Gå til innhold

Den offisielle Samsung Galaxy S3 tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ey takk! Er nok merkbart ja. :p Likevel, så blir jeg nok ikke å ta det batteriet. Fant et på 4500, som faktisk var bedre og langt billigere. Er i hovedsak når man reiser, er på tur jeg blir å bruke det. Sett flere som ikke har noen problemer med at mobilen ble litt mer "innholdsrik", men det er jo en sak hver enkelt får vurdere hva som passer til sitt bruk.

Lenke til kommentar

Batterier fra Mugen har svært god ytelse. Jeg hadde selv et på 3200mAh for min SGS2.

 

Men ofte overpriset i følge brukere på visse fora jeg har lest. Og det batteriet jeg snakket om så får du ikke det du betaler for. Ble målt til under 4600 mAh. Mens det til 20 USD jeg tenker på er på 4500, og ble målt til 4550 mAh.

Lenke til kommentar

Idag døde min S3 helt. Den booter ikke, får den ikke i download mode. HELT død.. Noen som har vært borti dette tidligere?

 

Er nok rammet av det som har blitt diskutert mye i denne tråden. Merket du at den ble noe tregere siste dagene? Andre irregulariteter?

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Er nok rammet av det som har blitt diskutert mye i denne tråden. Merket du at den ble noe tregere siste dagene? Andre irregulariteter?

 

Nei, er det som er så rart.. Putta den i lomma, 20 min etterpå når jeg tar den opp for å ringe så er den helt dau. Har prøvd det meste av kjente triks.. Men får ingen respons, ikke ett bilde på skjermen en gang..

Lenke til kommentar

Har en kollega med S3, informerte han om dette problemet her forleden. I går da han satt på Facebook låste telefefonen seg, feilmelding kom og så ble det svart skjerm. Han stivnet hele fyren gitt, SÅ kom startskjermen frem noen sekunder etterpå. Han slapp med skrekken, for denne gang. Gjett om han var letta etterpå :p

Lenke til kommentar

Jeg skulle lade tlfen min i dag, den var tom for strøm til lunch, så ville den ikke på når jeg plugga i laderen, skjermen var helt svart i ca 1 min. Så plusselig kom den. På vei hjem fra jobb skulle jeg hørre musikk å den ville ikke registrere headsettet var puttet inn, så jeg restarta den, den startet i sikkerhets modus. Restarta den på nytt å den virket som normalt. Men må innrømme jeg tenkte veldig på hva jeg har lest her om telefoner som slutter å fungere, spess siden jeg egentlig har telenor telefon men har lagt inn unbranded 4.1.2 ved odin å er usikker på hvordan garantien fungerer da. :-S

Lenke til kommentar

Jeg har lest at feilen med motherboardet (skriving til feil sektorer på NAND) skjer når batteriet er under ca 15% på Android 4.1.1., så det lønner seg nok ikke å tappe den helt ned inntil man vet mere.

 

 

så oss på 4.1.2 er trygge ? faktisk så traff batteriet mitt under 15% dag O_O får se fremover hva som skjer

Lenke til kommentar

så oss på 4.1.2 er trygge ? faktisk så traff batteriet mitt under 15% dag O_O får se fremover hva som skjer

Etter det jeg kan lese, så kan selv de som aldri har lagt inn JB dø, så det med 4.1.1. er kanskje bare tilfeldig og har sammenheng med at de fleste "dødsfallene" skjer etter 150-200 dager. Hos noen blir telefonene trege først og så dør de, mens andre bare slår seg av og ikke fungerer lengre. Det handler trolig om hvor på NAND det random ble skrevet. Synd man må søke rundt på diverse forum for å finne ut av dette. Samsung burde poste litt info om dette selv. Åpenhet er best i det lange løp.

 

Man får bare håpe at dette ikke kommer til å inntreffe hos alt for mange. Det virker som det er en betydelig andel som er rammet.

Endret av Jan Skrotnes
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq

 

 

 

så oss på 4.1.2 er trygge ? faktisk så traff batteriet mitt under 15% dag O_O får se fremover hva som skjer

Du er ikke trygg - enda.

http://www.androidauthority.com/galaxy-s3-sudden-death-issue-corrected-official-samsung-firmware-update-143834/

 

Kan forresten nevne at sudden death skal gå på garanti selv om du har root og custom rom pga det er en feil på Samsung sin side.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er det bare meg, eller har kameraet blitt merkbart bedre med 4.1.2 enn det var med 4.1.1? Virker som om det er bedre enn da tlf min var ny t.o.m. - da hadde den 4.0.4 og jeg var endelig godt fornøyd med et mobilkamera...

 

Til dere som har fått problemer og sudden death; kan dere poste hvilken versjon dere har/hadde og om dere opplevde lag/annet i forkant?

Lenke til kommentar

Noen som bruker sperremodus? Jeg synes det er meget hendig, og har lagt inn at telefonen ikke skal varsle meg på nettene. Dog så dukker det opp et ekstra ikon i notifikasjonsbaren som jeg ikke vil ha der. Er det mulig å fjerne det? Evt, vet dere om en annen app som gjør samme nytten?

 

Ønsker egentlig en blåkopi av "Do Not Disturb" på iPaden,

Endret av unik42
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...