevel så døde den for meg. Min telefon var også helt ren, ingen JB eller noe ekstra..

Leverte den inn for service idag. Dem hadde aldri hørt om problemet. Noe jeg syns var litt rart når dem er "proffe" på den slags telefon..

Fikk standard opplegget om den hadde vært utsatt for fuktighet eller slag.

Ganske irriterende når dem holder på sånn.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...